quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:28 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
gaan we het hier echt weer 10 cossen over hebben ?
Oh, ik wou al zeggenquote:
De boef, de politie moest er naar kijkenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was ook geen spelletje, hij stond op het punt die fohn in het water te keilen, t was dat Jaap snel beloofde om de boel schon te maken
Ja, dat is waar.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach @Mazaru, de dreigementen zijn eindeloos, voornamelijk richting Huub.![]()
Jaap in bad, Brian zet fohn aan en laat hem vlak boven het water bungelen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:32 schreef Mokum020 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er nou met Brian en die fohn aan de hand was..
het liefst uitgebreid..
als het toch eens andersom geweest was en Jaap dit bij Brian had geflikt....zo hequote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was ook geen spelletje, hij stond op het punt die fohn in het water te keilen, t was dat Jaap snel beloofde om de boel schon te maken
Poging tot moord, maar Miss Marple en James Bond onderzoeken de kwestie op dit moment, het zou immers kunnen dat er geen stroom op het stopcontact stond waar de föhn was ingeplugd en dan was het slechts een zeer serieuze dreigingquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:32 schreef Mokum020 het volgende:
het liefst uitgebreid..
Hij zette hem zelfs aan?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap in bad, Brian zet fohn aan en laat hem vlak boven het water bungelen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Poging tot moord, maar Miss Marple en James Bond onderzoeken de kwestie op dit moment, het zou immers kunnen dat er geen stroom op het stopcontact stond waar de föhn was ingeplugd en dat was het slechts een zeer serieuze dreiging
Ik hoop dus echt dat Jaap dat gaat doen, omdat je dan mooi het verschil kunt zienquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:34 schreef milk-shake het volgende:
[..]
als het toch eens andersom geweest was en Jaap dit bij Brian had geflikt....zo he
Jaap had een date met Ricardo.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:32 schreef Mokum020 het volgende:
het liefst uitgebreid..
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:28 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
gaan we het hier echt weer 10 cossen over hebben ?
Goh, vreemd dat ik wel het geluid hoorde van een werkende föhn, da's nou jammer.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:34 schreef Leandra het volgende:
Poging tot moord, maar Miss Marple en James Bond onderzoeken de kwestie op dit moment, het zou immers kunnen dat er geen stroom op het stopcontact stond waar de föhn was ingeplugd en dat was het slechts een zeer serieuze dreiging
Ok thanks...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap in bad, Brian zet fohn aan en laat hem vlak boven het water bungelen.
[ afbeelding ]
Was jij niet allang naar de achtergorndquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, vreemd dat ik wel het geluid hoorde van een werkende föhn, da's nou jammer.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, vreemd dat ik wel het geluid hoorde van een werkende föhn, da's nou jammer.
Ik begrijp ook nu pas dat het zelfs een 'grappig' dreigement was. Wat zal hij ervan genoten hebben.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:40 schreef Dementor het volgende:
Wat een achterlijke dwaas is die Brian toch
Als Huub zoiets geflikt zou hebben dan stond het hele huis nu vol beveiliging en SL all night long.
Dan was het nóg enerverender geweestquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:34 schreef milk-shake het volgende:
[..]
als het toch eens andersom geweest was en Jaap dit bij Brian had geflikt....zo he
Miss Marple is always alert.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was jij niet allang naar de achtergornd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |