Huh??!! Heb ik gewoon eerder weekend dan een studentequote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:12 schreef loehoes het volgende:
Zonzonzon!
Weekendweekendweekend! (nouja bijna dan, vanmiddag om half 4!)
Alvast een blokje opgenomen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:15 schreef freud het volgende:
[..]
Huh??!! Heb ik gewoon eerder weekend dan een studente.
Ik ookquote:
Vergeet niet de kooltjesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ookIk loop weer twee dagen rond op een hockeytoernooi
Straks ff een baseball-petje scoren en een literfles zonnebrand factor 40 of zo
Ik denk als de spin een formaat heeft dat ik hem niet meer aandurf, poes hem ook niet aandurftquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En vergeet je kat niet! Een heerlijk hapje, zo'n spin...
Dat gaat nog wel meer gebeuren zodra je ambtenaar bent...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:15 schreef freud het volgende:
Correct, mag 12 uur alweer naar huisquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel meer gebeuren zodra je ambtenaar bent...
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik denk als de spin een formaat heeft dat ik hem niet meer aandurf, poes hem ook niet aandurft
Goedemorgen trouwens iedereen
Ik ga morgen voor het eerst in mijn leven naar Groningen![]()
Zondag strand
Gemenerd!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:17 schreef An24 het volgende:
Ohw en over 40 minuten komen er nieuwe opdrachtgevers langs..snel douchen, katten het zwijgen opleggen en offertje klaar leggen
Mjah, valt mee..bakje vers vlees in de slaapkamer neer zetten doet wonderenquote:
* HMaster-II ziet 2 katten voor zich die volledig geducttaped zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:17 schreef An24 het volgende:
Ohw en over 40 minuten komen er nieuwe opdrachtgevers langs..snel douchen, katten het zwijgen opleggen en offertje klaar leggen
Hahaha, Bailey zou het nog lekker vinden ookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HMaster-II ziet 2 katten voor zich die volledig geducttaped zijn.
Doe je je katten nooit naar buiten dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, valt mee..bakje vers vlees in de slaapkamer neer zetten doet wonderen![]()
Ik heb een appartement/ studio met alleen een voordeur en een deur naar de wc en badkamer. De rest is open, dus om ze nou op te sluiten
Nee, werk op vrijdags van 7:00 - 14:30 maarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:17 schreef Erasmo het volgende:
Alvast een blokje opgenomen?
* Erasmo koffie zet![]()
Ik heb echt zin in Pinksteren zeg
Ik hoop het wel zeg! Ga er niet alleen maar werken vanwege de zachte toetsenborden!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:02 schreef AirwiN het volgende:
Dat gaat nog wel meer gebeuren zodra je ambtenaar bent...
Heb nog wel een bejaarde kat te leen. Blijven ze gegarandeerd uit de woonkamerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:55 schreef An24 het volgende:
Mjah, valt mee..bakje vers vlees in de slaapkamer neer zetten doet wonderen![]()
Ik heb een appartement/ studio met alleen een voordeur en een deur naar de wc en badkamer. De rest is open, dus om ze nou op te sluiten
Mijn chef hier is weg, eigenlijk ben ik nog de enige hier op het kantoor dus ik loop maar een beetje te Fok!-enquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:00 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, werk op vrijdags van 7:00 - 14:30 maar.
[..]
Ik hoop het wel zeg! Ga er niet alleen maar werken vanwege de zachte toetsenborden!!
[..]
Heb nog wel een bejaarde kat te leen. Blijven ze gegarandeerd uit de woonkamer. Sterkte zo!!
Nope, ze kunnen lekker voor het open raam zitten enzo. En ik heb het geprobeerd aan een lijntje, maar dan worden ze knettergek en gestressed. Deze zomer maar weer eens een poging wagen. (Het zijn raskatten, dus die laat je niet snel alleen buiten huppelen, dan worden ze gestolen).quote:
Ik zit niet alleen op werk, en Fok ookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mijn chef hier is weg, eigenlijk ben ik nog de enige hier op het kantoor dus ik loop maar een beetje te Fok!-en
Damnit, waar woon je dan wel niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Nope, ze kunnen lekker voor het open raam zitten enzo. En ik heb het geprobeerd aan een lijntje, maar dan worden ze knettergek en gestressed. Deze zomer maar weer eens een poging wagen. (Het zijn raskatten, dus die laat je niet snel alleen buiten huppelen, dan worden ze gestolen).
@Freud, thanks
Ik heb een bbq gebouwd afgelopen week, zo druk heb ik hetquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:04 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zit niet alleen op werk, en Fok ook. Geen ruk te doen, en nog 5 dagen bij deze werkgever
Hartje centrum van Dordrechtquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Damnit, waar woon je dan wel niet?Hier lopen beide katten gewoon altijd lekker buiten en binnen
![]()
[..]
Ik heb een bbq gebouwd afgelopen week, zo druk heb ik het
En toch nog betaald wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:12 schreef freud het volgende:
Pff, ik heb het internet bijna uit, zo rustig heb ik het hier +:
MP afschuimen is ook tof ja. Kijk ook hier eens als je leuke dingen zoekt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En toch nog betaald worden
Maargoed, net een leuk lensje aangeschaft op marktplaats, de aanbieder woont nog vlak bij mijn werk ook
Daar haal ik al een tijdje mijn gadgets vandaan, het is alleen zo goedkoop dat je teveel geld uitgeeft aan onzin dingetjesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:19 schreef freud het volgende:
[..]
MP afschuimen is ook tof ja. Kijk ook hier eens als je leuke dingen zoekt.
Ben benieuwd of het nog een beetje fotografeert!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daar haal ik al een tijdje mijn gadgets vandaan, het is alleen zo goedkoop dat je teveel geld uitgeeft aan onzin dingetjes![]()
Met een beetje geluk kan ik deze al vanmiddag ophalen
Klik
We zullen zien, met dit weer kun je er nog prima een teleconverter tussen zetten ookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:31 schreef freud het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het nog een beetje fotografeert!
\quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:36 schreef Chanty het volgende:
@ An: succes straks
Ik ga naar Groningen om mijn fototas op te halen. En voor de gezelligheid. Die gast van wie ik die tas overneem zit in de reisgroep naar Borneo. Dus eens irl kennis makenEn verder natuurlijk Groningen zelf doorbanjeren en mijn groothoeklens misbruiken
Gaafquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:36 schreef Chanty het volgende:
Ik ga naar Groningen om mijn fototas op te halen. En voor de gezelligheid. Die gast van wie ik die tas overneem zit in de reisgroep naar Borneo. Dus eens irl kennis makenEn verder natuurlijk Groningen zelf doorbanjeren en mijn groothoeklens misbruiken
Feliquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:40 schreef An24 het volgende:
Ik heb de opdracht, wordt echt heel erg tof!Een bruiloft waarbij het stel ook met de politiespeedboot het water op gaan. En daar willen ze ook foto's van
![]()
Wens der gedachte?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn voeten zoen zo'n pijn van mijn nieuwe schoenen. Gelukkig nu thuis en kan ik de rest van de dag op
blote voeten
rondlopen.
Ik twijfel of ik ga vragen hoe ik scoor op de An meter in dat geval... Ignorance is bliss!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:03 schreef An24 het volgende:
Oei, man in pak Chanty...ist ook okay wat er in het pak zit? Ik vind het niet bij iedereen passen namelijk
Het viel mee, 14.30 waren we klaar, onze docent was toch ook wel van mening dat het té mooi weer wasquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:15 schreef freud het volgende:
[..]
Oordeel zelf. Ik ben er wel blij meequote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:03 schreef An24 het volgende:
Dankjulliewel![]()
Oei, man in pak Chanty...ist ook okay wat er in het pak zit? Ik vind het niet bij iedereen passen namelijk
Hij kijkt wel happy zo met jou in zijn armquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oordeel zelf. Ik ben er wel blij meeLange leve sollicitaties. Dit is de vierde keer dat ik Rob in pak zie
[ afbeelding ]
Goed gedaan gr8w8!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:55 schreef gr8w8 het volgende:
Feli An!
Ik ga over een twee weken ook een bruiloft doen. In ruil voor slaapplaats.
Ik zie geen man in pakquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oordeel zelf. Ik ben er wel blij meeLange leve sollicitaties. Dit is de vierde keer dat ik Rob in pak zie
[ afbeelding ]
H & Zquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |