kat blij en jullie blijquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn kat was eind feb. ook ineens een week zoek. Ben asiels afgegaan, heb de dierenamblance gebeld en hem op amivedi gezet. Na een week kwam hij weer binnenlopen, graatmager en mottig. Heb hem meteen laten nakijken bij de DA en laten ontballen. Sindsdien blijft hij geen 10 minuten meer van huis weg
volgens mij heeft hier de fotograaf nog wel wat....quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:13 schreef Erasmo het volgende:
Argh vandaag 6 fotozaken in Amsterdam afgeweest maar geen een heeft middenformaat film![]()
Weet iemand nog wat?
Dat geeft hoopquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn kat was eind feb. ook ineens een week zoek. Ben asiels afgegaan, heb de dierenamblance gebeld en hem op amivedi gezet. Na een week kwam hij weer binnenlopen, graatmager en mottig. Heb hem meteen laten nakijken bij de DA en laten ontballen. Sindsdien blijft hij geen 10 minuten meer van huis weg
Ik woon zelf in de Achterhoek, had juist hier gehoopt wat te scorenquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:14 schreef prupke het volgende:
[..]
volgens mij heeft hier de fotograaf nog wel wat....
mar ja dat is in het zuiden des lands
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:52 schreef PdeHoog het volgende:
< < knip > >
We gaan even rekenen:
Aanschaf van die cam: EUR 250 150
CF-kaartje: EUR 20 0 (2 gb)
Extra batterij: EUR 10
Klein grut: EUR 20
50mm-lensje: EUR 85
Totaal 385 265 EUR
Oplader en zo zal Marc ongetwijfeld bijleveren.![]()
Laten we ervanuit gaan dat het ontwikkelen en afdrukken gemiddeld zo'n EUR 7,50 gaat kosten. Een rolletje kost denk ik iets van 3 EUR? Dan ben je dus al EUR 10,50 kwijt. Dan heb je dus na ongeveer 38 26 rolletjes het breakeven-punt bereikt. Dat zijn ongeveer 1350 1000(?) foto's. Paar rondjes dierentuin en je zit er al aan vast. Pak een modelshoot mee. Ga wat experimenteren. 2-4 maanden foto's maken? Ik doe hier een voorzichtige gok hoor
< < knip > >
was bij combi... (is een keten dus misschien dat er iets te regelen valt? )quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik woon zelf in de Achterhoek, had juist hier gehoopt wat te scoren
Niet te lang op de terrasjes blijven hangen daarna he?quote:Op donderdag 8 mei 2008 06:27 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZo naar Utrecht voor de eerste les van de opfriscursus Engels
Ik zal vanmiddag is vragenquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:14 schreef prupke het volgende:
[..]
was bij combi... (is een keten dus misschien dat er iets te regelen valt? )
nee heb je en ja kun je krijgen
Kijk dat is goed nieuws om mee wakker te wordenquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:02 schreef loehoes het volgende:
Tien minuten na mijn vorige berichtje komt hij doodleuk binnen lopen. Loopt direct naar de keuken, begint zijn brokjes te eten, en kijkt ons aan alsof wij totaal gek zijn haha.
Oh ben zo blij dat ie terug is![]()
Was het dus toch gewoon alleen maar even 'op pad' ipv platgereden door een auto of vermoord door één of ander imbeciel .
Eigenlijk is het dan maar goed dat ze 2 uur te vroeg wakker werdquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kijk dat is goed nieuws om mee wakker te worden
Mja, onze katten komen uit het asiel, en daarvoor konden ze ook gewoon naar buiten. ( In het asiel weliswaar ook, maar dan in een grote kooi. ) Dus ze werden na een paar weken helemaal gek binnen. Zaten continue tegen het luikje (wat dicht zat) te bonken, en probeerde steeds door de deur te glippen als wij thuis kwamen/weg gingen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:26 schreef HMaster-II het volgende:voor Loehoes
Daarom heeft onze huiskat uitgaansverbod. Moet bij veel visite ook in de kooi. Veel te gevaarlijk om een deur open te laten staan. Kans om doodgereden te worden op straat is 95% bij ons vor de deur.en het wordt freaking warm buiten vandaag
Haha, ja dat nieuws maakte het wel goed ja. Al doet slaap me ook altijd goedquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dan maar goed dat ze 2 uur te vroeg wakker werd.
Fijn om te horen Loesquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:02 schreef loehoes het volgende:
Tien minuten na mijn vorige berichtje komt hij doodleuk binnen lopen. Loopt direct naar de keuken, begint zijn brokjes te eten, en kijkt ons aan alsof wij totaal gek zijn haha.
Was het dus toch gewoon alleen maar even 'op pad' ipv platgereden door een auto of vermoord door één of ander imbeciel .
Dit zijn goede berichten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:02 schreef loehoes het volgende:
Ben je gekquote:Op donderdag 8 mei 2008 06:33 schreef Ymke het volgende:
[..]
Niet te lang op de terrasjes blijven hangen daarna he?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:02 schreef loehoes het volgende:
Ik zie veel namen staan die ook op NSJ komen volgens mij. Jammer dat Brad Mehldau er niet tussen staat. Die had ik dan wel weer willen zien.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers van een gratis jazz-avondje: 21 mei in Den Haag op diverse lokaties
Korte samenvatting van het programma:
*knip*
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:03 schreef gr8w8 het volgende:
Lekker hoor zo'n spin. Doet me denken aan dit, Manon had een spin opgezogen en was bang dat die weer uit de slang kroop.
Mijn stem heb je alquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:01 schreef -Robbedoes- het volgende:
Het stemmen voor de canon wedstrijd is begonnen.
Dus hierbij mijn linkje en stemmen maar![]()
klik
Nou lekker!quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers van een gratis jazz-avondje: 21 mei in Den Haag op diverse lokaties
Korte samenvatting van het programma:
Grote Markt
knip
quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:01 schreef -Robbedoes- het volgende:
Het stemmen voor de canon wedstrijd is begonnen.
Dus hierbij mijn linkje en stemmen maar![]()
klik
Ik denk dat ik gewoon voor Hans Teeuwen gaquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nou lekker!
Zie nu pas dat de 2 bands die ik wil zien tegelijk spelen
Hans Teeuwen (z'n jazz cd/dvd is écht goed) en Gare du Nord!
Zekers! Helaas treden ze tegelijk opquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nou lekker!
Zie nu pas dat de 2 bands die ik wil zien tegelijk spelen
Hans Teeuwen (z'n jazz cd/dvd is écht goed) en Gare du Nord!
Ook op gestemdquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:50 schreef Erasmo het volgende:
Yay, een fotowinkel gevonden in Amsterdam die helemaal is volgestouwd met filmpjes, papier, ontwikkelmateriaal en holga's
spin op zuigen en zorgen dat de stozuiger zich vacuum trekt (of hoe dat ook heet )quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Als ik grotere spinnen opzuig die ik zeker niet nog eens wil tegenkomen laat ik de stofzuiger een half uur tot 3 kwartier aanstaan![]()
Gelukkig hebben we hier eigenlijk nog nooit een spin gezien binnen *afklopt* Maar toen ik nog op kamers zat kwam ik ze wel eens tegen en aangezien de stofzuiger pal achter mijn bed stond geparkeerd....
Hmmm ff onthouden jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:58 schreef prupke het volgende:
[..]
spin op zuigen en zorgen dat de stozuiger zich vacuum trekt (of hoe dat ook heet )
dan stiiken die spinnen meteen...
* prupke ook ervaring heeft met gebroeders...spinnen en er een graftakkehekel aan heeft
En vergeet je kat niet! Een heerlijk hapje, zo'n spin...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:00 schreef Chanty het volgende:
Hmmm ff onthouden jaAl heb ik tegenwoordig thuis een man die die beesten mag vermoorden, vangen whatever of een spinnenvriendelijke spinnenvanger
![]()
1-0 voor de grote mensch (C) HT.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:46 schreef prupke het volgende:
een goedeavond allemaal
Heb net een wedstrijd gedaan
het ging tussen de lijm en ik ...wie is het snelst ?
de lijm met opdrogen of ik met tegelen ... ik heb gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |