* An24 mee duimtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:38 schreef loehoes het volgende:
Onze Henk (kat) is al sinds vannacht weg, vanochtend was hij niet thuis en nu nog steeds niet. Normaal is hij nooit zo lang weg..
Ik ben zo bang dat er iets gebeurd is![]()
We hebben hem nog maar een paar maandjes, maar ben nu al zo gek met dat beest.
Iedereen even mee duimen dat ie straks gewoon binnen komt lopen!
Dat weet ik ook wel eigenlijk. Maar het ligt een beetje gevoelig. één van onze vorige katten verdween ook een paar dagen, en die vonden we terug zonder kopje & voorpotenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het is lente he![]()
Katten zijn wel is vaker wat langer weg
Als hij maar niet verdwaald is .....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:01 schreef loehoes het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel eigenlijk. Maar het ligt een beetje gevoelig. één van onze vorige katten verdween ook een paar dagen, en die vonden we terug zonder kopje & voorpoten![]()
Dus ik krijg direct rampscenario's in mijn hoofd ipv 'Hij is gewoon lekker op pad'.
All we can do is waitquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:01 schreef loehoes het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel eigenlijk. Maar het ligt een beetje gevoelig. één van onze vorige katten verdween ook een paar dagen, en die vonden we terug zonder kopje & voorpoten![]()
Dus ik krijg direct rampscenario's in mijn hoofd ipv 'Hij is gewoon lekker op pad'.
Bij het asiel zeiden ze dat ze na ong 5/6 weken naar buiten mochten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Als hij maar niet verdwaald is .....
paar maanden is dat niet wat kort om dan al buiten te komen voor een kat?
* prupke in de veronderstelling was dat het ongeveer een half jaartje duurd voor een kat de gewend is en de weg terug kan vinden..
duimt mee
kan je hem nergens mee lokken?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:15 schreef loehoes het volgende:
[..]
Bij het asiel zeiden ze dat ze na ong 5/6 weken naar buiten mochten.Daar hebben we ons ook keurig aangehouden. Zelfs wat later nog.
Ja, gerammel met brokjes & een bepaald fluitje. Lopen we al de hele dag te doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:36 schreef prupke het volgende:
[..]
kan je hem nergens mee lokken?
bepaald geluid ?
iets waar hij normaal ook op reageerd
Ik hoop het van hartequote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:37 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ja, gerammel met brokjes & een bepaald fluitje. Lopen we al de hele dag te doen.
Nouja, zo maar gewoon slapen, en dan maar heel hard hopen dat ie morgenochtend weer gewoon op mijn voeteneind ligt!
Is het een geholpen kat?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:37 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ja, gerammel met brokjes & een bepaald fluitje. Lopen we al de hele dag te doen.
Nouja, zo maar gewoon slapen, en dan maar heel hard hopen dat ie morgenochtend weer gewoon op mijn voeteneind ligt!
Maakt het daardoor een verschil?quote:
Die staat hier inderdaad ook al in mijn agenda! Kaartjes zijn al binnen...quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:09 schreef PdeHoog het volgende:
HoiVoor degenen die fan is van musicals als Miss Saigon en Elisabeth is Les Miserables zeker weten een aanrader. Voor de anderen ook trouwens
Mooie productie
En een paar sfeerbeelden
Zo jammer dat ik niet mocht fotograferen tijdens de voorstelling
Als het een kater is loopt ie waarschijnlijk zijn l... achternaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:50 schreef prupke het volgende:
[..]
Maakt het daardoor een verschil?
zo ja wat is dat dan ?
* prupke nieuwsgierig is om bij te leren(leer gierig dus )
P denk jij altijd kon ik hier maar fotograferen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:09 schreef PdeHoog het volgende:
HoiVoor degenen die fan is van musicals als Miss Saigon en Elisabeth is Les Miserables zeker weten een aanrader. Voor de anderen ook trouwens
Mooie productie
En een paar sfeerbeelden
Zo jammer dat ik niet mocht fotograferen tijdens de voorstelling
You're going to love itquote:Op woensdag 7 mei 2008 05:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die staat hier inderdaad ook al in mijn agenda! Kaartjes zijn al binnen...
Mijn pa was ook al geweest en die belde me er gister over. Hij had de vorige productie (jaaaaaaren terug) ook al gezien, maar hij was ook heel erg te spreken over deze "versie".
Ben benieuwd!
't is ongelooflijk, maar ja....dat kanquote:Op woensdag 7 mei 2008 06:56 schreef -Robbedoes- het volgende:
P denk jij altijd kon ik hier maar fotograferen.
Of kan je ook genieten zonder camera![]()
Jups.quote:
quote:Zombie strippers
Als een geheim experiment van de overheid per ongeluk uit de hand loopt, wordt een dodelijk virus losgelaten en komt terecht in een stripclub in Sartre, Nebraska. Het virus zorgt ervoor dat een aantal sexy strippers in de stripclub in levende doden veranderen. De bezoekers die de stripclub vervolgens bezoeken en oog in oog komen te staan met deze zombie strippers, krijgen een behoorlijk wilde nacht te verduren.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:45 schreef freud het volgende:
Soms kom je al surfend langs de nieuwsgroepen juweeltjes van films tegen zoals deze release uit 2008 ()
[..]
Dan heb ik liever Shaun of the dead als zombie film...quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:45 schreef freud het volgende:
Soms kom je al surfend langs de nieuwsgroepen juweeltjes van films tegen zoals deze release uit 2008 ()
[..]
Oh, er zijn zeker betere foutere zombie films, maar dat men nu nog dergelijke cinematografische diarree uitbrengt, verwonderde me een beetje.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Shaun of the dead als zombie film...
Zo zie je maar... Het internet biedt niet alleen maar voordelen...quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:28 schreef freud het volgende:
Oh, er zijn zeker betere foutere zombie films, maar dat men nu nog dergelijke cinematografische diarree uitbrengt, verwonderde me een beetje.
Zolang je maar niet vanquote:
Ywquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:29 schreef An24 het volgende:
Ik vond zombiefilms zoooooo saaaaaai![]()
Ohw en mijn nieuwe canvas kwam vanmorgen binnen..een mooie 60 bij 90!! En bijna gratis! Dank voor de tip P!
Neeeee, ik ben niet van de vrouwenfilms. Mag best hard en niet te lief moraal. psychologische trillers en de betere horror! Maar ik vond Lord of the rings ook erg tof...of the matrix, pulp fiction, dan soort tuigquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je maar niet vanvrouwenfilms
houdt. Afgelopen week heb ik Alles is liefde mogen zien. Dat was ook een soort van zombiefilm in de zin van, zo voelde ik mij na afloop...
* freud rolt om van het lachenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je maar niet vanvrouwenfilms
houdt. Afgelopen week heb ik Alles is liefde mogen zien. Dat was ook een soort van zombiefilm in de zin van, zo voelde ik mij na afloop...
Heel goed!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:46 schreef An24 het volgende:
Neeeee, ik ben niet van de vrouwenfilms. Mag best hard en niet te lief moraal. psychologische trillers en de betere horror! Maar ik vond Lord of the rings ook erg tof...of the matrix, pulp fiction, dan soort tuig![]()
![]()
Dus zomerliefde hitte oid gaat niet doorquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Neeeee, ik ben niet van de vrouwenfilms. Mag best hard en niet te lief moraal. psychologische trillers en de betere horror! Maar ik vond Lord of the rings ook erg tof...of the matrix, pulp fiction, dan soort tuig![]()
![]()
@P, ik kijk of ik vandaag ff een ophangsysteempje kan fiksen en dan schiet ik er een plaatje van
Das om de seksquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:52 schreef freud het volgende:
[..]
Dus zomerliefde hitte oid gaat niet door
DE test: Wat vind je van The Boondock Saints, The Big Lebowski @ Fear and Loathing in Las Vegas?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:46 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
In de film of tijdens de film?quote:
The Dude!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:57 schreef gr8w8 het volgende:
DE test: Wat vind je van The Boondock Saints, The Big Lebowski @ Fear and Loathing in Las Vegas?
The Big Lebowksi zeker!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:57 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
DE test: Wat vind je van The Boondock Saints, The Big Lebowski @ Fear and Loathing in Las Vegas?
Je was aan het neuken en je dacht 'hier krijg ik net zo'n zombiegevoel bij als van de gemiddelde Nederlandse film, alleen hoef ik mij daarvoor niet fysiek in te spannen'. Je stond op en je ging Zomerhitte kijken...quote:
Haha...en ik denken dat ik een zieke geest hadquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je was aan het neuken en je dacht 'hier krijg ik net zo'n zombiegevoel bij als van de gemiddelde Nederlandse film, alleen hoef ik mij daarvoor niet fysiek in te spannen'. Je stond op en je ging Zomerhitte kijken...
Ik snap 'm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |