Ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op zondag 4 mei 2008 01:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Joh je kent de febo toch wel? 2 frikadellen voor een euro enzo![]()
Investeringen zijn niet kosteloos en brengen ook niet altijd geld in het laadje natuurlijkquote:Op maandag 5 mei 2008 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt altijd al stukken beter als je niet praat over kosten, maar over een investering...
Was de sponsor van Jumping Amsterdam, vandaar.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:17 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord
Ben ik niet zo'n vet eter
ah okquote:Op maandag 5 mei 2008 23:12 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Was de sponsor van Jumping Amsterdam, vandaar.
Marktplaats 420EX flitserquote:Op maandag 5 mei 2008 19:37 schreef loehoes het volgende:
[..]
Dat mag best een ander merk zijn,Als ie maar goed genoeg werkt voor iemand die net met 'flitsen' begint.
De beschrijvingen van je foto zie ik pas als ik een mouseover doe op 'info'. Ook is het niet zo duidelijk dat men door op je naam te klikken, teruggaat naar het hoofdscherm. Het copyright watermerk op je foto komt bij 2 staande foto's ook alleen op de rechter foto terecht. Je hebt het trouwens dubbel staan; onder je foto en in je foto een vermelding.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ben beetje bezig met een nieuwe siteJullie mogen schieten
http://dev.peterdehoog.nl/
Ik zeg het alvast: alleen landschappen en muziek doet wat. De rest moet nog worden ingevuld danwel voorzien worden van een foto.
Die beschrijvingen moeten nog weg. Dat was een idee wat niet helemaal werkte. En dat de copyrights er dubbel opstaan is vooralsnog een bewuste actie. Copyrights op twee staande foto's ook, hoewel ik daar nog eens over na moet denken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:15 schreef freud het volgende:
[..]
De beschrijvingen van je foto zie ik pas als ik een mouseover doe op 'info'. Ook is het niet zo duidelijk dat men door op je naam te klikken, teruggaat naar het hoofdscherm. Het copyright watermerk op je foto komt bij 2 staande foto's ook alleen op de rechter foto terecht. Je hebt het trouwens dubbel staan; onder je foto en in je foto een vermelding.
Gebruikte browser: firefox 2.0.0.14.
Ik ben sowieso helemaal fan van de huidige opzet van je website. Eenvoudig, overzichtelijk en goed te navigeren. Wat dat betreft vind ik je nieuwe opzet een stapje terug. De voorbeeldfoto wordt nu bijvoorbeeld pas zichtbaar als je één van de thema's aanwijst.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ben beetje bezig met een nieuwe siteJullie mogen schieten
http://dev.peterdehoog.nl/
Ik zeg het alvast: alleen landschappen en muziek doet wat. De rest moet nog worden ingevuld danwel voorzien worden van een foto.
Dat hoor ik meerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben sowieso helemaal fan van de huidige opzet van je website. Eenvoudig, overzichtelijk en goed te navigeren.
Het is een andere manier van navigeren, maar ik zie dat stapje terug niet helemaalquote:Wat dat betreft vind ik je nieuwe opzet een stapje terug. De voorbeeldfoto wordt nu bijvoorbeeld pas zichtbaar als je één van de thema's aanwijst.
Dat is nog wel interessant idd..daar heb ik zelf ook aan gedacht. Eens kijken of ik dat af kan vangen met javascript.quote:Verder zijn het pijltje 'terug' en het pijltje 'vooruit' altijd zichtbaar, dus ook als ik niet een foto verder of terug kan.
Grappigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:51 schreef gr8w8 het volgende:
Een van m'n eerste foto's:
[ afbeelding ]
Roos alleen in het bos. Je had er bij moeten zijn.Mama net uit beeld.
Wat dacht je van vier grote blokken in plaats van negen kleine blokken...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
Dat hoor ik meerProbleem is dat er een aantal blokken tussen zitten die weinig tot geen aandacht krijgen en dan blijft zo'n scherm bijna leeg (kijk maar bij steden). Dat is zonde.
Op deze manier leg ik meer de focus op de plekken waar ik me mee bezig wil houden. Vandaar deze opzet. Tenzij ik opeens een briljante ingeving krijg om het anders te doen
Bij de huidige opzet krijg je na het kiezen van een thema wederom een aantal blokken te zien waar je uit kunt kiezen. Je weet van te voren ongeveer wat je krijgt te zien. Bij de nieuwe opzet is dat niet. Je ziet, ik houd niet van verrassingen...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
Het is een andere manier van navigeren, maar ik zie dat stapje terug niet helemaal
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Klopt het dat als je op "mensen" klikt je de voorbeeldfoto van landschappen te zien krijgt? Want dat gebeurt bij mij. Als je met de muis over het kopje zweeft zie je wel een voorbeeldfoto, maar je kan er dus niet op klikken?
Koffie Erik?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ah kijk nouquote:
Dan kreeg ik echt ruzie. Meer foto's kon ik niet maken, mama zag een mug.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GrappigToffer was natuurlijk geweest als Roos nog op de bosgrond gelegen had
Nee, juist goed om te kijken of de site ook MOD-proof is!! Nerds kijken toch alleen maar naar de codequote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah kijk nou. Precies wat ik dus bedoelde.
* Tha_Erik slaapt vrolijk verder.
Nee?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Klopt het dat als je op "mensen" klikt je de voorbeeldfoto van landschappen te zien krijgt? Want dat gebeurt bij mij. Als je met de muis over het kopje zweeft zie je wel een voorbeeldfoto, maar je kan er dus niet op klikken?
Heb ik geprobeerdquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van vier grote blokken in plaats van negen kleine blokken...![]()
Die blokken zijn dan gelijk de gallery (of de series maar die heb ik geskipt) en idd...je ziet gelijk wat je krijgt. Dat heeft zo zijn voordelen en ik heb erover gedacht hier ook iets van een gallery in te bouwen (tussen de pijlen). Ik vond het alleen minder fraai worden. Dit is redelijk simpel en houd het een beetje spannend wat voor foto's je te zien krijgt. Dat jij niet van verrassingen houd, kan ik weinig aan doen hequote:Bij de huidige opzet krijg je na het kiezen van een thema wederom een aantal blokken te zien waar je uit kunt kiezen. Je weet van te voren ongeveer wat je krijgt te zien. Bij de nieuwe opzet is dat niet. Je ziet, ik houd niet van verrassingen...
Thnxquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:25 schreef loehoes het volgende:
PdeHoog, ik vind dit er veel professioneler en strakker uitzien dan je huidige site!
quote:
Als je ziet hoeveel ik nog voor mijn studie moet doen, ben je niet jaloers meer hoor. Haha. Maar goed het werkt toch wel aangenamer lekker buiten met dit weer, dan muf binnenquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:15 schreef loehoes het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel ik nog voor mijn studie moet doen, ben je niet jaloers meer hoor. Haha. Maar goed het werkt toch wel aangenamer lekker buiten met dit weer, dan muf binnen
FF, versie weetikveel.nogwatquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee?Als je op mensen klikt, dan hoort de site gelijk te blijven (incl. de foto). Welke browser gebruik je?
Sorry daar moest nog liter tussen staanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Halve bloed? Ze hebben de helft van je bloed getapt?
Het is lente hequote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:38 schreef loehoes het volgende:
Onze Henk (kat) is al sinds vannacht weg, vanochtend was hij niet thuis en nu nog steeds niet. Normaal is hij nooit zo lang weg..
Ik ben zo bang dat er iets gebeurd is![]()
We hebben hem nog maar een paar maandjes, maar ben nu al zo gek met dat beest.
Iedereen even mee duimen dat ie straks gewoon binnen komt lopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |