Nee, dat was de key om van Photomatix basic naar Photomatix pro te gaan. Ik gebruik PS cs2.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:28 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
En was dat een key voor in cs3 te kunnen tonemappen??
komt bea ook in einghoven?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:19 schreef gr8w8 het volgende:
Uhuh, rondje met de kleine.Morgen moe'k netwerken geloof ik.
Daarom, camera mee. Wie weet.
Joh je kent de febo toch wel? 2 frikadellen voor een euro enzoquote:
sterkte Pquote:Op zondag 4 mei 2008 07:55 schreef PdeHoog het volgende:Net wakker gebeld dat mijn oma is overleden. Niet geheel onverwachts maar toch ff schrikken
Dat dacht ik ook, maar toen ik bedacht dat we begin 2007 begonnen met tellen... Ik dacht dat we in 1 jaar bijna wel de 100 hadden kunnen halenquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 07:55 schreef PdeHoog het volgende:Net wakker gebeld dat mijn oma is overleden. Niet geheel onverwachts maar toch ff schrikken
update ?quote:Op zondag 4 mei 2008 12:16 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga vanmiddag weer cultureel doen! Met ons aller PeRi! Naar 't ballet. Ben toch wel erg benieuwd!
quote:Op zondag 4 mei 2008 18:50 schreef Chanty het volgende:
Eerste rolletje vol
Eigenlijk het tweede rolletje... helaas ging er iets mis met het terugspoelen van het eerste rolletje waardoor hij dus niet terugspoelde maar de film kapot trokKon ik opnieuw beginnen
![]()
Morgen de film maar wegbrengen en zien of mijn eerst fotosessie met een spiegelreflex wat geworden is
Oh: groothoeklens![]()
Sterkte.quote:Op zondag 4 mei 2008 07:55 schreef PdeHoog het volgende:Net wakker gebeld dat mijn oma is overleden. Niet geheel onverwachts maar toch ff schrikken
Je moet dat palletje aan de onderkant ook wel ff indrukkenquote:Op zondag 4 mei 2008 18:50 schreef Chanty het volgende:
Eerste rolletje vol
Eigenlijk het tweede rolletje... helaas ging er iets mis met het terugspoelen van het eerste rolletje waardoor hij dus niet terugspoelde maar de film kapot trokKon ik opnieuw beginnen
![]()
Morgen de film maar wegbrengen en zien of mijn eerst fotosessie met een spiegelreflex wat geworden is
Zo leer je het wel hequote:Op zondag 4 mei 2008 18:50 schreef Chanty het volgende:
Eerste rolletje vol
![]()
Zekers!! Misschien topicje aanmaken?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:30 schreef Erasmo het volgende:
Zo leer je het wel he
Animocheck!!einz
Robeco geeft aankomende zomer een aantal concerten in Utrecht, alhoewel het meeste klassiek is hebben ze af en toe ook een jazzcafé. Is er hier interesse voor een stadsfoto-meet in Utrecht met daarop aansluitend het jazzcafé?
Checkquote:Op zondag 4 mei 2008 19:30 schreef Erasmo het volgende:
Animocheck!!einz
Robeco geeft aankomende zomer een aantal concerten in Utrecht, alhoewel het meeste klassiek is hebben ze af en toe ook een jazzcafé. Is er hier interesse voor een stadsfoto-meet in Utrecht met daarop aansluitend het jazzcafé?
In de zomer heb ik nog een aantal weekenden vrijstaan.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zo leer je het wel he
Animocheck!!einz
Erg tof!quote:
Tnx jij ook. , ik ga zo slapen...quote:Op maandag 5 mei 2008 07:36 schreef -Robbedoes- het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Iedereen een fijne bevrijdingsdag
En dat op bevrijdingsdagquote:
Zelfde hierquote:
checkquote:
Omdat de fotograaf het leuk vindt of het model het wilquote:Op maandag 5 mei 2008 11:09 schreef gr8w8 het volgende:
Vraagje: Op veel portretfoto's staan mensen met hun hand/vingers die hun gezicht (kin) aanraken, waarom?
Ik was nog niet eens op kantoor of mijn waarde collega's uit Duitsland hingen al aan de telefoon met problemenquote:
Lijkt me logisch toch? Is je werk om problemen op te lossenquote:Op maandag 5 mei 2008 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik was nog niet eens op kantoor of mijn waarde collega's uit Duitsland hingen al aan de telefoon met problemenTot zover dus mijn rustige start op maandagochtend
Indeed, en je concerten en andere leuke foto opdrachten?quote:Maar het weer is mooiDa's ook wel positief
Ik hou van rustige maandagochtenden en als ze gelijk al beginnen te miepen dan jaagt dat hier en daar wat stresslevels opquote:Op maandag 5 mei 2008 12:47 schreef freud het volgende:
[..]
Lijkt me logisch toch? Is je werk om problemen op te lossen. IT is gewoon een favoriet pispaaltje voor gebruikers, en ze bellen zelden als het goed gaat om dankjewel te zeggen.
Hehehehehe....druk druk drukquote:Indeed, en je concerten en andere leuke foto opdrachten?
quote:Op maandag 5 mei 2008 13:20 schreef Chanty het volgende:
Zo mijn eerste fotorolletje weggebrachtKijken wat mijn score scherpe foto's gaat worden
Nogalquote:
Het klinkt altijd al stukken beter als je niet praat over kosten, maar over een investering...quote:
Dat weet jij, dat weet ik....maar mijn bankrekening denkt daar anders overquote:Op maandag 5 mei 2008 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt altijd al stukken beter als je niet praat over kosten, maar over een investering...
Als ondernemer weet je toch dat die investering op langere termijn voldoende baten oplevert om je negatieve saldo weer positief te maken?quote:Op maandag 5 mei 2008 14:39 schreef An24 het volgende:
Dat weet jij, dat weet ik....maar mijn bankrekening denkt daar anders over
Deze net beginnende ondernemer heeft nogal last van ongeduldquote:Op maandag 5 mei 2008 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ondernemer weet je toch dat die investering op langere termijn voldoende baten oplevert om je negatieve saldo weer positief te maken?
Jeps, maar het kost soms moeite om persoonlijke schuld psychologisch te differentiëren van een investering op basis van een lening.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ondernemer weet je toch dat die investering op langere termijn voldoende baten oplevert om je negatieve saldo weer positief te maken?
Ongeduld, nog zo'n lelijk woord...quote:Op maandag 5 mei 2008 14:56 schreef An24 het volgende:
Deze net beginnende ondernemer heeft nogal last van ongeduld
Probeer dat maar eens netjes te omschrijvenquote:
Dat hangt van je vriendin af.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:03 schreef loehoes het volgende:
Kreeg net een berichtje van een vriendin, dat ze in is geschreven bij Anti-Models. Hartstikke leuk voor haar, alleen nu komt de maar![]()
Ze staat nu met foto's op de site die ik gemaakt heb. Ten eerste vind ik dat ze nogal bagger verkleind zijn, maar dat zie ik daar bij alle foto's. Maarr ze hebben met flinke letters de tekst 'Anti-models' door de foto's geplaatst. Ik vind dat niet zo netjes, Er hoort toch minstens de naam/site van de fotograaf bij te staan? Of iig toestemming van de fotograaf?
De foto's zijn denk ik door je vriendin aangeleverd en daardoor door Anti-models aangenomen als zijnde "toestemming voor plaatsen".quote:Op maandag 5 mei 2008 18:03 schreef loehoes het volgende:
Kreeg net een berichtje van een vriendin, dat ze in is geschreven bij Anti-Models. Hartstikke leuk voor haar, alleen nu komt de maar![]()
Ze staat nu met foto's op de site die ik gemaakt heb. Ten eerste vind ik dat ze nogal bagger verkleind zijn, maar dat zie ik daar bij alle foto's. Maarr ze hebben met flinke letters de tekst 'Anti-models' door de foto's geplaatst. Ik vind dat niet zo netjes, Er hoort toch minstens de naam/site van de fotograaf bij te staan? Of iig toestemming van de fotograaf?
Ja, ik vermoed dat ze daar helemaal niet bij stil heeft gestaan.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De foto's zijn denk ik door je vriendin aangeleverd en daardoor door Anti-models aangenomen als zijnde "toestemming voor plaatsen".
Dat is mijn gok in elk geval.
Ik ga er vanuit dat je vriendin weet dat die foto's die ze aanleverde ook gebruikt zouden gaan worden op hun site. Dus dan is het wel netjes van haar ook om even te vragen of jij dat erg zou vinden.
Das waar!quote:Op maandag 5 mei 2008 18:10 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed dat ze daar helemaal niet bij stil heeft gestaan.![]()
Ik vind het ook niet echt een probleem ofzo hoor, maar was wel even nieuwsgierig.Ze mogen verder prima blijven staan, misschien dat ik via haar dan nog eens wat nieuwe connecties kan op doen haha.
Haha precies, dat zou het betere werk zijnquote:Op maandag 5 mei 2008 18:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das waar!
Wellicht zijn ze daar ook enthousiast over de foto's... En dan moet je die vriendin maar eens even zien te porren om jou binnen te loodsen daar
Wat is je budget?quote:Op maandag 5 mei 2008 18:31 schreef loehoes het volgende:
[..]
Haha precies, dat zou het betere werk zijn![]()
Trouwens, iemand nog verstand van een goede, niet te dure flitser voor mijn 400D?
( Dit kan natuurlijk beter in een help zoek camera topic oid)
Ehm niet zoveel eigenlijk haha. Ligt er een beetje aan hoe goed ie is etc, heb nog niet echt een bepaald bedrag in mijn hoofd. Maar moet eind juni een bruiloft doen, en dacht dat het dan misschien toch wel handig zou zijn om een flitser te hebben.quote:
Dat mag best een ander merk zijn,quote:Op maandag 5 mei 2008 19:10 schreef Erasmo het volgende:
En wil je perse een Canon flitstert of mag het ook een ander merk zijn?
Ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op zondag 4 mei 2008 01:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Joh je kent de febo toch wel? 2 frikadellen voor een euro enzo![]()
Investeringen zijn niet kosteloos en brengen ook niet altijd geld in het laadje natuurlijkquote:Op maandag 5 mei 2008 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt altijd al stukken beter als je niet praat over kosten, maar over een investering...
Was de sponsor van Jumping Amsterdam, vandaar.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:17 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord
Ben ik niet zo'n vet eter
ah okquote:Op maandag 5 mei 2008 23:12 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Was de sponsor van Jumping Amsterdam, vandaar.
Marktplaats 420EX flitserquote:Op maandag 5 mei 2008 19:37 schreef loehoes het volgende:
[..]
Dat mag best een ander merk zijn,Als ie maar goed genoeg werkt voor iemand die net met 'flitsen' begint.
De beschrijvingen van je foto zie ik pas als ik een mouseover doe op 'info'. Ook is het niet zo duidelijk dat men door op je naam te klikken, teruggaat naar het hoofdscherm. Het copyright watermerk op je foto komt bij 2 staande foto's ook alleen op de rechter foto terecht. Je hebt het trouwens dubbel staan; onder je foto en in je foto een vermelding.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ben beetje bezig met een nieuwe siteJullie mogen schieten
http://dev.peterdehoog.nl/
Ik zeg het alvast: alleen landschappen en muziek doet wat. De rest moet nog worden ingevuld danwel voorzien worden van een foto.
Die beschrijvingen moeten nog weg. Dat was een idee wat niet helemaal werkte. En dat de copyrights er dubbel opstaan is vooralsnog een bewuste actie. Copyrights op twee staande foto's ook, hoewel ik daar nog eens over na moet denken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:15 schreef freud het volgende:
[..]
De beschrijvingen van je foto zie ik pas als ik een mouseover doe op 'info'. Ook is het niet zo duidelijk dat men door op je naam te klikken, teruggaat naar het hoofdscherm. Het copyright watermerk op je foto komt bij 2 staande foto's ook alleen op de rechter foto terecht. Je hebt het trouwens dubbel staan; onder je foto en in je foto een vermelding.
Gebruikte browser: firefox 2.0.0.14.
Ik ben sowieso helemaal fan van de huidige opzet van je website. Eenvoudig, overzichtelijk en goed te navigeren. Wat dat betreft vind ik je nieuwe opzet een stapje terug. De voorbeeldfoto wordt nu bijvoorbeeld pas zichtbaar als je één van de thema's aanwijst.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ben beetje bezig met een nieuwe siteJullie mogen schieten
http://dev.peterdehoog.nl/
Ik zeg het alvast: alleen landschappen en muziek doet wat. De rest moet nog worden ingevuld danwel voorzien worden van een foto.
Dat hoor ik meerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben sowieso helemaal fan van de huidige opzet van je website. Eenvoudig, overzichtelijk en goed te navigeren.
Het is een andere manier van navigeren, maar ik zie dat stapje terug niet helemaalquote:Wat dat betreft vind ik je nieuwe opzet een stapje terug. De voorbeeldfoto wordt nu bijvoorbeeld pas zichtbaar als je één van de thema's aanwijst.
Dat is nog wel interessant idd..daar heb ik zelf ook aan gedacht. Eens kijken of ik dat af kan vangen met javascript.quote:Verder zijn het pijltje 'terug' en het pijltje 'vooruit' altijd zichtbaar, dus ook als ik niet een foto verder of terug kan.
Grappigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:51 schreef gr8w8 het volgende:
Een van m'n eerste foto's:
[ afbeelding ]
Roos alleen in het bos. Je had er bij moeten zijn.Mama net uit beeld.
Wat dacht je van vier grote blokken in plaats van negen kleine blokken...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
Dat hoor ik meerProbleem is dat er een aantal blokken tussen zitten die weinig tot geen aandacht krijgen en dan blijft zo'n scherm bijna leeg (kijk maar bij steden). Dat is zonde.
Op deze manier leg ik meer de focus op de plekken waar ik me mee bezig wil houden. Vandaar deze opzet. Tenzij ik opeens een briljante ingeving krijg om het anders te doen
Bij de huidige opzet krijg je na het kiezen van een thema wederom een aantal blokken te zien waar je uit kunt kiezen. Je weet van te voren ongeveer wat je krijgt te zien. Bij de nieuwe opzet is dat niet. Je ziet, ik houd niet van verrassingen...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
Het is een andere manier van navigeren, maar ik zie dat stapje terug niet helemaal
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Klopt het dat als je op "mensen" klikt je de voorbeeldfoto van landschappen te zien krijgt? Want dat gebeurt bij mij. Als je met de muis over het kopje zweeft zie je wel een voorbeeldfoto, maar je kan er dus niet op klikken?
Koffie Erik?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ah kijk nouquote:
Dan kreeg ik echt ruzie. Meer foto's kon ik niet maken, mama zag een mug.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GrappigToffer was natuurlijk geweest als Roos nog op de bosgrond gelegen had
Nee, juist goed om te kijken of de site ook MOD-proof is!! Nerds kijken toch alleen maar naar de codequote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah kijk nou. Precies wat ik dus bedoelde.
* Tha_Erik slaapt vrolijk verder.
Nee?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Klopt het dat als je op "mensen" klikt je de voorbeeldfoto van landschappen te zien krijgt? Want dat gebeurt bij mij. Als je met de muis over het kopje zweeft zie je wel een voorbeeldfoto, maar je kan er dus niet op klikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |