En toen brak de draad, nou, dan hebben we écht spraakmakende televisie, Jaap geëlektrocuteerd in badquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:59 schreef Marieke_B het volgende:
Brian dreigt door de föhn aan te zetten en die boven het bad te laten zwaaien:
[ afbeelding ]
Tis geen film en we zijn in Nederlandquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:01 schreef mazaru het volgende:
Grote genade! Wat een achterlijke, verknipte tering idioot is dat zeg!
Die föhn staat aan en zit ingeplugt!!!!
Wat een debiel!!
Hier zou die al meteen een exit voor verdienen
[ afbeelding ]
Speelt ook Ludo na, ipv een tv in bad een fohn.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:01 schreef Starlie het volgende:
Brainless rat bedreigt Jaap gewoon. Hij laat die fohn boven het bad hangen, terwijl deze in het stopcontact zit... smerige conjo..
Mits ze een aardlekschakelaar hebben ja..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:01 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Kan hij er rustig ingooien, gebeurt nix..Dan knapt er alleen een stop in de meterkast..En jaap zal een beetje trillen..
Dan nog is het Huub z'n schuld, die zit weer niet op te letten en ligt te stinken op de bank.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:02 schreef -Blurk- het volgende:
En toen brak de draad, nou, dan hebben we écht spraakmakende televisie, Jaap geëlektrocuteerd in bad
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis geen film en we zijn in NederlandVoordat Jaap geëlectrocuteerd wordt ligt de zekering er al uit.
Jezus, wat een klootviool, die Brianquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:01 schreef mazaru het volgende:
Wat een debiel!!
[ afbeelding ]
boete boete boetequote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:01 schreef mazaru het volgende:
Wat een debiel!!
[ afbeelding ]
Kom op Ruudemans, het gaat om het idee. Die gast is gewoon eng en de FEBO weet niet beter, Brian dreigt en blijft dreigen. Filmpjes te over.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis geen film en we zijn in NederlandVoordat Jaap geëlectrocuteerd wordt ligt de zekering er al uit.
Het is gewoon een walgelijke actie van Brian en volgens mij helemaal niet ongevaarlijkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis geen film en we zijn in NederlandVoordat Jaap geëlectrocuteerd kan worden ligt de zekering er al uit.
Het zijn wel rattenstrekenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op Ruudemans, het gaat om het idee. Die gast is gewoon eng en de FEBO weet niet beter, Brian dreigt en blijft dreigen. Filmpje te over.
Als ik Jaap was had ik Brian nu vermoord btw. Oprotten met je stroom.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis geen film en we zijn in NederlandVoordat Jaap geëlectrocuteerd kan worden ligt de zekering er al uit.
Dat is ook wel weer waar natuurlijk, stomme Huub ookquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dan nog is het Huub z'n schuld, die zit weer niet op te letten en ligt te stinken op de bank.
Ik zat daar net aan te denken...dat van die Ludo ligt mij ook nog bij. Bij toeval die aflevering toen gezien.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Speelt ook Ludo na, ipv een tv in bad een fohn.
Niet voordat die een flinke opdonder van de stroom heeft gehad hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
IK oprotten met MIJN stroomquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:07 schreef elcastel het volgende:
[..]
Als ik Jaap was had ik Brian nu vermoord btw. Oprotten met je stroom.
Was toch Frits in dat bad.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik zat daar net aan te denken...dat van die Ludo ligt mij ook nog bij. Bij toeval die aflevering toen gezien.
Maar dat zal niet kloppen, dan zou Huub in het bad moeten liggen....die zou heel graag Ludo willen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |