Das best een goede. Duurt wel iets langer, maar het is een principezaakquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:18 schreef Edwinuss het volgende:
5 mei zijn de bussen hier in de stad gratis.
Ik zeur niet. Van mij hoeft dat ding trouwens niet eens geldig te zijn, maar laat de bedrijven hun deuren ook sluiten dan.quote:
Staking.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
afgelopen week ma t/m do waren er in de bussen geen controles o.i.d. waarom op 5 mei welen op koninginnedag niet ?
Misbruik?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:02 schreef MaxC het volgende:
MBO/HBOers zijn wel vrij en die zullen misbruik maken van de OV om naar een bevrijdingsfestival te gaan, mensen op de Universiteit hebben niet vrij en hebben de OV dus nodig.
Tjah, een afweging maken
Dan heb ik nieuws voor je: je KUNT ook gewoon betalen voor een trein/bus/watdanookkaartje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:06 schreef TenWords het volgende:
mooi dat ie niet geldig is op 5 mei want nu kan ik niet naar stage
En jij maar proberen om populair getypte berichtjes op de FP te krijgen. Meid toch.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:13 schreef Djeez het volgende:
Kromheid in Nederland ten top. Ieder land maakt een feestdag van de bevrijding van zijn land, iedereen is dan ook vrij, behalve Nederland. Net als de Dag vd Arbeid. Iedere arbeider in de omringende landen en ver daarbuiten is vrij, behalve wij. Nee, wij zijn vrij om de verjaardag te vieren van een overleden staatshoofd.
helaas kan je dat niet als je elke maand gemiddeld 400 tekort komt omdat je stagelooptquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws voor je: je KUNT ook gewoon betalen voor een trein/bus/watdanookkaartje.
3 dingen:quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:19 schreef TenWords het volgende:
[..]
helaas kan je dat niet als je elke maand gemiddeld 400 tekort komt omdat je stageloopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |