Fantastischquote:
wtf is dat een bunker of een tribune?quote:Op donderdag 4 september 2008 12:23 schreef EvertonPride het volgende:
[ MVV-Helmond Sport/mvv-helmond sport 014.jpg]afbeelding ]
LAOT GOON MVVKE ! - VEER GAON VUUR GEINE OET DE WEEG, VEER ZEEN DE TROTS VAAN MESTREECH
Voor dit weekend, ja, met kilometers. Zag er goed netjes uit. Wil de afmetingen van het doekje wel eens weten. Al vond ik het doek van Bobby Haarms ook wel heel goed gelukt.quote:Op zondag 14 september 2008 18:43 schreef Yeahinho het volgende:
Twente heeft gewonnen, einde competitie.
Nicequote:Op zondag 14 september 2008 21:16 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Hier de twee doeken bij de Graafschap.
[ afbeelding ]
Die van Heerenveen erboven is 50x16 meter. Dus ik schat 60x40 meter ofzo.quote:Op zondag 14 september 2008 22:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor dit weekend, ja, met kilometers. Zag er goed netjes uit. Wil de afmetingen van het doekje wel eens weten.
40 bij 80 was 't volgens vakp.nlquote:Op zondag 14 september 2008 22:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor dit weekend, ja, met kilometers. Zag er goed netjes uit. Wil de afmetingen van het doekje wel eens weten. Al vond ik het doek van Bobby Haarms ook wel heel goed gelukt.
Die is ook zeker mooiquote:Op zondag 14 september 2008 18:42 schreef _Mike_ het volgende:
Prachtig doek voor de zieke Bobby Haarms
[ afbeelding ]
prrrecies. topdoekquote:Op maandag 15 september 2008 12:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Van Twente was goed gelukt wis natuurlijk niet wat erop stond want ik stond eronder
Mooie acties!quote:Op maandag 15 september 2008 19:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://www.vak410.nl/main/?p=106
Foto's van Ajax-Roda.
pffff... ben onder de indruk. 3200 m2 aan kunstwerkquote:
Hebben ze een opbergruimte waar ze al die doeken laten? Jezus dat zijn echt veel verschillende spandoeken.quote:Op maandag 15 september 2008 19:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://www.vak410.nl/main/?p=106
Foto's van Ajax-Roda.
Dat moet die bij de bekerfinale in de Kuip zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
pffff... ben onder de indruk. 3200 m2 aan kunstwerk
Nou ff een vraag voor mijn mede Ajacieden van vak 410. Hoe groot was het grootste doek dat jullie gemaakt hebben?
quote:ARNHEM - De Brigata Tifosi, het sfeerteam van De Graafschap, heeft Vitesse een ludiek 'doekje voor het bloeden' gegeven.
Het gaat om een spandoek van 20 bij 10 meter, dat dinsdagavond bij de hoofdingang van Gelredome is gelegd. Op het spandoek is te zien hoe een bokser van De Graafschap een collega van Vitesse een knock out geeft. Het doek werd zondag voor de derby De Graafschap-Vitesse (1-0) gebruikt bij een sfeeractie van de Brigata Tifosi.
Vitesse heeft het doek woensdagochtend verwijderd en geeft het een dezer dagen met het vuilnis mee.
Bron: Omroep Gelderland
100 meter breed bij 50 meter lang. Vorig seizoen bij Ajax-feyenoord.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
pffff... ben onder de indruk. 3200 m2 aan kunstwerk
Nou ff een vraag voor mijn mede Ajacieden van vak 410. Hoe groot was het grootste doek dat jullie gemaakt hebben?
Kan misschien wel zijn maar het is wel het grootste doek dat getoont is tijdens een tifo actie. En wie het grootste doek heeft, heeft in de tifo wereld de grootste ***quote:Op woensdag 17 september 2008 16:57 schreef Lamzak_ het volgende:
Jaa, maar dat is niet helemaal eerlijk, in zo'n doek zit wel wat minder werk dan in het doek van twente...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neemt nog steeds niet weg dat het nog steeds de grootste is.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:33 schreef Yeahinho het volgende:
Dat doek van Twente is wel tig keer mooier dan die grote maar simpele van Ajax.
Dus de grootste *** gaat naar het oosten.
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Neemt nog steeds niet weg dat het nog steeds de grootste is.
Dit zal gewoon uitlopen in een welles nietes discussie dus laten we het hier maar bij. In het doek van vakP zullen ongetwijfeld meer uren zitten, vast wel. Maar ik heb het hier over afmetingen.
Prachtigquote:
Moet Dinamo Boekarest voorstellen. (zie het rode shirt). Is de laatste hindernis op weg naar europees succes (het pakken van de europese vlag).quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:08 schreef pfaf het volgende:
Erg gaaf ding. Maar waar staat Cooper eigenlijk voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |