Nee?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:30 schreef denthemen het volgende:
Hebben jullie trouwens dat verhaal can Colin en zijn zoon gelezen? Sneu zeg..
Ik denk dat hij het verhaal bedoelt waarom Colin geschorst is.quote:
Had dan ook totaal niet verwacht dat jij met zo'n opmerking zou komenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:58 schreef M0NTANA het volgende:
Op izch best lullig voor Marco van Basten, maar Frank Rijkaard mag van mij de nieuwe trainer/coach worden!
Ja, stond in het interview waarna hij werd teruggezet naar de beloften.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:58 schreef Black-Death het volgende:
Toch gewoon het verhaal waarin even ter sprake komt dat hij een gehandicapte zoon heeft?
Inderdaad. Leuk als die terug zou komen, maar er is niet echt ruimte voor hem nu.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:28 schreef De_Ananas het volgende:
Wat wil Rijkaard doen bij Ajax?
Dan wil die een rondleiding in het ajax museum wa danquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:05 schreef TornadoDK het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron gehoord dat sulejmani zich maandag rond de ArenA zal bevinden, wat dit betekend weet ik ook niet![]()
je meent hetquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Misschien omdat Heerenveen en Ajax dan voetballen
Hij is uiteraard twee keer gekloond als masterplan van ene Riemer van de V.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Geinig bij feyenoord komt sulejmani omdat verbeek daar zit en bij psv omdat lazovic een mattie van hem is, en ook nog eens bij Ajax, die jongen gaat binnen lopen!
Dit zou echt een slechte keus zijn. Je moet daar geen coach neerzetten. Rijkaard en Van Basten zijn gewoon allebei trainers en op dit moment is er geen plaats voor hem bij Ajax. Als Van Basten weg is dan zal hij absoluut in aanmerking komen als opvolger indien hij vrij is. Technisch coordinator is een persoon die zich ondergeschikt kan maken aan Van Basten en weinig verantwoordelijkheid draagt. Dit past niet echt bij Rijkaard denk ik zo en ook niet bij Blind eigenlijk. Ik denk dat veel mensen nog te veel aan een technisch directeur denken. De functie is compleet uitgekleed en Van Basten heeft bijna alle taken op zich genomen. Hij heeft alleen iemand nodig die hem daarin ondersteunt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:45 schreef Wooldoor het volgende:
Rijkaard zou als technisch coordinator kunnen fungeren maar ik zie toch liever een Danny Blind op die plek die al enige ervaring daarin heeft.
Kan er beter een jurist daar neerzetten die verstand van geld heeft.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit zou echt een slechte keus zijn. Je moet daar geen coach neerzetten. Rijkaard en Van Basten zijn gewoon allebei trainers en op dit moment is er geen plaats voor hem bij Ajax. Als Van Basten weg is dan zal hij absoluut in aanmerking komen als opvolger indien hij vrij is. Technisch coordinator is een persoon die zich ondergeschikt kan maken aan Van Basten en weinig verantwoordelijkheid draagt. Dit past niet echt bij Rijkaard denk ik zo en ook niet bij Blind eigenlijk. Ik denk dat veel mensen nog te veel aan een technisch directeur denken. De functie is compleet uitgekleed en Van Basten heeft bijna alle taken op zich genomen. Hij heeft alleen iemand nodig die hem daarin ondersteunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |