abonnement Unibet Coolblue
pi_58500916
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:32 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En dat is nou juist het probleem, we blijven "jong en talentvol".
Dan zal Arsenal toch maar eens afscheid moeten nemen van Arsene Wenger?
  maandag 5 mei 2008 @ 22:27:17 #52
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_58501114
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:18 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dan zal Arsenal toch maar eens afscheid moeten nemen van Arsene Wenger?
In het vorige topic zwengelde ik dat item ook al aan en net zoals toen ben ik er voor mezelf nog niet uit alhoewel ik meer naar vertrek neig.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 5 mei 2008 @ 22:32:56 #53
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_58501229
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:13 schreef Horloge het volgende:


Spijker op z'n kop. Telkens als je denkt: "dit kunnen we volgend jaar verder bouwen, deze jonge spelers kunnen alleen nog beter worden", vertrekt er weer een of andere belangrijke speler waardoor het hele opbouwen opnieuw kan beginnen. Vieira, Henry en Flamini zijn maar enkele voorbeelden hiervan.
Nu moet er nota bene weer geïnvesteerd worden in een middenvelder (of eigenlijk twee), terwijl er eigenlijk bijvoorbeeld een extra linksmid aangetrokken had kunnen worden. En straks als Hleb gratis de deur uitloopt, kan er ook nog gezocht worden naar een vervanger voor hem.

Is Gooner zijn een soort van masochisme?
Voorop gesteld, het is zeker een vorm van masochisme, het is een verslaving.

Steeds als er een belangrijke speler vertrekt wordt dat gat weer ingevult naar behoren alleen daar zit nou net het probleem.
Als je je spelers kan behouden kan het team blijven staan en raken ze nog meer op elkaar ingespeeld maar daar krijg je op deze manier geen kans voor.

Komt bij dat AW voor ogen heeft om met een gemiddelde leeftijd van 20, oogverblindend voetbal en ongeslagen kampioen te worden, ik kan hem vertellen, dat gaat niet lukken.
In het ongeslagen 2004 seizoen hadden we een paar 30+ in het team staan die de boel op sleeptopuw namen maar die hebben we nu niet.

Het grootste verschil met Chelsea en Man Utd is echter de bank denk ik, daar werd dit seizoen het kampioenschap beslist.

Overigens zou ik er geen probleem mee hebben als van Persie verkocht zou worden.
Het is absoluut een geweldige speler maar ook iemand die blij mag zijn als ie in totaal 20 volle wedstrijden per seizoen speelt, zo krijg je natuurlijk nooit en te nimmer een topaanval.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_58502319
zo goed is Flamini niet eens denk ik...hij is gewoon geweldig binnen dit team...daar komt hij nu vanzelf achter
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_58503851
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:10 schreef Gunner het volgende:
Nou ja, iemand die niet voor Arsenal met hart en ziel wil spelen moet maar opbokken.
Bedankt. Meer woorden maak ik er ook niet aan vuil.
pi_58510858
quote:
Ramón Calderón heeft Cesc Fábregas niet opgegeven. De voorzitter van Real Madrid hoopt dat de middenvelder het bestuur van Arsenal onder druk zet door aan te geven dat hij wil vertrekken. (Diverse Spaanse media)
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  Moderator dinsdag 6 mei 2008 @ 14:06:10 #57
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58511743
Typisch amsterdams toch wel om je helden totaal niks te gunnen als ze vertrekken bij de club, gewoon keihard schreeuwen dat Flamini eigenlijk toch niet zo heel erg goed is en eigenlijk toch niet zo´n gemis is maakt dat het voor jullie makkelijker te verkroppen is. Vooral voor cyberia want waarom gaat iemand toch naar italia hé?

Verder ben ik het wel eens met DutchGooner, je zag dit seizoen ook hoe slecht het eigenlijk is dat Adebayor zo afhankelijk was van Eduardo, na zijn blessure leek hij compleet de weg kwijt terwijl hij mentaal de knop om moest zetten om gewoon de kansen af te maken die hij kreeg!

Het middenveld was natuurlijk een pareltje als ze allemaal fit waren, Rosicky, Hleb, Fabregas en Flamini is om van te smullen, helaas ook maar van korte duur zoals nu blijkt...

De Verdediging vond ik ook zeer matig, volgens mij doet Arsenal er goed aan om 2 negers in het midden neer te zetten en 2 italianen op de back positie, want ook hier zitten echt wel grove fouten in geslepen.Simpele slidingtackles worden niet ingezet maar wel een enorme rotschop wat resulteert in een rode kaart iets wat imho té vaak gebeurde....

Wellicht dat oudere spelers hier een verschil in kunnen maken, Henry was altijd een garantie voor goals maar of hij dat nu nog is?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:46:55 #58
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_58512657
Ik denk dat Henry zich in Londen in ieder geval wél thuis voelt. Tenzij een groep supporters vervelend gaat doen maar dat verwacht ik dan niet..
pi_58512767
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:06 schreef Pizzakoppo het volgende:

De Verdediging vond ik ook zeer matig, volgens mij doet Arsenal er goed aan om 2 negers in het midden neer te zetten en 2 italianen op de back positie, want ook hier zitten echt wel grove fouten in geslepen.Simpele slidingtackles worden niet ingezet maar wel een enorme rotschop wat resulteert in een rode kaart iets wat imho té vaak gebeurde....
Waarom 2 Italianen? Zijn dat de enige die kunnen verdedigen op de back positie?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58512852
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Typisch amsterdams toch wel om je helden totaal niks te gunnen als ze vertrekken bij de club, gewoon keihard schreeuwen dat Flamini eigenlijk toch niet zo heel erg goed is en eigenlijk toch niet zo´n gemis is maakt dat het voor jullie makkelijker te verkroppen is. Vooral voor cyberia want waarom gaat iemand toch naar italia hé?
Waar zeg ik in godsnaam dat hij niet zo erg goed is? Waar zeg ik dat het geen gemis nog? Sterker nog, ik heb al meerdere malen door laten schemeren dat Flamini een van de revelaties is van dit seizoen.

Ik kan het gewoon niet uitstaan dat een team die wéér team in opbouw is er vervolgens weer een belangrijke pion vertrekt. Ik had het gevoel dat Flamini dit zelf ook door had en voor de komende jaren ook een onderdeel wou zijn van deze zeer talentvolle selectie.

Zo krijg je natuurlijk nooit standvastigheid in je team...
pi_58512922
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
De Verdediging vond ik ook zeer matig, volgens mij doet Arsenal er goed aan om 2 negers in het midden neer te zetten en 2 italianen op de back positie, want ook hier zitten echt wel grove fouten in geslepen.


Heb je Sagna überhaupt dit seizoen in actie gezien?

De basis verdediging is meer dan Arsenal waardig echter is het in de breedte kwalitatief mager. Daar zou ik wel versterking willen zien.
  Moderator dinsdag 6 mei 2008 @ 15:10:56 #62
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58513175
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:59 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]



Heb je Sagna überhaupt dit seizoen in actie gezien?

De basis verdediging is meer dan Arsenal waardig echter is het in de breedte kwalitatief mager. Daar zou ik wel versterking willen zien.
Ik neem aan dat dikgedrukte een retorische vraag is.

Wellicht is het in een beter licht te zien met een sterkere keeper maar ik vind het zeker geen verdediging zoals Inter, Milan of Chelsea.
pi_58513300
Dat er een betere keeper moet komen heb ik halverwege het seizoen al aangegeven. Almunia is niet van Europese top. Wat de verdediging betreft zie ik alleen versterking in de breedte komen. Ben het wel met je eens dat Gallas en Touré hier en daar wat slippertjes veroorzaakte maar over het gehele seizoen genomen ben ik wel tevreden. Sagna speelt ver boven ieders verwachting en Clichy toont zich als een veel betere linksback dan Cole. Alleen die dure fout tegen Birmingham zit me nog een beetje dwars...

Overigens lijkt Hleb naar Internazionale te vertrekken....
  Moderator dinsdag 6 mei 2008 @ 15:19:23 #64
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58513363
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 15:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat er een betere keeper moet komen heb ik halverwege het seizoen al aangegeven. Almunia is niet van Europese top. Wat de verdediging betreft zie ik alleen versterking in de breedte komen. Ben het wel met je eens dat Gallas en Touré hier en daar wat slippertjes veroorzaakte maar over het gehele seizoen genomen ben ik wel tevreden. Sagna speelt ver boven ieders verwachting en Clichy toont zich als een veel betere linksback dan Cole. Alleen die dure fout tegen Birmingham zit me nog een beetje dwars...

Overigens lijkt Hleb naar Internazionale te vertrekken....
En Hleb zie ik daar wel kapot gemaakt worden, Ac Milan is een team waar hte middenveld toch veel vrijheid heeft mede dankzij de slechte spitsen kunnen de middenvelders doen en laten wat ze willen, maar Inter daarentegen heeft echt een stug team waar Hleb niet hoort en niet heen mag
pi_58513486
Daar gaat je drijvende kracht van het team dan.
pi_58513544
Nu Fabregas nog naar Barça en je hebt geen middenveld meer over
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:38:43 #67
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_58514629
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:27 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

In het vorige topic zwengelde ik dat item ook al aan en net zoals toen ben ik er voor mezelf nog niet uit alhoewel ik meer naar vertrek neig.
In principe kan hij beter gaan en iets van meesterscout of aankoopadviseur worden bij Arsenal. Met name tactisch is hij niet al te sterk (4-5-1 gaat gewoon niet werken, maar hij ziet het niet).
Maar er wegen serieuze bezwaren tegen zijn vertrek. Hij heeft een ontzettend sterke persoonlijkheid, zo sterk dat spelers komen en gaan vanwege Arsène. Zo heeft Fabregas al eens aangegeven dat zijn lot afhangt van dat van Wenger. Daarnaast heeft de trainer ook zeer grote invloed op Adebayor, Touré, Clichy en Sagna, om maar enkele voorbeelden te noemen.
Bovendien, en dat is veel belangrijker, welke trainer anders? Er lopen veel trainers die louter uit zijn op eigen gewin, om prijzen op hun CV te zetten. Er zijn er genoeg die Flamini wél die 4 miljoen hadden geboden en daarmee de salarisstructuur kapot hadden gemaakt (met meer schulden voor Arsenal als gevolg). Wenger is typisch iemand die denkt in het belang van de club, vooral (misschien iets teveel) op de lange termijn. De vraag is ook hoe een andere trainer zich gaat houden onder de 'machtsstrijd' die in de top wordt gevoerd.
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:32 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Het grootste verschil met Chelsea en Man Utd is echter de bank denk ik, daar werd dit seizoen het kampioenschap beslist.
Absoluut, als je eens vergelijkt wat er bijvoorbeeld in 03/04, waar jij al aan refereerde, op de bank zat... toen had je alleen al voor in de spits (die er kunnen spelen) Bergkamp, Wiltord, Henry én Kanu. Het moge duidelijk zijn dat Adebayor, Eduardo, Van Persie en Bendtner/Walcott hier niet aan kunnen tippen.
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:32 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Overigens zou ik er geen probleem mee hebben als van Persie verkocht zou worden.
Het is absoluut een geweldige speler maar ook iemand die blij mag zijn als ie in totaal 20 volle wedstrijden per seizoen speelt, zo krijg je natuurlijk nooit en te nimmer een topaanval.
En Rosicky erachteraan! Zoveel talent, maar allebei vrij waardeloos als je het over het seizoen bekijkt. Daar kún je gewoon niet op bouwen.
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Verder ben ik het wel eens met DutchGooner, je zag dit seizoen ook hoe slecht het eigenlijk is dat Adebayor zo afhankelijk was van Eduardo, na zijn blessure leek hij compleet de weg kwijt terwijl hij mentaal de knop om moest zetten om gewoon de kansen af te maken die hij kreeg!
Adebayor is sowieso wel iemand die 5 kansen krijgt en daarvan één binnenschiet, dat is niet van de laatste tijd. Bovendien vraag ik me af of hij afhankelijk is van Eduardo, of dat het wellicht te maken had met het 4-5-1 systeem (dat na de blessure van Dudu vaak werd gehanteerd) waarin hij geen bliksemafleider meer naast zich had.
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
De Verdediging vond ik ook zeer matig, volgens mij doet Arsenal er goed aan om 2 negers in het midden neer te zetten en 2 italianen op de back positie, want ook hier zitten echt wel grove fouten in geslepen.Simpele slidingtackles worden niet ingezet maar wel een enorme rotschop wat resulteert in een rode kaart iets wat imho té vaak gebeurde....
Serieus, WTF?! De backs zijn de meest solide spelers van het hele elftal. Clichy heeft één blunder gemaakt, Sagna heb ik eigenlijk niets fout zien doen. En 2 negers in het midden? Je bedoelt een beetje, zoals Kolo Touré, samen met William Gallas?

Verder heb ik niet gezien dat er iemand een ENORME rotschop werd verkocht door de verdedigers, jij wel?
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:05:26 #68
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_58534911
Arsenal manager Arsene Wenger says the club must take responsibility for Mathieu Flamini's move to AC Milan.

Wenger would not break his wage cap for Flamini, 24, who turned down Arsenal's reported offer of £55,000-a-week to join Milan on a free transfer.

"It is a problem (the salaries on offer) but we did not master this situation with Flamini," Wenger told a forum for Arsenal shareholders.

"I must say I am disappointed that he did that but legally he can do it."

Wenger, who also reiterated his desire to retain Alexander Hleb amid reports linking him with a move to Inter Milan, added: "When a player is out of contract he can sign where he wants."

Whether or not the Frenchman was insinuating that Arsenal only have themselves to blame for their failure to extend Flamini's contract before he became a free agent in January remains unclear.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_58535042
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:06 schreef Pizzakoppo het volgende:

Verder ben ik het wel eens met DutchGooner, je zag dit seizoen ook hoe slecht het eigenlijk is dat Adebayor zo afhankelijk was van Eduardo, na zijn blessure leek hij compleet de weg kwijt terwijl hij mentaal de knop om moest zetten om gewoon de kansen af te maken die hij kreeg!

De Verdediging vond ik ook zeer matig, volgens mij doet Arsenal er goed aan om 2 negers in het midden neer te zetten en 2 italianen op de back positie, want ook hier zitten echt wel grove fouten in geslepen.Simpele slidingtackles worden niet ingezet maar wel een enorme rotschop wat resulteert in een rode kaart iets wat imho té vaak gebeurde....


Zoals Horloge al zei zijn de Backs juist de drijvende kracht in de opbouw en speelstijl van Arsenal. Geen wonder dat ze bij de beste backs van de PL behoren.Juist de 2 CB's maken soms te veel foutjes.

En dat over Eduardo. Eduardo speelde de 1e seizoenshelft nauwelijks en toen scoorde Adebayor toch ook redelijk veel dacht ik toch? Dat Eduardo geblesseerd raakte heeft niets aan Adebayors goals veranderd.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_58535058
Wel aan het gehele spel van Arsenal zelf. Want daarna kwam die dip
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_58535466
Nee, dat Adebayor op een gegeven moment niet meer scoorde lag uiteraard aan z'n nieuwe kapsel.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_58543912
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:27 schreef mcyodogg het volgende:
Nee, dat Adebayor op een gegeven moment niet meer scoorde lag uiteraard aan z'n nieuwe kapsel.
Klopt
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:28:46 #73
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_58572062
Échte clubliefde van Hleb!
quote:
Hleb, 27, will buy out the final two years of his contract for £3million and join Inter Milan in the summer.

(...)

Shpilevski said: “Alex is preparing to make one of the most important moves of his life.

“He is leaving even though Arsenal want to offer him a new long-term contract.

“Only time will tell if it is the right decision but there’s no way back now. Everything will be settled in the next two weeks.”
Cunt.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:37:04 #74
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_58577039
En we gaan weer een seizoen "bouwen"
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_58577080
Rosicky mist officieel het EK...erg jammer
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')