Godverdomme zeg, dat is me de smoothtalker wel, zeg! Ik geef eerlijk toe, ik heb die kerel hoog zitten, omdat ik iedere nacht om 5 uur liefdesverklaringen naar mijzelf in zijn avatar kan zetten en dan er naar kan staren en hopen dat het ooit werkelijkheid wordt, maar echt glad schatte ik hem niet in. Meer het type dat hoopt dat de vrouwen in de kroeg vanzelf naar hem toe sjokken als hij ze maar lang en intens genoeg aanstaart. Zonder te knipperen hè, want dat verbreekt de magie.
Maar dan zie je hoe hij zo al zijn smalltalk-vaardigheiden op Terrorizing Cookie aan het botvieren is, en dan voel je je toch een beetje warm worden van binnen:
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef The_Terminator het volgende:[..]
Wat is een hyperbool?
Bij bool denk ik aan true of false, oftewel 0 of 1. Een variable met maar 1 bit. Ik vraag mij af wat een hyperbool in dat geval meer zou moeten hebben...
Echt hè? Zie je het hem al doen in het echt? Dat hij een olijk, bebrild blond 16-jarig, ietwat dronken meisje tegenkomt? Het soort meisje dat je nog even liefkoost in de ochtend, en koestert, en misschien even naar haar kijkt naar haar als ze nog wat doezelt omdat ze zo grappig ademt waardoor een plukje haar telkens verspringt, waarna je haar het bed uitschopt omdat ze ontbijt moet halen? Zo'n soort meisje? En dat ze dan aan de praat raken, en zij er zo even een gek stijlfiguur ingooit, en dan blijkt hij een béta-mannetje en zij een gamma-meisje te zijn, en hij weet dat niet en begint als een malle te verzanden in systeembeheerdervandeplaatselijkelomschool-taal en zij weet niet echt wat ze er mee aan moet, maar stiekem voelt ze toch haar Emily The Strange-slipje ietwat vochtig worden en kriebelt het een beetje in haar onderbuik, omdat die knul zo mysterieus is in al zijn computerwijsheid, als een eenentwintigste medicijnman?
WANT IK WEL HOOR, ANDERS.