Neuh, ik werd vanmorgen wakker in mijn privé-jet.quote:
Jij krijgt Kamperfoelie, geen idee hoe je Blauwe Regen moet stekken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:15 schreef CarOnline het volgende:
Ohh die paarse bloemen, heb je die gestekt?
Zo nee: kan dat nog?
Ja hoor, ik zie dat PC Eend er ook is, ga ik ff filmpje kijkenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:18 schreef kleineschwester het volgende:
Ik heb erg veel NooB vragen![]()
Kan dat hier ?
Probeer het anders ff, want het ziet er wel mooi uit.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik werd vanmorgen wakker in mijn privé-jet.
[..]
Jij krijgt Kamperfoelie, geen idee hoe je Blauwe Regen moet stekken.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zie dat PC Eend er ook is, ga ik ff filmpje kijken![]()
2 quotes?![]()
Ik was net goed bij stemquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zie dat PC Eend er ook is, ga ik ff filmpje kijken![]()
Jemig man, kan toch een Greetje zijn met open ramenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik werd vanmorgen wakker in mijn privé-jet.
Oh! Ah, ja dat is jammer. Maar ik moet Pirates kijken op verzoek van dochters. Dus dan moet het maar.quote:
Jij WAS een film kijkenquote:
Helaas.... daarvoor moet je in de cos zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:18 schreef kleineschwester het volgende:
Ik heb erg veel NooB vragen![]()
Kan dat hier ?
Die Noob vragen hebben niks met stem te makenquote:
Relmofquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:26 schreef remlof het volgende:
Zaterdagavondpost.
Rel alert?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:26 schreef remlof het volgende:
Zaterdagavondpost.
Dag kanjertquote:
Van wie ?quote:
Hé, eindelijk terug!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub heeft ooit gezegd dat zijn achternaam uniek is in Nederland.
Zijn algemene kennis over het nazi-rijk zal dan ook niets verwonderen bij het volgende bericht.....
Wilhelmus Johannes van Ballegooij, uit Hengelo, Rottenführer, geb. 1 juli 1919, aan het Oostfront gesneuveld. Drager van het IJzeren Kruis 2de Klasse, het Oostfrontmedaille en het Winter Abzeichen '41-'42, 12 mei 1944, Volk en Vaderland.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub heeft ooit gezegd dat zijn achternaam uniek is in Nederland.
Zijn algemene kennis over het nazi-rijk zal dan ook niets verwonderen bij het volgende bericht.....
Wilhelmus Johannes van Ballegooij, uit Hengelo, Rottenführer, geb. 1 juli 1919, aan het Oostfront gesneuveld. Drager van het IJzeren Kruis 2de Klasse, het Oostfrontmedaille en het Winter Abzeichen '41-'42, 12 mei 1944, Volk en Vaderland.
Geen idee, wasn't me.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |