Je ava is wel grappigquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:17 schreef Gert het volgende:
3....2.....1.....
I know I stand in line
Until you think you have the time
To spend an evening with me
And if we go someplace to dance
I know that there's a chance
You won't be leaving with me
Then afterwards we drop into a quiet little place
And have a drink or two
And then I go and spoil it all
By saying something stupid
Like I love you
I can see it in your eyes
That you despise the same old lines
You heard the night before
And though it's just a line to you
For me it's true
And never seemed so right before
I practice every day to find some clever
lines to say
To make the meaning come through
But then I think I'll wait until the evening
gets late
And I'm alone with you
The time is right
Your perfume fills my head
The stars get red
And oh the night's so blue
And then I go and spoil it all
By saying something stupid
Like I love you
I love you..
The tax mans taken all my dough,quote:
Kijk hem daar nou, wat doet hij lief.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:22 schreef KutVocht. het volgende:
'sup
Van uit je eigen huis ?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:45 schreef APK het volgende:
Dit zag ik vanmorgen toen ik wakker werd:
[ afbeelding ]
Heerlijk, eindelijk weer met open ramen slapen.
Ik zou er depressief van wordenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:45 schreef APK het volgende:
Dit zag ik vanmorgen toen ik wakker werd:
[ afbeelding ]
Neuh, ik werd vanmorgen wakker in mijn privé-jet.quote:
Jij krijgt Kamperfoelie, geen idee hoe je Blauwe Regen moet stekken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:15 schreef CarOnline het volgende:
Ohh die paarse bloemen, heb je die gestekt?
Zo nee: kan dat nog?
Ja hoor, ik zie dat PC Eend er ook is, ga ik ff filmpje kijkenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:18 schreef kleineschwester het volgende:
Ik heb erg veel NooB vragen![]()
Kan dat hier ?
Probeer het anders ff, want het ziet er wel mooi uit.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik werd vanmorgen wakker in mijn privé-jet.
[..]
Jij krijgt Kamperfoelie, geen idee hoe je Blauwe Regen moet stekken.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zie dat PC Eend er ook is, ga ik ff filmpje kijken![]()
2 quotes?![]()
Ik was net goed bij stemquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zie dat PC Eend er ook is, ga ik ff filmpje kijken![]()
Jemig man, kan toch een Greetje zijn met open ramenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik werd vanmorgen wakker in mijn privé-jet.
Oh! Ah, ja dat is jammer. Maar ik moet Pirates kijken op verzoek van dochters. Dus dan moet het maar.quote:
Jij WAS een film kijkenquote:
Helaas.... daarvoor moet je in de cos zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:18 schreef kleineschwester het volgende:
Ik heb erg veel NooB vragen![]()
Kan dat hier ?
Die Noob vragen hebben niks met stem te makenquote:
Relmofquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:26 schreef remlof het volgende:
Zaterdagavondpost.
Rel alert?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:26 schreef remlof het volgende:
Zaterdagavondpost.
Dag kanjertquote:
Van wie ?quote:
Hé, eindelijk terug!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub heeft ooit gezegd dat zijn achternaam uniek is in Nederland.
Zijn algemene kennis over het nazi-rijk zal dan ook niets verwonderen bij het volgende bericht.....
Wilhelmus Johannes van Ballegooij, uit Hengelo, Rottenführer, geb. 1 juli 1919, aan het Oostfront gesneuveld. Drager van het IJzeren Kruis 2de Klasse, het Oostfrontmedaille en het Winter Abzeichen '41-'42, 12 mei 1944, Volk en Vaderland.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn algemene kennis over het nazi-rijk zal dan ook niets verwonderen bij het volgende bericht.....
Wilhelmus Johannes van Ballegooij, uit Hengelo, Rottenführer, geb. 1 juli 1919, aan het Oostfront gesneuveld. Drager van het IJzeren Kruis 2de Klasse, het Oostfrontmedaille en het Winter Abzeichen '41-'42, 12 mei 1944, Volk en Vaderland.
Geen idee, wasn't me.quote:
Dit is meer iets voor een apart topicquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet het mopquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee, wasn't me.![]()
Hoewel je inmiddels weet dat ik jouw PI-gebruik vreselijk irritant vindt.
Het moet nog een beetje op gang komen.quote:
Heb er lekker schijt aan, maar neem wel in je bevallige achterhoofdje mee dat een aantal posters in SPT er ook een tiefushekel aan hebben.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:36 schreef kleineschwester het volgende:
Ik weet het mop![]()
En ik heb er schijt aan
quote:
Ik vind het aardig tegenvallen, sinds jullie lobasca er steeds vanaf pleurenquote:
Jajajajajajajajaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:38 schreef APK het volgende:
[..]
Heb er lekker schijt aan, maar neem wel in je bevallige achterhoofdje mee dat een aantal posters in SPT er ook een tiefushekel aan hebben.
Geen woorden maar dahadenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het aardig tegenvallen, sinds jullie lobasca er steeds vanaf pleuren
Zonder al die kloons was ze inmiddels weer ongeveer unbanned geweest.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het aardig tegenvallen, sinds jullie lobasca er steeds vanaf pleuren
Daarom zei ik ook "steeds"quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zonder al die kloons was ze inmiddels weer ongeveer unbanned geweest.![]()
*Meldtquote:
Leve de domme ban nOObquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zonder al die kloons was ze inmiddels weer ongeveer unbanned geweest.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Die zou je probleemloos bij elke post in SPT kunnen plaatsen, dat heeft iets eigens, zeker als je die PI zelf zou maken.quote:
Niet nodig.quote:ps, Hoe weet je dat ? heb je je boxje gedeeld ?![]()
En net op tijd ook nog 's.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:45 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Leve de domme ban nOObHoeree !!!!
Jij hebt ambities hè, om relmof's verwachtingen waar te maken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:45 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Leve de domme ban nOObHoeree !!!!
Hou ze in de gaten hoor!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt ambities hè, om relmof's verwachtingen waar te maken.
Moppie, ik snap niks van je antwoordquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:46 schreef APK het volgende:
[..]
Die zou je probleemloos bij elke post in SPT kunnen plaatsen, dat heeft iets eigens, zeker als je die PI zelf zou maken.
Doe maar, vrijwel zeker weten dat Remlof een verzoek tot toevoeging doet.![]()
[..]
Niet nodig.
Gewoon om deze SC vol te baggeren zodat Remlof voor Jan Lul een tvp heeft gezet?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:48 schreef APK het volgende:
Ik wilde eigenlijk aan de siesta, maar ik blijf nog even.
En dat is ?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt ambities hè, om relmof's verwachtingen waar te maken.
Het is heel simpel:quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:48 schreef kleineschwester het volgende:
Moppie, ik snap niks van je antwoord![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:52 schreef APK het volgende:
[..]
Het is heel simpel:
Probeer bij de volgende 100 replys eens na te denken of een PI nodig is.
KUTSCHURFT!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:51 schreef kleineschwester het volgende:
Ik flirt niet met onder de 30 en of gebonden![]()
![]()
Gooi op.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:49 schreef APK het volgende:
Gert, ik heb de uitslag van de twee semi's van de ESC al, 70% zeker.
Ik bagger niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:50 schreef KutVocht. het volgende:
Gewoon om deze SC vol te baggeren zodat Remlof voor Jan Lul een tvp heeft gezet?
Ik meen in de huisregels van 49 te hebben gelezen dat een PI bij je post juist betekend dat je de tijd hebt genomen om te reageren in plaats van at random een paar woorden neer te knallenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:52 schreef APK het volgende:
[..]
Het is heel simpel:
Probeer bij de volgende 100 replys eens na te denken of een PI nodig is.
Is duits neuken flirten ?quote:
Jaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
En een PI bij elke post betekent dat je een achterlijk varken bent dat probeert zichzelf te profileren als, euh...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:54 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ik meen in de huisregels van 49 te hebben gelezen dat een PI bij je post juist betekend dat je de tijd hebt genomen om te reageren in plaats van at random een paar woorden neer te knallen
Oh, ok !quote:
Een gnuivende bosbarg?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:57 schreef APK het volgende:
[..]
En een PI bij elke post betekent dat je een achterlijk varken bent dat probeert zichzelf te profileren als, euh...
Als wat?
Ik zet ook een PI bij elke postquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:57 schreef APK het volgende:
[..]
En een PI bij elke post betekent dat je een achterlijk varken bent dat probeert zichzelf te profileren als, euh...
Als wat?
Chillquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:58 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Oh, ok !
Ik neuk liever toch met Ian
quote:
Jezus man, jij was de koning van de PI's en daarna van de smilies !quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:57 schreef APK het volgende:
[..]
Als wat?
Ik snap nog steeds niet helemaal waarom iemand dat überhaupt zou wíllen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:59 schreef remlof het volgende:
Behalve als ik mobiel aan het FOK!ken ben dan.
Semi 1 (Op volgorde)quote:
Daarom hou ik van jequote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zet ook een PI bij elke post
Jeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhh, De EKquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:03 schreef APK het volgende:
[..]
Semi 1 (Op volgorde)
Russia
Armenia
Romania
Greece
Norway
Azerbaijan
Bosnia
ireland
Slovenia
Belgium / Israel (depends on fuck-jury vote)
Semi 2 (same)
Ukraine
Switzerland
Portugal
Sweden
Turkey
Georgia
Bulgaria
Cyprus
latvia
Iceland.
Obey the Darf!
Je vergat je PIquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:03 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Daarom hou ik van je![]()
( dus alleen daarom)
Achterlijk varken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:59 schreef remlof het volgende:
Ik zet ook een PI bij elke post
Dat zich wil profileren als een gnuivende bosbarg, wel compleet houden gærne.quote:
WTF is een 'baarsmilie'quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:01 schreef kleineschwester het volgende:
Nu zie ik je alleen nog maar " Baarsmilies" posten !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |