Die lollercopterremlof is zo blind als een schurftig incestpaard mbt kloontjes.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:00 schreef KutVocht. het volgende:
En dan vooral lollerRemlof die met zijn roze neusje alles in de gaten zit te houden
Twee kusjes?quote:
Hij had mij anders vrij snel doorquote:Op zondag 4 mei 2008 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Die lollercopterremlof is zo blind als een schurftig incestpaard mbt kloontjes.
Drie kusjes!?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ai ai... verleidelijk... ik denk er nog even over na...
Jezus man, ram die tong er in en neem haar op brute wijze!quote:
heh kutpim t was net zo romantischquote:Op zondag 4 mei 2008 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus man, ram die tong er in en neem haar op brute wijze!
Hallo, wat ik hier heb is net zo kostbaar als Willy Wonka z'n gouwe ticket ja!quote:
Glij maar lekker door dan, ga ik wel effe Lost kiek'n.quote:
Is Will Young still available?quote:
Lost! Dat vergeet ik helemaalquote:Op zondag 4 mei 2008 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
Glij maar lekker door dan, ga ik wel effe Lost kiek'n.
Een heul romantisch zelf gemaakt dinner by candlelight?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hallo, wat ik hier heb is net zo kostbaar als Willy Wonka z'n gouwe ticket ja!
Dus daar mag je best wat voor doen
NEIN keiharde kontsex natuurlijk !quote:Op zondag 4 mei 2008 00:25 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Een heul romantisch zelf gemaakt dinner by candlelight?
Ah, de KutVocht wannabe leeft ook nogquote:
hehehe wannabe mja leuk dat je het zegtquote:
Oh, kijk, dat zijn de voorstellen!quote:Op zondag 4 mei 2008 00:25 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Een heul romantisch zelf gemaakt dinner by candlelight?
En wat heeft het feit dat jouw account 10 minuten ouder is dan de mijne volgens jou te maken met het feit dat je mij wil zijn?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:35 schreef Kudt het volgende:
[..]
hehehe wannabe mja leuk dat je het zegt![]()
geloof dat deze er eerder was dan de jouwe ouwe bruinkruiper
Wie wil jou nou niet zijn?? Jij roeleertquote:Op zondag 4 mei 2008 00:42 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
En wat heeft het feit dat jouw account 10 minuten ouder is dan de mijne volgens jou te maken met het feit dat je mij wil zijn?
Euh, dat zou ik kunnen doen maar dan word het wel volgende weekquote:Op zondag 4 mei 2008 00:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, kijk, dat zijn de voorstellen!![]()
Maak je de kaarsen ook zelf?
Trusten Prinses Leaquote:Op zondag 4 mei 2008 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie wil jou nou niet zijn?? Jij roeleert![]()
En ik rule helemaal niets meer dus ik ben m'n bed in... truste![]()
![]()
nog kijken (10 min) ook zegt wel wat over je antwoord.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:42 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
En wat heeft het feit dat jouw account 10 minuten ouder is dan de mijne volgens jou te maken met het feit dat je mij wil zijn?
Wil je dat ik jouw post corrigeer of heb je zelf ook wel door dat je typaids hebt?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:47 schreef Kudt het volgende:
[..]
nog kijken (10 min) ook zegt wel wat over je antwoord.
Ik wil jouw zijn ?
wil je dat ik hier op reageer of vind je jezelf zo goed dit ff te melden ?![]()
![]()
Prima joh, neem alle tijd!quote:Op zondag 4 mei 2008 00:44 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Euh, dat zou ik kunnen doen maar dan word het wel volgende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |