Ah, vandaar dat ze eerst even wou douchen.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:38 schreef Soury het volgende:
Godsamme lang geleden dat ik me vermaak in de SC
Ja, ga effe dingen van drie jaar geleden quoten.quote:
forse ballenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:18 schreef APK het volgende:
[..]
Yep.
Ik kan niet inzetten omdat ik al mijn geld naar bookies heb gespeeld en mijn betfair account leeg is.
http://forseballen.blogabet.com/
was nog ff aan het bijlezenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ga effe dingen van drie jaar geleden quoten.
Wel kut dat je bij het inzetten dat een land de top 10 haalt, je ook meteen 10 landen moet kiezen. Wat steviger inzetten op hoge odds die bij David veilig in de middenmoot staan dan maar, denk ik (bijv. Noorwegen, Azerbedjan).quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:18 schreef APK het volgende:
[..]
Yep.
Ik kan niet inzetten omdat ik al mijn geld naar bookies heb gespeeld en mijn betfair account leeg is.
http://forseballen.blogabet.com/
Top 5 van beide semi's, op Portugal en Azerbaijan na zijn gratis geld, in mijn optiek.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel kut dat je bij het inzetten dat een land de top 10 haalt, je ook meteen 10 landen moet kiezen. Wat steviger inzetten op hoge odds die bij David veilig in de middenmoot staan dan maar, denk ik (bijv. Noorwegen, Azerbedjan).
Ohhh hij zei 'I whisper I love you'. Ik zing al jaren 'I whisper all of you'quote:
Dat is toch geen hocus pocus voor bij Karn hequote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel kut dat je bij het inzetten dat een land de top 10 haalt, je ook meteen 10 landen moet kiezen. Wat steviger inzetten op hoge odds die bij David veilig in de middenmoot staan dan maar, denk ik (bijv. Noorwegen, Azerbedjan).
Best wel een lekker liedje eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:47 schreef CarOnline het volgende:
Ja, klopt![]()
Maar t was nu ook niet heel moeilijk
Zetten we het ff voor vrijdag op de sing-along lijstquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Best wel een lekker liedje eigenlijk.![]()
ik belde Gert net en kreeg de voice-mail, nu durft hij niet meer te posten omdat hij moet doen of hij niet thuis is.
Geniaalquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
ik belde Gert net en kreeg de voice-mail, nu durft hij niet meer te posten omdat hij moet doen of hij niet thuis is.
Wat bied je?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:56 schreef KutVocht. het volgende:
Wie doet mij Gerts nummer over de PM, dan bel ik 'm ook even
Nah... hij leest nu vast mee, ik doe het straks wel op een onverwacht momentquote:
We kunnen dus gewoon rellen wanneer we willen zonder risico te lopen.quote:
Een kusjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |