IPU is mooier, want roze.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:35 schreef MeTaLFLaKe het volgende:
[..]
Die bestaat niet, want Het Vliegende Spaghettimonster zegt duidelijk:
(Nieuwerwetse testament, Gehaktbal 3:26)
"Gij zult geen andere Godheden aanbidden dan de Ene Ware, te weten Zijne Smakelijkheid Het Vliegende Spaghettimonster. De consequenties voor het overtreden van dit gebod is sudderen in de Pan Des Oordeels tot aan het Einde Der Tijden"
Dus als ik jou was zou ik maar snel in Het Vliegende Spaghettimonster gaan geloven.
Ik heb koffie met een drupje er inquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb koffie met een drupje er in
Al die sneue reli-josti's zijn van het verbieden. Vooral mensen niet heel volwassen hun eigen beslissingen laten nemen want dat is eng.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ies haram hè, als TS zijn zin krijgt dan hebben wij nooit meer rum in onze chocolademelk of koffie.
Hahaha noem je dit een poging?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:51 schreef HighLander het volgende:
Dusch....
Zullen we hem gewoon maar dichtgooien in het kader van een belabberde poging tot polarisatie?
Of was er inmiddels nog iemand over die wel serieuze verwachtingen overeind heeft weten te houden bij dit topic?
Tenzij jij opeens veranderd bent in een lekker wijf, nee dank je...quote:
Kickje ONZ misschien?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:51 schreef HighLander het volgende:
Dusch....
Zullen we hem gewoon maar dichtgooien in het kader van een belabberde poging tot polarisatie?
Of was er inmiddels nog iemand over die wel serieuze verwachtingen overeind heeft weten te houden bij dit topic?
Naja "Christelijke-Islamitische samenleving begrijpen", gaat na regel 1... naja met regel 1 eigenlijk ook nogal mis he?quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:53 schreef HighLander het volgende:
[..]
Tenzij jij opeens veranderd bent in een lekker wijf, nee dank je...
-kusje op je voorhoofd en ga weer buiten spelen om 3:00 -
Hoi Highlander kusje?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:53 schreef HighLander het volgende:
[..]
Tenzij jij opeens veranderd bent in een lekker wijf, nee dank je...
En je hoeft voor mij echt je best niet te doen om het topic om zeep te helpen,
dat kan ik zelf vermoed ik veel beter op een inhoudelijke methode.
-kusje op je voorhoofd en ga weer buiten spelen om 3:00 -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |