Meen je dit nou? Jij vindt 'iedereen liegt, alleen ik vertel de waarheid' een goed verhaal?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:01 schreef Jakobw het volgende:
Dit is toch een goed verhaal: http://www.nos.nl/nosstud(...)draaiendefeiten.html
Dat is pertinent onjuist. Reker heeft meerdere fouten gemaakt afgelopen jaar, wat ook hijzelf heeft toegegeven. Deze fouten zijn van dien aard dat de heer Reker daarvoor afgerekend dient te worden cq. aan de schandpaal moet worden genageld.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:03 schreef knep het volgende:
En dan zowel voor de crisis zelf als de kleuters die zonder achtergrondkennis meteen op mensen 'kotsen' en het ene media verzinsel afkraken en het andere ophemelen.
quote:Een supportersactie tijdens de training van PSV is vrijdag grotendeels mislukt. Ongeveer tachtig supporters hadden zich via internet aangemeld om actie te voeren met spandoeken en liederen. Omdat er maar zo'n twintig mensen kwamen opdagen, heeft de organisator de actie afgeblazen. De supporters wilden actievoeren tegen algemeen directeur Jan Reker. Ze houden hem verantwoordelijk voor de onrust binnen de voetbalclub.
Hoe weet jij zo goed dat hij meerdere fouten heeft gemaakt? Omdat dit zo in de media naar buiten is gebracht? Moet je een algemeen directeur bijvoorbeeld verantwoordelijk houden voor een administratieve blunder (opstellen niet speel gerechtigde speler)?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:19 schreef WooZ het volgende:
[..]
Dat is pertinent onjuist. Reker heeft meerdere fouten gemaakt afgelopen jaar, wat ook hijzelf heeft toegegeven. Deze fouten zijn van dien aard dat de heer Reker daarvoor afgerekend dient te worden cq. aan de schandpaal moet worden genageld.
Nu is het weer van *oops i did it again*, daarmee toch weer met een schone lei beginnen en volgend jaar wederom een vrijbrief om fouten te maken
Helaas, maar dan wordt het nu tijd voor Stevens om niet meer te leunen op de exceptionele kwaliteiten van Gomes, maar twee goede verdedigers en een goede keeper te kopen, zodat we "gemiddeld" qua verdedigingskwaliteiten weer op het niveau van nu zitten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:25 schreef Fiskus het volgende:
einde FC Gomes.
Daar meen jij echt niets vanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:26 schreef Chadi het volgende:
Wel jammer want die man is geweldig om te zien keepen.
Naja dat heeft Waterreus wel bewezen in de CL de jaren daarvoor. Zelfs met topspelers als Nilis, v Nistelrooy, Robben etc. nog niet verder komenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:20 schreef Morrigun99 het volgende:
Zonder hem moeten we het ook maar kunnen.
Wij kots op Reker. Ik hoor het Gomes gewoon zeggen...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:06 schreef Zapper het volgende:
Inderdaad, er had "wij" moeten staan.
TS is egoïst!
ik denk dat als PSV toen op dezelfde manier zou spelen als nu, dat we dan ook wel de 2e ronde gehaald zouden hebben hoor. Toen gingen we nog wel eens proberen te voetballen in een uitwedstrijd ;')quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:44 schreef WooZ het volgende:
[..]
Naja dat heeft Waterreus wel bewezen in de CL de jaren daarvoor. Zelfs met topspelers als Nilis, v Nistelrooy, Robben etc. nog niet verder komen
Maar ook dat artikel in het vorige topic over De Visser, dat maar 3 van zijn 23 spelers iets waren. De ene was het er mee eens (feiten) en de andere noemde het onzin, dus dat bedoelde knep misschien ook welquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:19 schreef WooZ het volgende:
[..]
Dat is pertinent onjuist. Reker heeft meerdere fouten gemaakt afgelopen jaar, wat ook hijzelf heeft toegegeven. Deze fouten zijn van dien aard dat de heer Reker daarvoor afgerekend dient te worden cq. aan de schandpaal moet worden genageld.
Nu is het weer van *oops i did it again*, daarmee toch weer met een schone lei beginnen en volgend jaar wederom een vrijbrief om fouten te maken
quote:Jan Reker: Aanval maanden zien aankomen
door Mike Verweij
EINDHOVEN - De kritiek van superscout Piet de Visser, technisch manager Stan Valckx en keeper Heurelho Gomes op zijn functioneren en persoonlijkheid raakt Jan Reker niet. "Deze aanval zag ik aankomen vanaf het moment dat ik maanden geleden zei dat Vlado Lemic te veel macht heeft binnen PSV. Als een zaakwaarnemer of adviseur wil zeggen wie de nieuwe trainer of assistent wordt, gaat dat te ver. Als ik nu zie wie me voor leugenaar uitmaken, stoort me dat niet. Ik weet - zonder in details te treden - precies wat er aan de hand is en wordt intern gesteund, heb de raad van commissarissen pal achter me staan en krijg ook steunbetuigingen van veel mensen buiten PSV."
De algemeen directeur bestrijdt dat hij op de stoel van de technisch manager, laat staan trainer, is gaan zitten. "Ik heb me níét bemoeid met het technisch vlak." De opmerking van Gomes dat Jonathan Reis een minimumaantal wedstrijden van 25 zou zijn beloofd, betitelt hij als de grootst mogelijke onzin. "Daar heb ik het nooit met Gomes of Jonathan over gehad. Ik weet overigens wel waar dat vandaan komt. Tijdens het vriendschappelijke toernooi in Moskou raakte de technisch directeur van Real Madrid, Predrag Mijatovic, onder de indruk van Reis. In een gesprek met Lemic, Valckx en mij vertelde hij hem te willen kopen, waarna ik stelde dat dit onbespreekbaar was. Ik sprak de verwachting uit dat hij 20 à 25 duels zou kunnen gaan spelen, waarna Mijatovic zei na dit seizoen voor elke wedstrijd één miljoen euro te betalen. Dan speelt-ie er 34, zei ik nog gekscherend. De manier waarop en in welke verkeerde vorm dit bij de speler zelf terecht is gekomen, laat zich raden."
Ook de ergernis dat Cassio Ramos de belofte zou zijn gedaan tweede doelman te worden, wimpelt hij weg. "Hij is aangetrokken als tweede doelman, maar heeft dat nog niet waargemaakt. Hij moest wennen aan het niveau, de taal en de coaching. Niet één, maar drie trainers gaven aan Bas Roorda de voorkeur. Dat kan Cassio mij niet verwijten." Ook ontkent Reker dat hij de Braziliaanse keeperstrainer Flavio Tenius, die op voorspraak van Gomes naar Eindhoven zou komen, als oud vuil heeft behandeld. "We hebben Tenius via zijn zaakwaarnemer Lemic een aanbieding gedaan die staat als een huis. Een van de voorwaarden was echter dat hij een werkvergunning voor Nederland zou krijgen. Volgens Lemic en Valckx was dat geen probleem, maar dat papiertje is nog steeds niet geregeld. Als hij nu niet meer wil tekenen, is dat zijn goed recht."
zou niet weten of het al gepost isquote:PSV ziet niets in een transfer van Gomes
De clash tussen Jan Reker en Heurelho Gomes blijft voor problemen zorgen in Eindhoven. Nadat de raad van commissarissen zich volledig achter de algemeen directeur schaarde, heeft de Braziliaan zijn conclusies getrokken.
Hoewel Gomes nadenkt over een vertrek uit Eindhoven, ziet voorzitter Schuitema dat niet zitten. "Over Gomes zijn we helder: we hebben niet voor niets zijn contract steeds opengebroken en verbeterd. Wij willen Gomes helemaal niet kwijt."
Tot op heden zijn er ook geen clubs die zich officieel hebben gemeld bij PSV voor de diensten van Gomes. "We hebben geen aanwijzingen dat andere clubs hem willen aantrekken. En we zouden wel gek zijn om hem te verkopen."
Het wordt tijd dat Huubke naar Eindhoven komt. Vanaf wanneer begint hij echter? Vanaf 1 juli toch? Hij zal wel wat duidelijkheid door de club laten waaien, denk ik.quote:Van der Vaart weggestuurd van training
Uitgegeven: 3 mei 2008 12:29
Laatst gewijzigd: 3 mei 2008 12:31
AMSTERDAM - Rafael van der Vaart heeft de vrijdagtraining van Hamburger SV niet afgemaakt. Na een emotionele reactie tijdens de training werd de aanvoerder voortijdig weggestuurd.
HSV heeft al zes wedstrijden niet gewonnen en dat zorgt voor frustraties bij de spelers. Een overwinning zaterdag bij Hansa Rostock zou de spanning enigszins weg kunnen nemen.
Door de drie punten uit de afgelopen zes wedstrijden is het gat met de derde plaats, die recht geeft op voorronde Champions League, gegroeid tot zes punten. De vierde plaats wordt gedeeld met Bayer Leverkusen en VfB Stuttgart. HSV zal bij Rostock op zoek moeten naar doelpunten, want de club heeft al vier duels niet gescoord.
Van der Vaart zei in een reactie op het trainingsincident dat er weinig aan de hand was. "Ik reageerde gewoon iets te emotioneel. Het was een goede training. Dit kan wel eens gebeuren. Je wilt honderd procent geven, ook op de training, en dan kun je wel eens over het randje gaan."
Van der Vaart reageerde ook op de geruchten dat Martin Jol kandidaat is om de naar PSV vertrekkende Huub Stevens op te volgen. "Ik ken Martin niet persoonlijk, maar hij heeft het goed gedaan in Nederland en ook bij Tottenham. Ik denk dat iedere Nederlander wel goed bij HSV past."
Die cd bezorgt me net als deze gehele affaire een beschamend gevoel.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik gooi de kampioens cd nog maar eens in de speler, dan voel ik meteen een stuk beter!
OH EINDHOVEN!! IS WONDERFULL!
Het is geen toeval dat zoveel verschillende personen een aanvaring hebben gehad met Reker (R koeman, E koeman, Gomes, Stevens, Visser, Valkx, 2e doelman, etc etcquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:43 schreef okee6 het volgende:
Beetje apart die TT, er zullen ook PSV-ers zijn die kotsen op Gomes en/of Lemic. Lekker egocentrisch, dat tekent wel de successupporters die er tegenwoordig zijn bij PSV. Immers, het bestuur en dan inclusief Reker is je club, Gomes is en voor zover blijft een werknemer!
Slaap jij samen met Lemic ofzo? Jij ziet de zaken precies 180 graden omgekeerd!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:09 schreef RijstNatie het volgende:
Een algemeen directeur die zich met technische zaken bezig houdt...
Guus wilde president van Philips (sv) worden, zoals hij dat ook in Zuid-Korea was. Helaas vond niet iedereen dat een goed plan, maar ach, hij kon het toch proberen, want de fans liepen met hem weg.quote:Guus wilde volgens mij vroeger per se Trainer en Technisch directeur zijn, om dit soort randzaken te voorkomen.
Dat lijkt me de meest logische oplossing. De volle waarheid zal nooit precies bekend worden, dus je blijft altijd gissen wie de waarheid spreekt. Het zal wel ergens in het midden liggen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:30 schreef Neoktheone het volgende:
Ik weet niet meer wat ik moet geloven. Ik kots dus ook niet op Reker. Zijn woorden klinken ook erg aannemelijk. Misschien is het gewoon beter dat iedereen, die iets met deze affaire te maken heeft, vertrekt...
zei Aristoteles zo ongeveerquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:34 schreef cultheld het volgende:
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |