abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58443380

Selectie PSV 2007/2008

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ of http://nl.youtube.com/user/psveindhoven of http://www.freewebs.com/phoolie84/

OP PSV Topic
pi_58443406
... en velen met mij
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:31:50 #3
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58443566
top tt
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 20:01 schreef Jakobw het volgende:
Dit is toch een goed verhaal: http://www.nos.nl/nosstud(...)draaiendefeiten.html
Meen je dit nou? Jij vindt 'iedereen liegt, alleen ik vertel de waarheid' een goed verhaal?
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_58443674
pi_58443701
TT.

Het verhaal van Reker en Schuitema bevat iig niks verrassend. Boel een beetje proberen te sussen en wat schuiven met de zwarte piet.

Ben wel benieuwd of we zo nog een beetje een mooie prijs voor Gomes kunnen vangen. Ik vrees het ergste....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:03:19 #6
11102 knep
Mountainfreak
pi_58444265
Een smiley voor dit gebeuren . En dan zowel voor de crisis zelf als de kleuters die zonder achtergrondkennis meteen op mensen 'kotsen' en het ene media verzinsel afkraken en het andere ophemelen .

Eigenlijk is het net als met het Nederlands elftal trainen: iedereen weet alles beter en vooral beter dan diegenen die, in dit geval, de crisis moeten aanpakken .
pi_58444640
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:03 schreef knep het volgende:
En dan zowel voor de crisis zelf als de kleuters die zonder achtergrondkennis meteen op mensen 'kotsen' en het ene media verzinsel afkraken en het andere ophemelen .
Dat is pertinent onjuist. Reker heeft meerdere fouten gemaakt afgelopen jaar, wat ook hijzelf heeft toegegeven. Deze fouten zijn van dien aard dat de heer Reker daarvoor afgerekend dient te worden cq. aan de schandpaal moet worden genageld.

Nu is het weer van *oops i did it again*, daarmee toch weer met een schone lei beginnen en volgend jaar wederom een vrijbrief om fouten te maken
pi_58444696
hahahaa Einde van het verblijf van de doelman dus.
pi_58444800
einde FC Gomes.
pi_58444828
Wel jammer want die man is geweldig om te zien keepen.
pi_58444945
quote:
Een supportersactie tijdens de training van PSV is vrijdag grotendeels mislukt. Ongeveer tachtig supporters hadden zich via internet aangemeld om actie te voeren met spandoeken en liederen. Omdat er maar zo'n twintig mensen kwamen opdagen, heeft de organisator de actie afgeblazen. De supporters wilden actievoeren tegen algemeen directeur Jan Reker. Ze houden hem verantwoordelijk voor de onrust binnen de voetbalclub.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:44:17 #12
11102 knep
Mountainfreak
pi_58445236
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:19 schreef WooZ het volgende:

[..]

Dat is pertinent onjuist. Reker heeft meerdere fouten gemaakt afgelopen jaar, wat ook hijzelf heeft toegegeven. Deze fouten zijn van dien aard dat de heer Reker daarvoor afgerekend dient te worden cq. aan de schandpaal moet worden genageld.

Nu is het weer van *oops i did it again*, daarmee toch weer met een schone lei beginnen en volgend jaar wederom een vrijbrief om fouten te maken
Hoe weet jij zo goed dat hij meerdere fouten heeft gemaakt? Omdat dit zo in de media naar buiten is gebracht? Moet je een algemeen directeur bijvoorbeeld verantwoordelijk houden voor een administratieve blunder (opstellen niet speel gerechtigde speler)?

Reker zal zeker fouten hebben gemaakt maar dit is naar de mening van de RVC niet genoeg om eruit getrapt te worden. Volgens mij is er trouwens geen PSV'er die geen fouten heeft gemaakt, zelfs Gomes heeft fouten gemaakt waarvoor een speler met mindere status de club uitgetrapt zou worden .

Let wel: ik kies geen partij voor of tegen Reker omdat ik van mening ben dat ik niet goed genoeg kan inschatten wat er nu precies speelt. De continue opspelende media-hypes maken dit niet eenvoudiger .
Jammer dat alles via dezelfde media gespeelt moet worden .
pi_58445510
TVP
  vrijdag 2 mei 2008 @ 23:11:29 #14
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_58445829
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:25 schreef Fiskus het volgende:
einde FC Gomes.
Helaas, maar dan wordt het nu tijd voor Stevens om niet meer te leunen op de exceptionele kwaliteiten van Gomes, maar twee goede verdedigers en een goede keeper te kopen, zodat we "gemiddeld" qua verdedigingskwaliteiten weer op het niveau van nu zitten.
pi_58446263
kotst mee
hmmmm....WAT???
  vrijdag 2 mei 2008 @ 23:37:21 #16
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58446401
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:26 schreef Chadi het volgende:
Wel jammer want die man is geweldig om te zien keepen.
Daar meen jij echt niets van
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58446788
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 23:37 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Daar meen jij echt niets van
Tsjah heb ergeen problemen mee dat hij te zien zal zijn bij Arsenal
pi_58447364
Het vertrek van Gomes....daar ben ik al niet meer rouwig om. Of het nou na dit seizoen of na volgend seizoen is: hij zou sowieso écht wel ooit weggaan. Zonder hem moeten we het ook maar kunnen.
pi_58447823
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 00:20 schreef Morrigun99 het volgende:
Zonder hem moeten we het ook maar kunnen.
Naja dat heeft Waterreus wel bewezen in de CL de jaren daarvoor. Zelfs met topspelers als Nilis, v Nistelrooy, Robben etc. nog niet verder komen
pi_58449187
Bagger-TT
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 02:06:16 #21
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_58449301
Inderdaad, er had "wij" moeten staan.

TS is egoïst!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_58449457
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:06 schreef Zapper het volgende:
Inderdaad, er had "wij" moeten staan.

TS is egoïst!
Wij kots op Reker. Ik hoor het Gomes gewoon zeggen...
pi_58449488
De 2 comments boven mij
  zaterdag 3 mei 2008 @ 08:23:22 #24
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_58450412
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 00:44 schreef WooZ het volgende:

[..]

Naja dat heeft Waterreus wel bewezen in de CL de jaren daarvoor. Zelfs met topspelers als Nilis, v Nistelrooy, Robben etc. nog niet verder komen
ik denk dat als PSV toen op dezelfde manier zou spelen als nu, dat we dan ook wel de 2e ronde gehaald zouden hebben hoor. Toen gingen we nog wel eens proberen te voetballen in een uitwedstrijd ;')
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_58451447
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:19 schreef WooZ het volgende:

[..]

Maar ook dat artikel in het vorige topic over De Visser, dat maar 3 van zijn 23 spelers iets waren. De ene was het er mee eens (feiten) en de andere noemde het onzin, dus dat bedoelde knep misschien ook wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')