Er was vla overheen gegooidquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:01 schreef Disana het volgende:
Wat zijn vlatieten?
Sorry, ik kan niet anders dan dit doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb genoten en instemmend zitten knikken bij de volwassen manier waarop ze dit handelden.
Elkaar ruimte geven.
Daar kan Huub nog veel van leren als Claire het in de toekomst een keer niet met hem eens is.
Die oude vrouw die topless ging in de kooi.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:01 schreef Disana het volgende:
Wat zijn vlatieten?
Ik zie er wel plezier bij.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Huub kijkt wat jaloers bij Jaaps verhaal.
Alsof hij het niet kan hebben dat hij niet in het middelpunt staat.
Hij lacht ook plichtsmatig mee, ik zie er geen echt plezier bij.
idd.... die Amerikaansequote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die oude vrouw die topless ging in de kooi.
Peter, Peter, Peter tochquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb genoten en instemmend zitten knikken bij de volwassen manier waarop ze dit handelden.
Elkaar ruimte geven.
Daar kan Huub nog veel van leren als Claire het in de toekomst een keer niet met hem eens is.
Ik weet niet of het jaloezie is maar hij kijkt not amused.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Huub kijkt wat jaloers bij Jaaps verhaal.
Alsof hij het niet kan hebben dat hij niet in het middelpunt staat.
Hij lacht ook plichtsmatig mee, ik zie er geen echt plezier bij.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Elkaar ruimte geven.
Hehe, nu valt bij mij eindelijk het kwartje. Zo'n vieze vertoning daar in dat kantoor, gewoon uit m'n geheugen verbannen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die oude vrouw die topless ging in de kooi.
Ja hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:59 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja, idd, nu ik dit zo lees denk ik .... ow ja.
Misschien gooien ze de verkeerde uitzending er in, die van het douche incident. Foutje bedankt gevalletje?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:04 schreef tipsch het volgende:
Gaan B&A vanavond soms het kijken naar de Jensen uitzending verzieken? Wéér geen Jensen, zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |