Haar borsten kwamen er zoooooooo goed in uit!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom doet ze niet dat leuke roze ensemble van gisteren aan, dat stond zo beeldig
Maakt eigenlijk niet uit toch? Het is altijd bij B en A zo dat er opnames over gedaan moeten worden. Zegt genoeg over hun acteertalenten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:41 schreef Disana het volgende:
Had Brian dat pak niet aan toen ze zeven dozen kleding en spullen inpakten? Ik weet niet wat er verder nog voorviel die dag.
Ik vind ze allebei afzichtelijkquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Het pipopak trek ik net iets beter dan slager J van der Ven!
Ik dacht eerst : wat steken haar heupen uit in die jurk.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:45 schreef Dark het volgende:
Haar borsten kwamen er zoooooooo goed in uit!
Zwaar tot op haar middel, met ongelijke tepels!
Dat zou zo maar kunnen.........we wachten in spanning op de act van A en B!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:45 schreef Starlie het volgende:
Bezoek.. Jaap weer terug??
Hahahahaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:46 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik dacht eerst : wat steken haar heupen uit in die jurk.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:46 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik dacht eerst : wat steken haar heupen uit in die jurk.
Serieus ? (desgewenst mag dat vraagteken weer weg)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:49 schreef Disana het volgende:
Het eerste wat ik van Brian hoor is 'Houd je smoel'.
Ja echt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
Serieus ? (desgewenst mag dat vraagteken weer weg)
Wat een lieffe relaaasiequote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:49 schreef Disana het volgende:
Het eerste wat ik van Brian hoor is 'Houd je smoel'.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:50 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda ruzie . Brain : hou je schjmoel, hou je schjmoel.
Dellie kende het script niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:50 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda ruzie . Brain : hou je schjmoel, hou je schjmoel.
Ze kwam iets daarvoor heel angstig Brian melden dat H J en C iets in hun schild leken te voerenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
pffffffffffffff del wil afluisteren hahahaha en het gaat over niks
Wij mogen dus niet horen wanneer het stront is tussen die twee, zoveel is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:51 schreef Disana het volgende:
En beequeen, zo duidelijk als nu is het mij in elk geval nog nooit opgevallen.
Ze komt toch niet verder dan de lidwoorden en ze hebben het gewoon over Jaaps optreden. het zit haar ook nooit mee.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
pffffffffffffff del wil afluisteren hahahaha en het gaat over niks
A match made in heaven.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:56 schreef elcastel het volgende:
Mozes, wat hebben die twee toch een toffe relatie.
Ik heb genoten en instemmend zitten knikken bij de volwassen manier waarop ze dit handelden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:56 schreef elcastel het volgende:
Mozes, wat hebben die twee toch een toffe relatie.
Hoorde Amanda net nog iets zeggen als...........je bent gewoon verschrikkelijk!..........quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wij mogen dus niet horen wanneer het stront is tussen die twee, zoveel is wel duidelijk.
Een snel switchen naar Huub en Claire....hoe ziek.
Ja, idd, nu ik dit zo lees denk ik .... ow ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb genoten en instemmend zitten knikken bij de volwassen manier waarop ze dit handelden.
Elkaar ruimte geven.
Daar kan Huub nog veel van leren als Claire het in de toekomst een keer niet met hem eens is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |