Een SL inzetten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:34 schreef Dark het volgende:
Brian wacht ff op het signaal dat ze.......................?
Ja Jaap is er nu niet om te soufleren.Dus nu moeten we een uur wachten totdat Amanda en Brian eindelijk het script kennen.Ze kunnen ook niks zelf die stumpers.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Die FEBO toch!![]()
Brian zegt dat hij ff op het signaal wacht..........en huppakee.........een SL
Het signaal dat ze naar boven kunnen en iedereen weg is.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:34 schreef mazaru het volgende:
rat en del zitten in de chill.
Rat zegt dat die even op het signaal wacht dat die mag beginnen
Dat zou een leuk idee zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze gaan De Scene naspelen, het stond er niet goed genoeg op
Het wordt toch steeds triesterquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Het signaal dat ze naar boven kunnen en iedereen weg is.![]()
Brian had z'n ruitjespak aan en Amanda een zwart jurkje met vouwtjes erin...kan me ff niet voor de geest halen welke dag ze dat aan hadden. Maar er moet blijkbaar iets nagespeeld worden.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou een leuk idee zijn
Maar dan wel lekker lang die doucheslang om de nek van del heen. Als het ff kan haar er aan optillen
Zijn pipopak aanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian had z'n ruitjespak aan en Amanda een zwart jurkje met vouwtjes erin...kan me ff niet voor de geest halen welke dag ze dat aan hadden. Maar er moet blijkbaar iets nagespeeld worden.
Amanda had eerst een bloemetjes gordijn aan, toen een blauw met wit noppenniemandalletje, toen, na de rijles een wit, ongelijkhangend ding en nu een zwart jurkje met vouwtjes........en maar roepen om kleding!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Yep, take one lukt nooit, dan nog maar een keer. Ik hou van die toppers.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:37 schreef T-lex het volgende:
Ah nu begrijk waar B en A van de week de kast van Amanda overhoop haalden....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik kon deze nog vinden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Neeeee niet het pipo-pakquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn pipopak aan![]()
Het zal me weer een klapper worden.Alles doen ze eraan om hem te helpen,maar het mooiste is dat hij steeds alles zelf weer verpest.
Nee, toen heb ik de streams uitgezet. Ik voelde mijn eten naar boven komenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:41 schreef MargrietV het volgende:
Mazaru heb je geen gif van die toetjesscene op aanrecht? lol
Helaas had Amanda ander NEPhaar tijdens het doucheslangincident!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou een leuk idee zijn
Maar dan wel lekker lang die doucheslang om de nek van del heen. Als het ff kan haar er aan optillen
Waarom doet ze niet dat leuke roze ensemble van gisteren aan, dat stond zo beeldigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda had eerst een bloemetjes gordijn aan, toen een blauw met wit noppenniemandalletje, toen, na de rijles een wit, ongelijkhangend ding en nu een zwart jurkje met vouwtjes........en maar roepen om kleding!
Zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:42 schreef mazaru het volgende:
Nee, toen heb ik de streams uitgezet. Ik voelde mijn eten naar boven komen
Het pipopak trek ik net iets beter dan slager J van der Ven!quote:
Brian wou Amanda klappen geven, maar hij vroeg eest een SL aan. OT : geen idee dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |