Kloptquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:16 schreef mootie het volgende:
In het voorstukje van Jensen lijkt Natasia weg te lopen uit de show.
Daarvoor in de tuin zocht Brian ook al ruzie. De vraag is waarom hij zo chagrijnig is.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:17 schreef neehe het volgende:
[..]
Ze moesten een scene overnieuw filmen, vandaar dat omkleden.![]()
En daarna kregen ze ruzie.
Waar het hart van vol zit. . .quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
Gadverdamme.
Huub blijft maar doorzeiken over Lieke.
Alsof dat telefoongesprek niet genoeg voldoening gaf.
Huub lijkt wel onverzadigbaar in zijn wrok.
jah ...logisch...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:17 schreef neehe het volgende:
[..]
Ze moesten een scene overnieuw filmen, vandaar dat omkleden.![]()
En daarna kregen ze ruzie.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat mannetje is leeg en ziek.
Alsof er geen verschil is tussen iets thuis bespreken, of in een villa waar je 24 uur per dag opgenomen wordt.
Nah, da's toevallig. Ik dacht net, ook raar om iets in de bladen te bespreken, doe het dan face-to-face in de villa, wel zo eerlijk. Zie je, we verschillen niet zoveel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Dat mannetje is leeg en ziek.
Alsof er geen verschil is tussen iets thuis bespreken, of in een villa waar je 24 uur per dag opgenomen wordt.
is toch juist aardig van hem?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
Gadverdamme.
Huub blijft maar doorzeiken over Lieke.
Alsof dat telefoongesprek niet genoeg voldoening gaf.
Huub lijkt wel onverzadigbaar in zijn wrok.
Geeft niets, zo blijft ook het forum verrassendquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jullie reacties mij weer wel...., echt waar
Waarom dan? Omdat we het niet met jou eens zijn?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jullie reacties mij weer wel...., echt waar
Liefde voorverpakt uit de koelkast maar met een verstreken houdbaarheidsdatum.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:22 schreef mazaru het volgende:
Jahaa jonguhhhhh jullie relaasie is tenminste echt!
Brian en Amanda dat is liefde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat idee heb ik al een tijdje, Huub speelt de badguy die vrijwel overal mee wegkomt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:23 schreef happyme28 het volgende:
Ik verdenk Huub er ook een beetje van dat hij stiekem Ludo aan het naspelen is
Nee, dat ben ik op zich wel gewend. Maar weer om het feit dat de oprechte lol die op Jaap z'n gezicht staat bij het vertellen over de gehandicapte medemens afgedaan wordt als goedkoop en slecht. Daar begrijp ik niets van. Die kids en Jaap hebben het hartstikke leuk gehad zo te horen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat we het niet met jou eens zijn?
Schrik niet maar ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik op zich wel gewend. Maar weer om het feit dat de oprechte lol die op Jaap z'n gezicht staat bij het vertellen over de gehandicapte medemens afgedaan wordt als goedkoop en slecht. Daar begrijp ik niets van. Die kids en Jaap hebben het hartstikke leuk gehad zo te horen.
Ik ben het deze keer met je eens hoor. Die avond moet erg leuk geweest zijn en Jaap heeft er duidelijk ook veel lol in gehad.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik op zich wel gewend. Maar weer om het feit dat de oprechte lol die op Jaap z'n gezicht staat bij het vertellen over de gehandicapte medemens afgedaan wordt als goedkoop en slecht. Daar begrijp ik niets van. Die kids en Jaap hebben het hartstikke leuk gehad zo te horen.
Ik was ook erg verbaasd dat de anderen hier niet op inhaakten. Het was te duidelijkquote:
ze waren zeker in de uitverkoop..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:28 schreef Kinga het volgende:
Holy shit, is Jaap op het spare rib dieet?
En chocolade en ander snoep.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:28 schreef Kinga het volgende:
Afgedwongen. Zij de TV, hij het voer. Als het meezit krijgt hij volgende week zijn gouden ruif.quote:
Maar delleke mag niet overstuur gemaakt worden,en ze staat op knallen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was ook erg verbaasd dat de anderen hier niet op inhaakten. Het was te duidelijk
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:30 schreef elcastel het volgende:
[..]
Afgedwongen. Zij de TV, hij het voer. Als het meezit krijgt hij volgende week zijn gouden ruif.
Zal ook wel,maar mongolen nadoen is niet echt mijn humor.Kan daar nooit zo goed tegen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben het deze keer met je eens hoor. Die avond moet erg leuk geweest zijn en Jaap heeft er duidelijk ook veel lol in gehad.
Dat is ook waar ik eerder op doelde.... van Huub en Claire (en eerder Huub en Lieke) word alles getoond.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wij mogen dus niet horen wanneer het stront is tussen die twee, zoveel is wel duidelijk.
Een snel switchen naar Huub en Claire....hoe ziek.
Volgens mij is Jaap een stress eter........binnenvetter!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:28 schreef Kinga het volgende:
hij uit zijn respect al zo lang voor ludo, het zo mij niets verbazen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:23 schreef happyme28 het volgende:
Ik verdenk Huub er ook een beetje van dat hij stiekem Ludo aan het naspelen is
Wordt je toch kotsmisselijk van al die spareribs? Of istie weer op één van z'n vreemde dieeten?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
En chocolade en ander snoep.
Smiddags spareribs, savonds normaal eten en nu weer spareribs.
Nadoen is nog 1ding maar zeggen dat je ze van alles laat doen zoals rondjes draaien in de rolstoel voor het raam met een appel op je hoofd dat je kwaal dan overgaat, dat vind ik eerder in de zeik nemen dan humor. Maar goed, zo heeft ieder zn eigen gevoel voor humorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal ook wel,maar mongolen nadoen is niet echt mijn humor.Kan daar nooit zo goed tegen.
Nee hoor hij eet zijn stress weg met dit soort voedsel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wordt je toch kotsmisselijk van al die spareribs? Of istie weer op één van z'n vreemde dieeten?
laf-jaapquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:03 schreef neehe het volgende:
Waarom durft Jaap het niet te vertellen van dat T shirt van Amandel ?
Dat is een prima dieeet, als je van dichtgeslibte aderen houdt en van een hoog cholesterolgehaltequote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wordt je toch kotsmisselijk van al die spareribs? Of istie weer op één van z'n vreemde dieeten?
Je hoeft maar even je fantasie te gebruiken en Brian bij de gehandicapten in aktie te zien...dan gaat ieder weldenkend mens vierkant over zijn nek.......Jaap lijkt me een top gast om zoiets te doen...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb haar intijden niet zo opgewekt en fit gezien.quote:
Aha een gifje van de afgelopen 15 minutenquote:
Precies en daar gaat het om. Dat politiek correcte gedrag slaat nergens op.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:
Dank je welquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:43 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Terecht schouderklopje
Nou nog leren rellen![]()
Promotie: stoeipoes Amanda en zanger/rapper brian als achtergrondmuziekje.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
Dat paaldansfragment
Die paal die omviel..hhihihi.
Ja dat was dan weer jammer.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Promotie: stoeipoes Amanda en zanger/rapper brian als achtergrondmuziekje.
idd.... ik heb een aantal weken geholpen in een gezinsvervangend tehuis voor "licht" gehandicapten (mongolen o.a) was supergaaf en lachuhquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies en daar gaat het om. Dat politiek correcte gedrag slaat nergens op.
Wat mij betreft ruilen we vanavond alle 5 wannabees om voor een paar van die 'lijpo's'.
Alsof dat verschil opvaltquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies en daar gaat het om. Dat politiek correcte gedrag slaat nergens op.
Wat mij betreft ruilen we vanavond alle 5 wannabees om voor een paar van die 'lijpo's'.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de complimenten..
maar ok...
schouder?links of rechts?
Hier ook Jensenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:53 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
C noemt H een erg misselijk ventje in het begin
Ja maar op de streams toch ook?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier ook Jensen![]()
Huub Claire en Jaap bij Jensen (2 Mei)
Jij verdient elk compliment Mazaruquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jullie zijn zo lief voor me. Ik word er bijna para van
Na het Gaby incident kan ik me er wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:58 schreef Dementor het volgende:
Best triest trouwens dat die moeder en Claire meekeken.
quote:
Volgens mij keek ik ongeveer net zo op dat moment.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:01 schreef Dementor het volgende:
Dat gezicht van die moeder
Alsof ze een aanbieding in de supermarkt ziet
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat gezicht van die moeder
Alsof ze een aanbieding in de supermarkt ziet
Met zijn dijbeen al.quote:
Die keer bij het opkomen dat hij Amanda 6 meter opzij kwakte was veel mooier........quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:06 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Die keer bij het opkomen dat hij Amanda 6 meter opzij kwakte was veel mooier........
Van mij mogen Brian en Amanda nog een keer naar Jensen .............. en Jaap ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:06 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Die keer bij het opkomen dat hij Amanda 6 meter opzij kwakte was veel mooier........
Dan gaat het de hele uitzending over Huub.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij mogen Brian en Amanda nog een keer naar Jensen .............. en Jaap ook
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:09 schreef mazaru het volgende:
Shit! Dit kost me punten. Daar had ik bij moeten zitten
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:06 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En Jaap nog vèèl zwaarder, dus Amanda een metertje of 10 het publiek in gooien, moet lukken....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij mogen Brian en Amanda nog een keer naar Jensen .............. en Jaap ook
Dat wordt dan wel weer goedgemaakt door de opkomst en duw van Jaapquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan gaat het de hele uitzending over Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |