Je kunt bijna hetzelfde vragen over de 2 punten van starla: vraag stellen en vervolgens wegblijven.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:05 schreef tomtomaat het volgende:
Waarom staan die 2 punten van Tong er nog?
Prosecco?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:38 schreef conleche het volgende:
Zo'n beetje de vertaling van "voor droog"
mee eens!!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Je kunt bijna hetzelfde vragen over de 2 punten van starla: vraag stellen en vervolgens wegblijven.
Zie ook: AKQ OP Discussie Topic
De Antoinette Perry Award for Excellence in Theatrequote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:44 schreef Homdeck het volgende:
tony?
Mark +2quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:52 schreef Mark het volgende:
Daryl Hannah
Jazeker, Mork from Orkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:55 schreef conleche het volgende:
Mork en Mindy
Ja hij was die vage , van die duiven en andere zaken....ach waarom ben ik zijn naam vergeten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:02 schreef conleche het volgende:
Nee. Hij was ook 1 van de gasten van de documentaire reeks van Wim Kayzer van de VPRO (een schitterend ongeluk)
Nee, dat zocht ik niet, iets in Nederland:quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:10 schreef conleche het volgende:
Das Bauhaus?
dat is 'mquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:14 schreef conleche het volgende:
Amsterdamse school?
Dit werd genoemd als voorbeeld:quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:17 schreef conleche het volgende:
Ik woon notabene in de rivierenbuurt!! (ik associeer de stijl daar helemaal niet mee, maar ik zag ineens Berlage staan en dacht hé, dat heeft er wel wat van weg!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |