Amokzaaier staat er nog wel tussen. De ranglijst dan als je dat bedoeld.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:03 schreef Amokzaaier het volgende:
geen Yestuuur/amokzaaier meer erkel? (damn ik ken echt geen enkele van die bandjes..)
ongeveer. Beetje uitgebreider graag.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:07 schreef qonmann het volgende:
een boer moest er een zak aardappelen in kunneb vervoeren
Uiteraard. Maar hoe?. Waarom is het dak zo hoog bijvoorbeeld?quote:..en z'n famile moest erin passen
quote:
de zak aardappelen moet achterin kunnen liggen ik dacht 50 kg, zodat alle boeren zo/;n auto zouden kunnen gebruiken (en kopen)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
ongeveer. Beetje uitgebreider graag.
[..]
Uiteraard. Maar hoe?. Waarom is het dak zo hoog bijvoorbeeld?
De 50 KG overtuigt me genoeg. Het ging over twee boeren en 50 kilo aardappelen of een vat wijn van 50 liter. Of een mand eieren over een omgeploegde akker vervoeren zonder dat er een ei zou breken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:13 schreef qonmann het volgende:
[..]
de zak aardappelen moet achterin kunnen liggen ik dacht 50 kg, zodat alle boeren zo/;n auto zouden kunnen gebruiken (en kopen)
Dat van dat dak weet ik niet, om hooivorken of ander gerei mee te kunnen nemen ?
gaan we over naar de VS:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:19 schreef Homdeck het volgende:
rare jongens die fransen
en daarmee is ie vol:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:22 schreef tomtomaat het volgende:
Irak, Noord Korea en Afganistan?
Ah ..alle 3 goed maar net te laat ..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:22 schreef Terpentin07 het volgende:
Irak,Iran en Noord Korea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |