Dit dus niet!quote:
Hulde, Kampen aan de IJsselquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:34 schreef cdneger het volgende:
[..]
Dit dus niet!
TS heeft groot gelijk, de gemeenteraad is godverdomme geen WSW instelling! Als je raadslid kan zijn kun je ook werken, tuig!
Ik ga er toch vanuit dat het gekort wordt, net als bij alle andere mensen die naast hun uitkering werken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat is toch alleen 's avonds? En moet ze haar onkosten nou afdragen aan de Soos?
Dat blijft het feit staan dat je voor het raads"werk" 1000 eurie krijgt, de gemiddelde uitkering is ook zoiets, dus je bent dan verdomme als baan raadslid!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:47 schreef cdneger het volgende:
[..]
Ik ga er toch vanuit dat het gekort wordt, net als bij alle andere mensen die naast hun uitkering werken.
Da's toch mooi? Dan blijft er weinig uitkering meer over en hebben we uitstroom! Yay!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:49 schreef Jakobw het volgende:
[..]
Dat blijft het feit staan dat je voor het raads"werk" 1000 eurie krijgt, de gemiddelde uitkering is ook zoiets, dus je bent dan verdomme als baan raadslid!
Heeft Kampen aan de IJssel meer dan 50.000 inwoners?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:49 schreef Jakobw het volgende:
[..]
Dat blijft het feit staan dat je voor het raads"werk" 1000 eurie krijgt, de gemiddelde uitkering is ook zoiets, dus je bent dan verdomme als baan raadslid!
Als ze er een heeft moet het wel dat ie van ons leeft, als ie werk had had zij geen uitkering.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:16 schreef edcetera het volgende:
Beter dan de hele dag met een kratje pils voor de TV hangen lijkt me
Heeft ze geen man of leeft ie ook van ons?
ben je jaloers dat ze jou voorbij is gestevend? had je zelf maar moeten solliciterenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:26 schreef Jakobw het volgende:
Hoe is het mogelijk?
Hier in de gemeente is een vrouw die al meer dan 30 jaar thuis loopt gewoon raadslid!
Ga dan lekker regulier aan het werk.
Yes, Kampen heeft er meer!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:08 schreef crazy_ivan het volgende:
[..]
Heeft Kampen aan de IJssel meer dan 50.000 inwoners?
Want bij meer dan 50.000 inwoners is volgens mij de maximum vergoeding ongeveer ¤1000 en bovendien wordt deze maximum vergoeding niet eens altijd gegeven.
Volgens mij is dat niet zo!quote:Op zondag 4 mei 2008 13:55 schreef karr-1 het volgende:
Dit soort werk wordt gewoon in mindering gebracht op je uitkering, dus per saldo zal je er echt niet veel wijzer van worden. Bij ons in de gemeente lopen er ook een paar rond, dus ik weet uit de eerste hand dat je er geen cent mee op schiet.
Dat kan best, maar een raadslidvergoeding is geen vrijwilligerswerk. Je moet gewoon een loonbelastingverklaring invullen en bent dus als het ware in dienst bij de gemeente. En ja ik kan het weten, ik ben zelf burgerraadslid en krijg dus ook elke maand "salaris" van de gemeente. Aangezien ik er een normale baan naast heb wordt het niet in mindering gebracht, maar moet ik het wel opgeven aan de belasting.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:28 schreef Jakobw het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo!
Ken ook mensen die een uitkering hebben en onder het mom van vrijwilligersvergoedingen honderden eurie's p/m bijklussen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |