IDD gewoon mediageil.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze komt in die bladen omdat ze een interview krijgt en dan natuurlijk vragen over Huub.Dat is iets anders dan uit jezelf over Lieke beginnen met het DGK platform als kruiwagen waarbij honderduizenden (als het in de uitzending komt) maar weer eens Huub enorm gekleurd verhaal moeten aanhoren en waarbij Lieke er niet zo positief afkomt.
Toen ze in dat huis zat had volop reden om over hem te klagen. Hij heeft haar, wat mij betreft, emotioneel stuk gemaakt, haar zitten knechten, bedrogen en gestalked.
Zeker weten.Keur ook echt niet alles goed wat hij heeft gedaan,maar hij was er altijd om tv te maken .quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik begin steds meer te hopen dat Claire gewoon voor zichzelf kiest en dat Huub daardoor de finale niet haalt. Ik ga zo niet meer voor Huub stemmen... iemand die zo kapot gemaakt is door de Febo en de regulire... het is gewoon schandalig. Er is maar 1 iemand die het spel heeft durven spelen en alles heeft gegeven (goed en slecht) en dat is Huub.
Lieke verteld net dat ze het nooit over Huub heeft en als mensen erover beginnen, dat het gelijk afkapt als zijnde verleden tijd.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze komt in die bladen omdat ze een interview krijgt en dan natuurlijk vragen over Huub.Dat is iets anders dan uit jezelf over Lieke beginnen met het DGK platform als kruiwagen waarbij honderduizenden (als het in de uitzending komt) maar weer eens Huub enorm gekleurd verhaal moeten aanhoren en waarbij Lieke er niet zo positief afkomt.
Toen ze in dat huis zat had volop reden om over hem te klagen. Hij heeft haar, wat mij betreft, emotioneel stuk gemaakt, haar zitten knechten, bedrogen en gestalked.
Ja hoor, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:02 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja ze krijgt ook echt het mes op de strot. Ze kan ook zeggen, ik wil dat laten rusten, ik wil er niks over zeggen. Dán pas had ze een reden tot klagen dat Huub het erover heeft.
[..]
Allemaal script en dat nadat Lieke wel heel erg door de mand viel.
Nee het is a begrijpelijk dat Huub het af en toe over zijn ex moet hebben en b logisch, want mevrouw in kwestie heeft ook haar mond vol in de bladen en andere media. Bovendien was zij degene die nu weer openlijk de boel opentrok door te bellen, stuur een brief ofzo ....
Zo zag ik het ook, een aso optreden van het rattenkoppel goed in beeld gebracht.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:03 schreef Disana het volgende:
Ik heb voor de verandering maar weer eens wel gekeken, en vond niet dat Huub er slecht uit kwam. Amanda met haar gescandeer achter het bruidspaar maakte geen goede beurt.
Ja he? En dan twee keer een zoen van de twee broertjes, ook liefdevol in beeld gebracht. Moet zeggen dat ik iets ergers had verwacht.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo zag ik het ook, een aso optreden van het rattenkoppel goed in beeld gebracht.
ben het met je eens hoor...........quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik begin steds meer te hopen dat Claire gewoon voor zichzelf kiest en dat Huub daardoor de finale niet haalt. Ik ga zo niet meer voor Huub stemmen... iemand die zo kapot gemaakt is door de Febo en de regulire... het is gewoon schandalig. Er is maar 1 iemand die het spel heeft durven spelen en alles heeft gegeven (goed en slecht) en dat is Huub.
Ik zou dan juist denken dat je wel op Huub stemt omdat je hem dan de hoofdprijs gunt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Probleem voor Huub is dat ie zoveel heeft laten zien maar dat voornamelijk het slechte onthouden wordt (En daarbij het goede op TV niet getoond wordt). Maar ik hebben genoten van Huub's verhalen, z'n streken en z'n lieve kanten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten.Keur ook echt niet alles goed wat hij heeft gedaan,maar hij was er altijd om tv te maken .
En de mensen maar zeuren als het saai was en dan deed Huub wat aan die saaiheid en hoppa was weer voer voor zijn tegenstanders binnen en buiten.
Yep, eigenlijk was het een verschil in beeld brengen van echte liefde, Huub en broers, en het neppe gedoe van Jaap, Brian en Amanda. Dat had niks met het huwelijk te maken imo.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:08 schreef Disana het volgende:
Ja he? En dan twee keer een zoen van de twee broertjes, ook liefdevol in beeld gebracht. Moet zeggen dat ik iets ergers had verwacht.
Gefeliciteerd Mazaru, terecht ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Mazaru Schouderklopjes meldtopic.
Helemaal terecht, keep up the good work!!
Bewoners die zijn geholpen door de Febo dmv. een alcoholverbod of medicatie verdienen het niet om te winnen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:13 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik zou dan juist denken dat je wel op Huub stemt omdat je hem dan de hoofdprijs gunt.
Ik hoop dat het zal loslopen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Probleem voor Huub is dat ie zoveel heeft laten zien maar dat voornamelijk het slechte onthouden wordt (En daarbij het goede op TV niet getoond wordt). Maar ik hebben genoten van Huub's verhalen, z'n streken en z'n lieve kanten.
De anderen hebben gewoon zo weinig laten zien en dat was meestal ook dan ook nog eens walgelijk. Maar ach 15 minuten per dag TV maken is net geboeg om ze positief in de uitzendingen te laten overkopmen. Walkgelijk en smerig om de meest besproken wannabee zo te profileren. Verkrachter, moordenaar en racist niets is de Febo te gek en nergens grijpen ze in. Maar als iemand bijna wordt gewurgd... ach dan was het slechts bescherming.
Na vele uitspraken van die paupers ben ik zelfs bang dat Huub iets aangedaan word na dit avontuur. Maar ach Febo het was maar een spelletje toch...
Precies.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:11 schreef Desii het volgende:
[..]
ben het met je eens hoor...........
maar je snapt ook wel dat Claire nooit in een sms-poule kan winnen; dus ik neem aan dat je RTL gewoon de inkomsten niet gunt van een finale sms met Huub
en dan had het voor mij nog wel een tkkeltje harder gekunt!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die ijskoning krijgt precies wat ze verdiend.
@Mazaru is the best en dit schouderklopje is helemaal terecht.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:47 schreef janny50 het volgende:
[..]
En Lieke heeft nooit iets over Huub gezegd he, ook niet tegen Jaap , nuhhhhhh, Lieke is nog net zo'n kreng als in de kooi. Ze heeft te horen gekregen dat de ex lovers van haar over haar hebben geluld en dat kan mevrouw niet verdragen, jammer dan.De waarheid is hard, ook voor Liekje.ik ben blij dat ze niet komt.Elk uur dat ze weer met haar kop op de streams komt is er een teveel, lekker paalhangen Lieke , je kan het!!
Huub is de enige daar die nooit beschermd is. Over zijn rug is tv gemaakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Probleem voor Huub is dat ie zoveel heeft laten zien maar dat voornamelijk het slechte onthouden wordt (En daarbij het goede op TV niet getoond wordt). Maar ik hebben genoten van Huub's verhalen, z'n streken en z'n lieve kanten.
De anderen hebben gewoon zo weinig laten zien en dat was meestal ook dan ook nog eens walgelijk. Maar ach 15 minuten per dag TV maken is net geboeg om ze positief in de uitzendingen te laten overkopmen. Walkgelijk en smerig om de meest besproken wannabee zo te profileren. Verkrachter, moordenaar en racist niets is de Febo te gek en nergens grijpen ze in. Maar als iemand bijna wordt gewurgd... ach dan was het slechts bescherming.
Na vele uitspraken van die paupers ben ik zelfs bang dat Huub iets aangedaan word na dit avontuur. Maar ach Febo het was maar een spelletje toch...
Niet aan toe te voegen!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
@Mazaru is the best en dit schouderklopje is helemaal terecht.
Kijk, Huub checkt op welke schouder er geklopt gaat worden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
ben ik het helemaal mee eens, ik ook hou mijn hart vast voor Huub buiten. en ja met dank aan die 2 mafkezen .quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan bedankt voor alle animated gifjes, erg leuk om terug te zienquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet aan toe te voegen!Thnx voor alle mooie plaatjes mazaru, dit is verdiend.
echt gaaf dit en zo terecht.....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Iemand die zo geprofileerd word mag gewoon niet winnen. Ik ben momenteel niet van plan te trekken aan een dood paard. (Afgeschoten door de Febo... de laatste stuiptrekkingen tijdens de halve of hele finale) Wat zal die Flens genieten. Respectloos tegen alle Huubfans.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:13 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik zou dan juist denken dat je wel op Huub stemt omdat je hem dan de hoofdprijs gunt.
Better safe than sorry.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:23 schreef noekje het volgende:
Kijk, Huub checkt op welke schouder er geklopt gaat worden.
Thanks Mazaru namens ons allen!
Ik ben echt niet anti-Huub maar ook Huub is verscheidene keren beschermd,Denk maar aan bijv een alcohol verbod!quote:Huub is de enige daar die nooit beschermd is. Over zijn rug is tv gemaakt.
Schandalig.
Zonder zijn alcoholverbod/probleem had hij zichzelf al lang naar buiten geslagen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub is de enige daar die nooit beschermd is. Over zijn rug is tv gemaakt.
Schandalig.
Wat ontzettend lief!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Noem het niet echt helpen dat alcoholverbod.Is meer een echte straf voor Huub en de makkelijkste weg om Amanda en Brian wel te laten zuipen.Het is meer bescherming geweest voor het programma dan voor Huub.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:19 schreef Borga het volgende:
[..]
Bewoners die zijn geholpen door de Febo dmv. een alcoholverbod of medicatie verdienen het niet om te winnen.
Dat zie ik meer als Huub pestenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:26 schreef joep.t het volgende:
[..]
Ik ben echt niet anti-Huub maar ook Huub is verscheidene keren beschermd,Denk maar aan bijv een alcohol verbod!
Ja en wat was er dan van het programma terecht gekomen.We zagen het resultaat toen Huub 5 dagen weg was.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:26 schreef Borga het volgende:
[..]
Zonder zijn alcoholverbod/probleem had hij zichzelf al lang naar buiten geslagen.
Eenmaal posten is genoeg skattie.quote:
eens.....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Noem het niet echt helpen dat alcoholverbod.Is meer een echte straf voor Huub en de makkelijkste weg om Amanda en Brian wel te laten zuipen.Het is meer bescherming geweest voor het programma dan voor Huub.
Nee, geloof ik niet, maar ik had heel graag gezien dat hij Brian helemaal naar God geslagen had, en dáárna naar huis.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:26 schreef Borga het volgende:
[..]
Zonder zijn alcoholverbod/probleem had hij zichzelf al lang naar buiten geslagen.
Helemaal eens... Huub is ook vele malen beschermd. Hij had er al verscheidene malen uitgedonderd moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:26 schreef joep.t het volgende:
[..]
Ik ben echt niet anti-Huub maar ook Huub is verscheidene keren beschermd,Denk maar aan bijv een alcohol verbod!
Waar hebben we dit toch aan te danken, en dat op 2 streams.quote:
Helemaal eens. Maar de Febo eet van twee walletjes en daaar erger ik me kapot aan. Iemand het gevoel geven dat ie kan winnen maar hem ondertussen kapot maken in de reguliere.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:26 schreef Borga het volgende:
[..]
Precies. Daarom mag Bwian, net als Held Huub, ook niet winnen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eenmaal posten is genoeg skattie.![]()
Kom op zeg, Brian zit al maanden aan de pammetjes omdat ze hem niet onder controle kunnen houden. Gooi die dan ook in de vuilnisbak. Gelijke monniken, gelijke kappen......oh wacht, het gaat over het kindje van God.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |