abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58441429
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Huub heeft haar afgelopen weken meerdere keren om stream zwart zitten maken. Is het dan zo raar dat ze even komt vertellen dat hij daar mee op moet houden?

Dat er dan mensen zijn die zitten te gniffelen dat ze maar 300 euro op een avond pakt vindt ik ubertriest, want ik weet zeker dat juist deze mensen nog niet de helft daarvan op één hele dag pakken
Ze deed zelf niet anders de laatste weken in dat huis.Of het nou tegen de schoonmaker of de postbezorger was en maar klagen over Huub.Zelfs in de bladen gaat ze door en als ze op visite komt,dus waarom mag Huub dat niet.
pi_58441458
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:47 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ze deed zelf niet anders de laatste weken in dat huis.Of het nou tegen de schoonmaker of de postbezorger was en maar klagen over Huub.Zelfs in de bladen gaat ze door en als ze op visite komt,dus waarom mag Huub dat niet.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:49:20 #178
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_58441469
Op zich is het al bijzonder dat Lieke beschikbaar is, als Huub belt... ze is toch zo druk?
Prrrrr
pi_58441524
Tja Lieke, het gelag is hard he... Je zelf de Kooi inneuken en dan toch niet als Hoer in de media willen komen.
Ga lekker door met je Kruisoefen-vertoningen in de paal.... gebruik alle mannen met een Ferrari... en eindig als.... de dame uit de Tearoom tango van Wim Zonneveld. Want.... jij belazert iedereen, maar vooral jezelf.
pi_58441539
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:49 schreef mspoez het volgende:
Op zich is het al bijzonder dat Lieke beschikbaar is, als Huub belt... ze is toch zo druk?

ja dat dacht ik vanmiddag ook al
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:53:06 #181
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58441564
Ik durf te wedden dat het dansje van B en A prominent in beeld komt.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:55:37 #183
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58441625
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:49 schreef mspoez het volgende:
Ze krijgt hiervoor betaald door de febo.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:57:02 #184
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58441654
Ricardo (tegen Amanda!!): ik zei laat me maar mn gang gaan, want anders ga ik. . .hoe heet dat? . . .irrationeel handelen. . .

Aan Amanda vragen hoe heet dat als je het over irrationeel handelen wilt hebben
pi_58441664
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:47 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ze komt in die bladen omdat ze een interview krijgt en dan natuurlijk vragen over Huub.Dat is iets anders dan uit jezelf over Lieke beginnen met het DGK platform als kruiwagen waarbij honderduizenden (als het in de uitzending komt) maar weer eens Huub enorm gekleurd verhaal moeten aanhoren en waarbij Lieke er niet zo positief afkomt.

Toen ze in dat huis zat had volop reden om over hem te klagen. Hij heeft haar, wat mij betreft, emotioneel stuk gemaakt, haar zitten knechten, bedrogen en gestalked.
pi_58441665
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:53 schreef akveor het volgende:
Ik durf te wedden dat het dansje van B en A prominent in beeld komt.
Zit nu ook te kijken,maar wat ziet Huub er slecht uit zeg.Dat huis heeft hem echt afgetakelt en zijn puppyblik is helemaal weg.Wat heeft die gozer daar moeten vechten en nu nog.Vind het echt schandalig dat er dan twee in dat huis zijn die alles mogen en worden beschermd.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:58:23 #187
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58441677
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

Die kreeg natuurlijk ook als een hoer uitbetaald door de Febo elke keer dat Huub er op mocht.
Op vrijdag 2 mei 2008 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ze komt in die bladen omdat ze een interview krijgt en dan natuurlijk vragen over Huub.Dat is iets anders dan uit jezelf over Lieke beginnen met het DGK platform als kruiwagen waarbij honderduizenden (als het in de uitzending komt) maar weer eens Huub enorm gekleurd verhaal moeten aanhoren en waarbij Lieke er niet zo positief afkomt.

Toen ze in dat huis zat had volop reden om over hem te klagen. Hij heeft haar, wat mij betreft, emotioneel stuk gemaakt, haar zitten knechten, bedrogen en gestalked.
Die ijskoning krijgt precies wat ze verdiend.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:58:56 #189
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58441688
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:55 schreef Marrije het volgende:
Dan heeft ze lekker verdiend vandaag met 2 (!!!) telefoontjes. Maar ze kan het geld goed gebruiken begreep ik.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_58441689
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:57 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Zit nu ook te kijken,maar wat ziet Huub er slecht uit zeg.Dat huis heeft hem echt afgetakelt en zijn puppyblik is helemaal weg.Wat heeft die gozer daar moeten vechten en nu nog.Vind het echt schandalig dat er dan twee in dat huis zijn die alles mogen en worden beschermd.
Huub is voor ons al de winnaar en dat is wat telt
Wij hebben gewoon een hele andere versie van de kooi gezien dan de tv kijkers en ik ben blij toe.
Ik zou me goed in de maling genomen voelen als ik als kijker zou moeten af gaan op de beelden die je te zien krijgt van B en A.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:59:00 #191
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58441690
quote:

[..]

+1
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:59:57 #192
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58441710
Ik kan ook niet wachten om Jensen te zien, in dgk, Claire weer pissig!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:01:30 #193
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58441734
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:57 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik begin steds meer te hopen dat Claire gewoon voor zichzelf kiest en dat Huub daardoor de finale niet haalt. Ik ga zo niet meer voor Huub stemmen... iemand die zo kapot gemaakt is door de Febo en de regulire... het is gewoon schandalig. Er is maar 1 iemand die het spel heeft durven spelen en alles heeft gegeven (goed en slecht) en dat is Huub.
Op vrijdag 2 mei 2008 19:31 schreef MargrietV het volgende:
Het lijkt erop dat Claire van Huub net zo een dom lammetje wil maken als ze zelf is.
zo niet waar

Claire laat Huub merken, op haar eigen manier... waar hij wel naar luistert, dat hij zich teveel mee laat slepen en erboven moet gaan staan en niet te kinderachtig (terug) reageren.

Ik vind Claire een prima match voor Huub
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:02:22 #195
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58441750
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:58 schreef akveor het volgende:

[..]

Die kreeg natuurlijk ook als een hoer uitbetaald door de Febo elke keer dat Huub er op mocht.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:02:50 #196
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58441760
quote:
Ja ze krijgt ook echt het mes op de strot. Ze kan ook zeggen, ik wil dat laten rusten, ik wil er niks over zeggen. Dán pas had ze een reden tot klagen dat Huub het erover heeft.
quote:
Allemaal script en dat nadat Lieke wel heel erg door de mand viel.

Nee het is a begrijpelijk dat Huub het af en toe over zijn ex moet hebben en b logisch, want mevrouw in kwestie heeft ook haar mond vol in de bladen en andere media. Bovendien was zij degene die nu weer openlijk de boel opentrok door te bellen, stuur een brief ofzo ....
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  † In Memoriam † vrijdag 2 mei 2008 @ 20:03:23 #197
137949 Disana
pi_58441775
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:38 schreef janny50 het volgende:

[..]

Daarom kijk ik geen tv, alles zo plakken en knippen dat Huub er weer lullig uit komt, what's new, ik heb 1 keer gekeken en was gelijk genezen!!
Ik heb voor de verandering maar weer eens wel gekeken, en vond niet dat Huub er slecht uit kwam. Amanda met haar gescandeer achter het bruidspaar maakte geen goede beurt.
pi_58441780
quote:

[..]

Tuurlijk, hij heeft haar niet door de eerste maanden heen gesleurd en geen boetes opgelopen, omdat hij steeds voor madam op kwam, en nu is ze dikke vriendin met die ene die haar zo heeft lopen af te zeiken en wat niet meer, lekker kind die Lieke, ik ben in ieder geval blij dat we van die zeikerd af zijn,de arrogante belerende muts. Wat een opluchting was dat toen ze de kooi uit ging.
  † In Memoriam † vrijdag 2 mei 2008 @ 20:04:21 #199
135305 beequeen
Lost.
pi_58441791
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:58 schreef rooie3 het volgende:

Die ijskoning krijgt precies wat ze verdiend.
Zo is dat. Heulen met de vijand ( B en A) en mooi weer spelen. Ik kots dat wijf meer dan uit.
Waarom bellen met Huub, aandacht tekort? Dat wijf spoort voor geen meter en Huub moet zich maar blijven verdedigen, dag in dag uit.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58441796
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 20:02 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ja ze krijgt ook echt het mes op de strot. Ze kan ook zeggen, ik wil dat laten rusten, ik wil er niks over zeggen. Dán pas had ze een reden tot klagen dat Huub het erover heeft.
[..]

Allemaal script en dat nadat Lieke wel heel erg door de mand viel.

Nee het is a begrijpelijk dat Huub het af en toe over zijn ex moet hebben en b logisch, want mevrouw in kwestie heeft ook haar mond vol in de bladen en andere media. Bovendien was zij degene die nu weer openlijk de boel opentrok door te bellen, stuur een brief ofzo ....
en zo is het wel!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')