Ik kan toch moelijk Amanda noemenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Owkeeej, als jij dat vindt ga ik daar heul niet tegenin. Ieder zo zijn favo zo aan het eind van dit kutprogramma.
Ik ga voor Huub maar dat moge duidelijk zijn.![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zal toch een winnaar gekozen moeten worden.
En als je alle gebeurtenissen neutraal op een rijtje zet.
Dan heeft Huub het meest te verduren gehad, en het meest tv gemaakt.
En daardoor vind ik dat hij de verdiende winnaar zou moeten zijn.
vond ik ook, of dat was het bedrag wat ze over hield.... weet ik veel....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee het is echt 2400 per persoon
400 euro laten we redelijk zijn is bizar weinig.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:46 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik zou hem bijna wat van mezelf lenen.
Dat is wel vreemd ja, maar wij weten ook niet alles wat er achter de schermen met Huub besproken wordt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:43 schreef -Blurk- het volgende:
[.. ]
Dat vind ik zo tegenstrijdig, ze willen hem niet kwijt, maar ze zitten hem wél de hele tijd dwars, raar toch?
En die TV momenten maakte hij ook op de meest cruciale momenten. Daarnaast vind ik Huub zijn manier van spelen het leukst; hij speelt het meest open. Laat zich heel erg kennen, wat hem menselijk maakt. Vooral in de nachtelijke uurtjes zie je veel van hoe hij is. Hij swingt gewoon het meest in het spel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:44 schreef mazaru het volgende:
Amanda gaat komende popoll VET winnen!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ze máákt best wel kans hoor, om te winnen
Ik ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ze máákt best wel kans hoor, om te winnen
Daar zit hem de kneep. Hij heeft met Lieke bijna 8 maanden tv gemaakt en lief en leed gedeeld. Voor beide was tv maken belangrijk, daarom liep het ook mis toen Lieke duidelijk stelling nam tegen Huub en ging heulen met de vijand.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:44 schreef kahaarin het volgende:
In het kader van 'there is a thin line between love and hate'?
Ricardo - Ik bel je over 3 minuten..........nog geen 10 seconden later, gaat ie weer bellen!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:56 schreef mazaru het volgende:
Ricardo belt Niels en krijgt de voicemail
Hij zegt: "Hey trut, ik ben het Rachel"
Ik vind het niet zo vreemd. Je krijgt de grootste achterban (en dus SMSers) door twee partijen heel erg tegenover elkaar te laten staan. Dan mobiliseert de achterban zich namelijk. Als er niks gebeurt heb je geen amok, geen emotie en dus geen SMS inkomsten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:53 schreef neehe het volgende:
Dat is wel vreemd ja, maar wij weten ook niet alles wat er achter de schermen met Huub besproken wordt.
En Huub doet het toch echt allemaal zelf wat er op tv komt.
Ik denk dat we nog veel filmpjes gaan zien op tv over de afgelopen anderhalf jaar, en dat je dan pas ziet hoe Amandel en Brian echt zijn, inclusief de douche wurging ( helaas mislukt )
Het kan nog weleens positief uitvallen voor Huub, hij stond niet voor niets altijd bovenaan in de PP.
Waarom moet ik luisteren naar een telefoongesprek van die pisnicht? Laat hem lekker thuis gaan bellen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:56 schreef mazaru het volgende:
Ricardo belt Niels en krijgt de voicemail
Hij zegt: "Hey trut, ik ben het Rachel"
Dat was een grapjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
Jensen is om kwart over half dertien, aldus Ricardo.
Neutraal gezien zouden Brian en Huub allang naar huis moeten zijn gestuurd. Amanda gun ik het niet. Dan blijft Jaap over, dus dan Jaap, maar meer inderdaad omdat er dan toch een winnaar moet zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je dan echt helemaal neutraal gaat kijken. Dan had iedereen behalve Claire al thuis moeten zittenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Neutraal gezien zouden Brian en Huub allang naar huis moeten zijn gestuurd. Amanda gun ik het niet. Dan blijft Jaap over, dus dan Jaap, maar meer inderdaad omdat er dan toch een winnaar moet zijn.
Begrijpt Amanda wel waar het over gaat en weet die pisnicht wel wat hij zegt, onze filosoof?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ricardo relativeert zijn mislukkingen met de gedachte dat hij er niet dood aan gaat.
Er zijn zoveel ergere dingen in de wereld, Amanda beaamt het.
Dus allemaal op Claire stemmen ? Dan heeft Huub wel profijt, maar zuipt niet alles op ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:06 schreef mazaru het volgende:
Als je dan echt helemaal neutraal gaat kijken. Dan had iedereen behalve Claire al thuis moeten zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |