Laten we eerlijk zijn de die hard streamers en tevens Huub fans stemmen zoveel meer dan de gemiddelde tv kijker die van finale naar finale zapt (idols, C-sterren glijden over het ijs etc).quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Helemaal eens. Maar de Febo eet van twee walletjes en daaar erger ik me kapot aan. Iemand het gevoel geven dat ie kan winnen maar hem ondertussen kapot maken in de reguliere.
Ze zit nog in zijn hartquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:18 schreef kahaarin het volgende:
hey hoi allemaal!![]()
Wat een gedoe met Lieke, ze krijgt op deze manier dus gewoon gratis zendtijd en kan haar straatje schoon praten, de opmerking over ideeen in Quentins hoofd stoppen vind ik het toppunt, hij is toch een volwassen man en hij mag toch met Huub praten en zijn eigen mening vormen en ventileren?
Ik snap echt niet dat Huub nog met haar in gesprek gaat, ze hebben toch niets meer? Ze spreekt zelf uit dat ze klaar is met Huub maar belt hem wel op om te melden dat zij vindt dat hij stout is geweest, refereert aan Claire als "jouw vrouwtje" , belachelijk, een tikkeltje jaloers wellicht?
Ze wilde imho gewoon even lekker afreageren en dat ze daar tegelijkertijd mee op TV kan komen om haar ex zwart te maken was mooi meegenomen. Suffe muts.
Lekker spaarpotje!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:35 schreef Dementor het volgende:
Ter info:
De bewoners ontvangen standaard een onkostenvergoeding van 2400 euro per maand gedurende hun verblijf in de kooi.
Nog niet down genoeg. Hij zit nog boven de grondquote:
das voor de dikke nek van de febo dat huub die kreeg anders liepen ze teveel inkomen misquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:26 schreef joep.t het volgende:
[..]
Ik ben echt niet anti-Huub maar ook Huub is verscheidene keren beschermd,Denk maar aan bijv een alcohol verbod!
Lieke had het altijd over 400 euro per maand voor haarzelfquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:35 schreef Dementor het volgende:
Ter info:
De bewoners ontvangen standaard een onkostenvergoeding van 2400 euro per maand gedurende hun verblijf in de kooi.
En wie dan wel in jou perceptie?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:36 schreef Borga het volgende:
Precies. Daarom mag Bwian, net als Held Huub, ook niet winnen.
Nee het is echt 2400 per persoonquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Lieke had het altijd over 400 euro per maand voor haarzelf
Schijnt afhankelijk te wezen van hun vaste lastenpatroon
en de plaatselijke snackbar!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo heeft Jaap zijn studieschuld afbetaald
Dat vind ik zo tegenstrijdig, ze willen hem niet kwijt, maar ze zitten hem wél de hele tijd dwars, raar toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:37 schreef neehe het volgende:
Het alcoholverbod is goed voor Huub en de FEBO, de FEBO wil zijn kijkcijferkanon niet kwijt.
En Huub is ook wel blij met dat verbod, maar op sommige momenten is het zwaar voor hem, omdat iedereen om hem heen mag drinken maar hij mag het niet.
toppppppppp daar heb ik nooit aan gedacht , hier heb je een punt die zullen misschien 1x sms en maar de streamers sms en het meestequote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn de die hard streamers en tevens Huub fans stemmen zoveel meer dan de gemiddelde tv kijker die van finale naar finale zapt (idols, C-sterren glijden over het ijs etc).
Ik denk dat uiteindelijk de stemmen van de streamers zwaarder wegen dan die van het TV publiek.
Het is echt niet zo dat er opeens 3x zoveel mensen kijken tijdens de finale en dan opeens beslissen 10 euro op te maken aan smsjes.
Er zal toch een winnaar gekozen moeten worden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik een moeilijke vraag. Ik vind eigenlijk allemaal niet
Het bljft speculerenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:44 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
toppppppppp daar heb ik nooit aan gedacht , hier heb je een punt die zullen misschien 1x sms en maar de streamers sms en het meeste![]()
![]()
![]()
dus hoop voor Huub
Owkeeej, als jij dat vindt ga ik daar heul niet tegenin. Ieder zo zijn favo zo aan het eind van dit kutprogramma.quote:
Vanuit de programmamakers gezien is dit niet zo gek. Als Huub het gehele programma zo populair is dat vantevoren al bekend is dat hij gaat winnen is het niet aantrekkelijk genoeg meer om te kijken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat vind ik zo tegenstrijdig, ze willen hem niet kwijt, maar ze zitten hem wél de hele tijd dwars, raar toch?
Ik zou hem bijna wat van mezelf lenen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:36 schreef mazaru het volgende:
Een close-up op een nieuwe kale plek van onze huisrat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |