quote:Komers 03-05
- Mikkie
- PietjePuk007
-Yasha
-coiler
-motorbloempje
-morgane
-swarmahoer
Misschien
-hetwasietsmeteenF
-prinsrob
-Houniet?
-Cocktailprikker
niet komers:
-cali
-hooibaal
--J-D
-Dupje
-Brammie1
-martin
Ik bedoel natuurlijk alleen Mikkie maar anders gaat die weer huilen enzoquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
waarom mij ook?ik had een tripo for cryin'out loud!
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk alleen Mikkie maar anders gaat die weer huilen enzo
Wanneer zeg je of je echt komt ja / nee, morgen om 20uquote:
of allebeiquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
omdat jij niet kan plannen, of niet kan communiceren, een van beide.
Ik ga je gewoon de hele avond Piet noemen hoor, net als vorige keer.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Onder m'n echte naam(nee ik heet geen Piet
). Ik vind 20:15 afspreken best
.
Neequote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke de bar it is.. doe je je gele hoedje op anders herken ik je niet
Prima joh, en neequote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:21 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga je gewoon de hele avond Piet noemen hoor, net als vorige keer.
Heb je trouwens al geoefend met airhockey?
Want je herkent ons alleen van hyvespics? In dat geval moet ik even een politiemotor regelen en het glitterpak van m'n zwager bietsenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke de bar it is.. doe je je gele hoedje op anders herken ik je niet
Jou herken ik natuurlijk aan het hevig kloppen van mijn hartquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want je herkent ons alleen van hyvespics? In dat geval moet ik even een politiemotor regelen en het glitterpak van m'n pa bietsen
Okee, maar dan moet je wel zorgen dat je niet te hard die kant op komt fietsen, want dan zie je iedereen voor Mikkie aanquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jou herken ik natuurlijk aan het hevig kloppen van mijn hart
Gabber Pietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien dat ik morgen nog ff m'n haar laat millimeteren.
Dan ben je iig verzekerd van geile neucksexquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga me morgen voorstellen als Mikkie.
Maar je merkt hopelijk toch wel dat je hart niet harder gaat kloppen bij hemquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan ben je iig verzekerd van geile neucksex
Opkomende braakneigingen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
dan zal er heus wel iets anders in men keel bonzen
Mijn godquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
dan zal er heus wel iets anders in men keel bonzen
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wanneer zeg je of je echt komt ja / nee, morgen om 20u?
Wow, echt goed om te horen!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:07 schreef Brammie1 het volgende:
heel heel heel misschien kom ik vanavond ook nog even langs. Het gaat alweer zoveel beter met m'n pa! Maar het zal er aan liggen of ik energie heb. Ik heb de afgelopen week heel wat uurtjes slaap gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |