Heldin!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:55 schreef Felixa het volgende:
Hier de webisodes: Kevin's Loan.
Ik vond hem in die laatste aflevering van vorig seizoen wel geniaal als verstandelijk gehandicaptequote:Op donderdag 11 september 2008 22:58 schreef Repeat het volgende:
Kan niet lachen om die kansloze Kevin.
Ik ook, geweldig. Maar in die korte webafleveringen vind ik het maar kansloos.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vond hem in die laatste aflevering van vorig seizoen wel geniaal als verstandelijk gehandicapte
ECHT ?!!?!1111omgzomgquote:Op donderdag 25 september 2008 00:30 schreef J.F.Sebastian het volgende:
vrijdag weer!!
[ afbeelding ]
Ja ja! Zo zin in!quote:Op donderdag 25 september 2008 00:30 schreef J.F.Sebastian het volgende:
vrijdag weer!!
[ afbeelding ]
Wordt uitgezonden om 5.00 uur nederlandse tijd, en ja het is een aflevering van een uurquote:Op donderdag 25 september 2008 15:56 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe laat komt het altijd ook alweer?
Ik weet dat ik ze vrijdagochtend vroeg altijd kon downlo.. uh... kijken, is dat hetzelfde nu?
Ik twijfel of ik morgenochtend een half uurtje eerder op sta om het te kijkenOF is het een uur-episode?
Nou dan kijk ik hem morgenmiddag welquote:Op donderdag 25 september 2008 15:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wordt uitgezonden om 5.00 uur nederlandse tijd, en ja het is een aflevering van een uur
Amy Poehler? Da's een gemiste kans zeg...quote:Op donderdag 25 september 2008 13:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
De spin-off zou niet echt een spin-off zijn.
Een gelijkaardige comedyreeks qua humor/sfeer en gemaakt door dezelfde mensen, maar het zou niets met The Office te maken hebben. En Amy Poehler speelt daar een hoofdrol.
Is het laatste wat ik heb gelezen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:33 schreef Tim86 het volgende:
Amy Poehler is ECHT verschrikkelijk..
Ook mijn eerste gedachte, ja! Schitterende aflevering. Ik had het niet meer toen Holly tegen Angela uitviel over Kevin, prachtig.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:08 schreef tonks het volgende:
Lieten ze michael nou expres een beetje op ricky gervais lijken?
Hele goede aflevering trouwens
Inderdaad!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:08 schreef tonks het volgende:
Lieten ze michael nou expres een beetje op ricky gervais lijken?
Hele goede aflevering trouwens
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Misschien komt het doordat ik het al zo lang niet meer gezien had, maar ik vond het echt een geniale aflevering
Ja dat was geweldig!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Holly is echt grappig.![]()
Pam op de cam.
Same herequote:Op vrijdag 26 september 2008 12:48 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Inderdaad!De eerste keer dat hij in beeld kwam dacht ik ook al; David Brent!
![]()
Maar was weer genieten!
Nee hoor, maar ik vraag me af waarom? Was verbrand ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:50 schreef Tim86 het volgende:
Ben ik echt de enige die dat gezicht van meredith had gezien ofzo
Dat snapte ik ook al niet, en het is ook niet echt duidelijk, op internet ook niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:54 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vraag me af waarom? Was verbrand ofzo?
Ook geweldigquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond die scene op de weegschaal wel leuk, waar je iedereen in zijn of haar hoofd ziet berekenen hoeveel Pam weegt. Dat soort details maken het zo tof.
De eerste die hier dat tipje gaat oplichten krijgt een ban aan de broek. Gewoon goed zoeken en daarbij logisch nadenken, lamzak.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:42 schreef eriksd het volgende:
Kan iemand een tipje van de sluier oprichten waar ik kan kijken, online? Mn torrents doen het niet
Inderdaad man, daardoor was ik ook aangenaam verrast. Nu ze college chick is lijkt ze 5 jaar jonger.quote:
Kwam dit niet door die insecten spray van Dwight die ze in r gezicht kreeg?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook al niet, en het is ook niet echt duidelijk, op internet ook niet.
Het gerucht gaat dat het of a) is van dat ze in de laatste episode van seizoen 4 die wasbeer uit Holly's auto moest halen of dat er een deleted scene in 0501 zat waaruit blijkt dat ze allergisch is voor iets (fruit, cake?).
edit: Nou dat met die wasbeer kan niet, want ik kijk de episode nu voor de 2e keer () en in het begin is haar gezicht normaal.
Zal wel een deleted scene zijn waar blijkt dat ze allergisch is voor iets.
Ja, dat zou best kunnen! Hoewel ze in de scène erna, op de weegschaal, nog niks heeft.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kwam dit niet door die insecten spray van Dwight die ze in r gezicht kreeg?
Verder weer een topaflevering
quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:18 schreef Repeat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cappen is niet mn corebusiness
Die eerste pic is een beetje engquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:18 schreef Repeat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cappen is niet mn corebusiness
Inderdaad ja!quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:59 schreef mr.marcus het volgende:
Holly: He is not an idiot--
Kevin: Thank you, Holly.
Holly: --he is mentally challenged.
intens grappig
quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:45 schreef waht het volgende:
Leuke Aflevering
Ik vond Ryan in de eerste twee seizoenen niet echt goed acteren. In de 3 & 4 werd het al wat beter/leuker. Maar deze aflevering was helemaal top wat Ryan betreft.Ook dat achterlaten van Phyllis door Dwight, prachtig.
![]()
Huh watte?quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Prachtige aflevering hoogtepunt was zeker de overtrokken wereldvreemde actie van Dwight, Happy Birthday Stanley! *kick* en iedereen die em ook zo prachtig aanstaart
Dat Phyllis toch stiekem taart heeft geregeld voor Stanley en ze dat met een groepje opeten in het magazijn. En dat Dwight dus die taart op iedereen schopt.quote:Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef Asgard het volgende:
[..]
Huh watte?
Wat gebeurde er daarvoor?
Volgens mij heb ik zitten slapen tijdens het kijken
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef Breuls het volgende:
Deze week is er overigens geen The Office omdat NBC het VP debate op dat tijdstip uitzendt.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef Breuls het volgende:
Deze week is er overigens geen The Office omdat NBC het VP debate op dat tijdstip uitzendt.
quote:Thursday, October 02
8:00 PM My Name Is Earl JOY IN A BUBBLE All New
8:30 PM My Name Is Earl STOLE AN RV All New
9:00 PM NBC NEWS SPECIAL VICE-PRESIDENTIAL DEBATE #1 All New
11:34 PM The Tonight Show With Jay Leno 3632 - DENNIS MILLER, JACK'S MANNEQUIN All New
12:37 AM Late Night with Conan O'Brien 2650 - TOM ARNOLD, BEN FOLDS All New
1:36 AM Last Call with Carson Daly 930 - SHIRLEY MANSON, CUT COPY All New
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |