Nee hoor, maar ik vraag me af waarom? Was verbrand ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:50 schreef Tim86 het volgende:
Ben ik echt de enige die dat gezicht van meredith had gezien ofzo
Dat snapte ik ook al niet, en het is ook niet echt duidelijk, op internet ook niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:54 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vraag me af waarom? Was verbrand ofzo?
Ook geweldigquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond die scene op de weegschaal wel leuk, waar je iedereen in zijn of haar hoofd ziet berekenen hoeveel Pam weegt. Dat soort details maken het zo tof.
De eerste die hier dat tipje gaat oplichten krijgt een ban aan de broek. Gewoon goed zoeken en daarbij logisch nadenken, lamzak.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:42 schreef eriksd het volgende:
Kan iemand een tipje van de sluier oprichten waar ik kan kijken, online? Mn torrents doen het niet
Inderdaad man, daardoor was ik ook aangenaam verrast. Nu ze college chick is lijkt ze 5 jaar jonger.quote:
Kwam dit niet door die insecten spray van Dwight die ze in r gezicht kreeg?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook al niet, en het is ook niet echt duidelijk, op internet ook niet.
Het gerucht gaat dat het of a) is van dat ze in de laatste episode van seizoen 4 die wasbeer uit Holly's auto moest halen of dat er een deleted scene in 0501 zat waaruit blijkt dat ze allergisch is voor iets (fruit, cake?).
edit: Nou dat met die wasbeer kan niet, want ik kijk de episode nu voor de 2e keer () en in het begin is haar gezicht normaal.
Zal wel een deleted scene zijn waar blijkt dat ze allergisch is voor iets.
Ja, dat zou best kunnen! Hoewel ze in de scène erna, op de weegschaal, nog niks heeft.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kwam dit niet door die insecten spray van Dwight die ze in r gezicht kreeg?
Verder weer een topaflevering
quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:18 schreef Repeat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cappen is niet mn corebusiness
Die eerste pic is een beetje engquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:18 schreef Repeat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cappen is niet mn corebusiness
Inderdaad ja!quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:59 schreef mr.marcus het volgende:
Holly: He is not an idiot--
Kevin: Thank you, Holly.
Holly: --he is mentally challenged.
intens grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |