die suggestie van Jim daarnaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:31 schreef Xrenity het volgende:
Zing & Pep B)
Idd.. daar staat dus "Original assistent regional manager"quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:58 schreef Hephaistos. het volgende:![]()
Dat homo-tekentje bij Oscar ook. En Dwight die net iets hoger in de organisatie staat dan Jim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:13 schreef SuperSiem het volgende:
Hmm, ik zag net per ongeluk de titel van de seizoensfinale, die over twee weken uitgezonden wordt. Hoop dat het niet waar is.
Titel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat Black Power-vuistje naast Darryl, Stanley en Lonnie is wel grappig.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:51 schreef DaFrenk het volgende:
OMGCheck deze foto, daar kan je zien wat er nog meer op dat bord staat van Dwight:
http://www.sparklies.org/gallery/displayimage.php?album=468&pos=4
"Intellectual Property of Dwight K. Schrute for 1000 years"![]()
En dan die menstruatie cyclus van alle vrouwen. Sick!
Staat nog meer high res foto's van de afleveringen. Leuk spul!
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat Black Power-vuistje naast Darryl, Stanley en Lonnie is wel grappig.
dat gevoel had ik ook een beetje voor de staking, maar daarna vind ik het gewoon weer heel leuk net als seizoen 2 en 3quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:43 schreef emokid het volgende:
Vond de aflevering best tegenvallen. Ik volg het al vanaf het begin en ik heb zo het idee dat het met seizoen 4 een beetje achteruit gaat. Night out maakte het weer goed maar dit niet.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:42 schreef RaymanNL het volgende:
Brilliante epiEn al die details in Dwights plan
Sick!
Van Dwight?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:29 schreef Felixa het volgende:
Ik vond 'm weer erg leuk.
En je zag aan Angela d'r gezicht nu goed dat ze in het echt zwanger is.
Zo'n zwangerschapsgloed.
Of van Andy??quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:01 schreef DaFrenk het volgende:
Met een DNA test had Dwight nooit meegewerktIk zie het al voor me:
"QUESTION: Did you know that you can clone a living breathing human being from one strand of DNA? As much as I love myself, there can be only one Dwight. I suppose I have to kill my own clone. I should make preparations, excuse me. "
Die details!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:01 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Idd.. daar staat dus "Original assistent regional manager"Maar dat zie je in de aflevering weer beter.
Check ook deze foto's. Als ik mij niet vergis zijn dat die foto's die Michael met die camera heeft gemaakt in de aflevering. Erg leuk!![]()
http://www.sparklies.org/gallery/thumbnails.php?album=324
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder toffe aflevering. Andy
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef RaymanNL het volgende:Ja idd.. daar schrok ik ook wel van! Nu kan ze natuurlijk haar talenten beter benutten ergens anders... maar wat er ook gebeurd, als ze maar niet uit de serie gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder toffe aflevering. Andy![]()
Waarom spoilers trouwens? De aflevering is al geweestAls je hem nog niet gezien hebt dan moet je sowieso niet in het topic kijken wil je niet gespoiled worden...
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
"She'll go as eye-candy"quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:10 schreef Dementor het volgende:
"Pam Beesley Office hottie, she will do you".
Precies zo klinkt het, maar hij zegt dus Youthanizequote:
Goh, echt?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Precies zo klinkt het, maar hij zegt dus Youthanize.
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben benieuwd of Pan eindelijk eens doorzet.
Ik weet niet wat je daarmee wil zeggen. Dat de makers het totaal mis hebben of dat MB een van de uitzonderingen zijn?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:50 schreef Dementor het volgende:
De makers lieten dus iets moois zien, iemand met talent maar met te weinig tijd om bij te scholen heeft het moeilijk op de arbeidsmarkt.
Pam moet eerst even het gehele Adobe pakket leren wil ze mogen illustreren.
Dat moet je Marjolein Bastin eens wijs maken.
Ja.. erg vreemd wat er allemaal met Jim gebeurd. Maar ja, blijkbaar hebben Toby en Ryan zich tegen hem gekeerd.. en Ryan weet natuurlijk heel goed hoe de werkinstelling van Jim was in het verleden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:24 schreef Xurk het volgende:
Was weer een coole afleveringAlles over Andy en zijn blaren was geniaal, evenals Michael en Pam op de job fair! Ik vind het alleen niet zo leuk dat Jim de laatste paar weken wordt neergezet als een loser en in deze aflevering zo wanhopig... eens was hij toch redelijk "cool" en succesvol? Hij was na Dwight volgens mij degene met de meeste sales, hij promoveerde binnen het kantoor, maakte kans op de baan die Ryan nu heeft, iedereen mocht hem. Nu lijkt het alsof iedereen Michael boven hem prefereert als baas en dat hij geen flikker op het werk uitvoert en zijn baan dus bijna kwijt gaat raken.
Hier overigens hi-res PDFs van die charts van Dwight van vorige week
Dunder Mifflin Scranton Branch ORG. CHART
EMERGENCY ORG. CHART
Dat men tegenwoordig heel veel van je verwacht.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je daarmee wil zeggen. Dat de makers het totaal mis hebben of dat MB een van de uitzonderingen zijn?
Ik denk ook niet dat de spin-off over Jim en Pam gaat, die zijn te belangrijk in deze serie.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:45 schreef Xurk het volgende:
Het lijkt me raar mocht er écht een spin-off gaan komen met die twee... alsof dat dan nog leuk is zonder Dwight en Michael bijvoorbeeld, aangezien de meeste comedische momenten van Jim of Pam 9 van de 10 keer met één van die twee te maken hebben... die spin-off lijkt me dus een beetje vergezocht.
Bron: http://gawker.com/5006914/the-office-set-jim-and-pam-freequote:Even though it dare not yet speak its name, we already know that NBC will try to spin-off former midseason replacement The Office, which aired the second new episode of its interrupted fourth season last night.
What we don't know is who, if any, of the original cast members will be moving to the new venture. Executive producer Greg Daniels has already said that Dwight "I'm Not Going To Call Her" Schrute won't be coming along, and Steve Carrell seems sure to stay put as well. There is the possibility that they could create an entirely new group of characters since the show's comic formula is so solid .....
Ik las wel dat sommige mensen verwachten dat Lauren Graham een hoofdrol zou kunnen spelen, aangezien die een vet contract met NBC heeft getekend, maar voorlopig nog geen nieuwe serie heeft gekregen.quote:NBC will use the post-Super Bowl berth on Feb. 1 to air a special episode of "The Office," followed by the "Office" spinoff. Silverman said he’s keeping a tight lid on creative details about the spinoff. Peacock will once again air hourlong "Office" episodes in September. The next month, "The Office" will be paired with the tentatively titled "SNL Thursday Night Live," a live half-hour of politically themed sketches geared to the election.
Wat een gekke post!quote:Op zondag 11 mei 2008 10:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
De makers van The Office wil ik nog een kans geven, aangezien ze de "alle remakes zijn kut" regel ook al doorbraken.
Verder vond ik Frasier leuker dan Cheers, Boston Legal toffer dan The Practice en Angel beter dan Buffy (al betekent dat laatste niet veel, aangezien *********************************************************), dus het is niet onmogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij duurt in ieder geval een "uur"! Dat is dan wel weer fijn. Maar dus ook de laatste waarschijnlijk.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:43 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, is vanavond (/morgen) nu de laatste aflevering van het seizoen?![]()
De plot outline (spoiler!):Klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij duurt in ieder geval een "uur"! Dat is dan wel weer fijn. Maar dus ook de laatste waarschijnlijk.![]()
A little bit hateful
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:43 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, is vanavond (/morgen) nu de laatste aflevering van het seizoen?![]()
De plot outline (spoiler!):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij duurt in ieder geval een "uur"! Dat is dan wel weer fijn. Maar dus ook de laatste waarschijnlijk.
Net gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
Haha, veruit het beste moment van de aflevering. Hoewel de laatste paar seconden ook top waren.quote:
Lees maar gewoon niet hier.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:37 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG, ik moet dit zien als ik thuis komNiet te veel spoileren hiero heh
Mag pas wanneer ik de afl heb gezien
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Echt een schitterende aflevering! Hoort wat mij betreft echt tot de beste die ze gemaakt hebben tot nu toe.
Ik denk dat hij die hint niet eens doorhadquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:11 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Absoluut!
Overigens wel leuk voor Michael dat hij eindelijk een gelijke heeft gevonden in die Holly. Die scène op de vloer met de Yoda impressies was erg leuk om te zien
Maar dat hij dan uiteindelijk toch voor Jan kiest.. en notabene denkt dat hij een soort pappa wordtD'oh!
Idd..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
Andy die vertelt dat het een fantastisch moment was om te doen terwijl de timing juist abnormaal fout was
quote:Next Season Tease
We're doing 28 episodes next year. I hope I'm not giving anything away, SPOILER ALERT: we're starting in September.
Thanks so much for all your support, we appreciate it so much, and sorry we said that about Wheaton South. Wheaton North rules!!!!
We're already hard at work on season five and we hope to see you next year. Cause tv's go both ways in the future. Thanks everybody!
quote:
Ahja, dat zou kunnenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:25 schreef eriksd het volgende:
Denk dat het te maken heeft met die laatste aflevering, dat Michael zei: there can only be one winner. Spoiler Alert: me. Gewoon als verwijzing ofzo.
K moet wel zeggen dat Michael (en de rest, maar hij bovenal) zo goed acteerde die laatste EP. Echt heel geloofwaardig
Uh.. ja, ik bedoel dat Steve inderdaad goed acteerdequote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:36 schreef Xrenity het volgende:
Goed bezig?
Michael is helemaal verkeerd bezig
Hollygram
Jaa! Creed deed dat echt zo goed!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:20 schreef Felixa het volgende:
Die scene met Creed vond ik ook briljant, als Holly aan hem vraagt wat ie eigenlijk doet!
Ach, volgens mij doet bijna niemand want daar: iedereen zit de hele dag te patiencen!!
Geweldige ep en een fantastische cliffhanger!
dat er een spin off komt is al zeker. NBC heeft dat in hun uitzendschema voor volgend jaar opgenomen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:53 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe komen jullie in hemelsnaam op dat spin-off idee. Volgens mij had dafrank dat ooit een keer tussen neus en lippen door gezegd, maar verder
Toen ik de eerste foto's zag van Holly dacht ik eerst dat dat misschien een nieuw spin-off personage zou worden. Maar dat lijkt er dus niet op.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom moet er één van de bestaande personages meedoen in de spin-off?
Die spin-off begint maar in februari of zo, best mogelijk dat er wat nieuwe gezichten verschijnen in de "normale" serie in de weken die daaraan vooraf gaan en dat die dan hun eigen ding gaan doen, wat volgens mij ook het plan was.
Of ze is gewoon vreemdgegaan.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:20 schreef Zhenar het volgende:
Hilarische aflevering en weer een topafsluiter ook![]()
Ben ik de enige die denk dat het kind wél van Michael is, en dat Jan gewoon een bullshitverhaal heeft opgehangen om te zien of Michael bij haar terug zou komen? En dat, als Michael haar niet terug zou willen, ze problemen met paternity rights zou voorkomen, door hem te doen geloven dat hij de vader niet was?
Nee, dan zou het toch echt Hunter zijnquote:Op zondag 18 mei 2008 23:49 schreef Tim86 het volgende:
dat lijkt me veeeeeel logischer ja..met een of andere cabana boy
Dat wilde ik net zeggen.quote:
Vandaag zond Comedy Central een eerdere aflevering uit seizoen 4 uit waarin Michael zich afvraagt of zijn Blackberry niet slecht is voor zijn zaad, voor als ze kinderen willen. De blik van Jan als hij dat zegt ga je toch anders zien als je de laatste aflevering al kent.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:20 schreef Zhenar het volgende:
Hilarische aflevering en weer een topafsluiter ook![]()
Ben ik de enige die denkt dat het kind wél van Michael is, en dat Jan gewoon een bullshitverhaal heeft opgehangen om te zien of Michael bij haar terug zou komen? En dat, als Michael haar niet terug zou willen, ze problemen met paternity rights zou voorkomen, door hem te doen geloven dat hij de vader niet was?
Haha, wat verschrikkelijk grappig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
Haha!!! Leuk!!quote:Op maandag 19 mei 2008 20:37 schreef Caesu het volgende:
The Japanese version of The Office
(Saturday Night Live, Steve Carell)
Omdat.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:22 schreef Mavro het volgende:
Ik maak me alleen een beetje zorgen om Jim en Pam.
Omdat Pam teleurgesteld is dat Jim haar niet gevraagd heeft (ook al wist ze het niet zeker) en omdat Jim het niet gaat trekken als Pam weggaat.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:41 schreef King_of_cubes het volgende:
Zo, ik heb even een office sprint gedaan, alle afleveringen in iets meer dan een maand gezien. Ik ben nu helemaal bij. Het is toch best wel een leuke serie.
[..]
Omdat.
Kut.quote:Op zondag 25 mei 2008 01:45 schreef alwaysthebest het volgende:
25 september begint The Office weer met een uur lange aflevering.
Ik kan de UK versie niet verstaan.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:59 schreef JelleS het volgende:
Waarom zo'n lange pauze....... Dan maar ff aan de UK versie opnieuw beginnen.
Inderdaad ja.. September is het toch al vrij snel weer. Nog maar 3 maanden.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:11 schreef Xurk het volgende:
Ach, beter dan LOST, dat begint pas na deze week in januari weer...
Nog minstens 3 seizoenen er bij dusquote:Op zondag 29 juni 2008 21:00 schreef eriksd het volgende:
Michael Scott won't be putting in for a transfer from Dunder Mifflin's Scranton branch anytime soon.
Steve Carell, who portrays the inept regional manager on NBC's hugely popular The Office, says he'll be with the Emmy-winning comedy for at least another three seasons despite his burgeoning big-screen career.
"All of the main cast are signed for three more. Beyond that, I have no idea."
Ik hoop dat ze hier bij Comedy Central niet al te lang wachten met het uitzenden van het nieuwe seizoen, ik kijk ze liever gewoon op tv dan dat ik ze download (en dan eventueel brand om ze alsnog op tv te kijken). Maar ja, dat is meestal niet het geval met nieuwe series.quote:
Ze hadden seizoen 4 best snel, dat viel 100% meequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hier bij Comedy Central niet al te lang wachten met het uitzenden van het nieuwe seizoen, ik kijk ze liever gewoon op tv dan dat ik ze download (en dan eventueel brand om ze alsnog op tv te kijken). Maar ja, dat is meestal niet het geval met nieuwe series.
Ja, dat viel inderdaad mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze hadden seizoen 4 best snel, dat viel 100% mee
Ik zie ze gewoon? Die oude tenminste. Zijn er nieuwe?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:41 schreef RacerDKB het volgende:
Verdomme, ik wil die webisodes zien, maar die kutNBC blokkeert het natuurlijk als je niet in de VS woont.
Hoe kan je die webisodes kijken in nederland?!
Hm, hier werken ze ook niet. Of zijn alleen de nieuwe niet te zien? Ze doen het hier allemaal nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zie ze gewoon? Die oude tenminste. Zijn er nieuwe?
edit: oh er zijn nieuwe zo te zien.Even opzoeken.
Heldin!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:55 schreef Felixa het volgende:
Hier de webisodes: Kevin's Loan.
Ik vond hem in die laatste aflevering van vorig seizoen wel geniaal als verstandelijk gehandicaptequote:Op donderdag 11 september 2008 22:58 schreef Repeat het volgende:
Kan niet lachen om die kansloze Kevin.
Ik ook, geweldig. Maar in die korte webafleveringen vind ik het maar kansloos.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vond hem in die laatste aflevering van vorig seizoen wel geniaal als verstandelijk gehandicapte
ECHT ?!!?!1111omgzomgquote:Op donderdag 25 september 2008 00:30 schreef J.F.Sebastian het volgende:
vrijdag weer!!
[ afbeelding ]
Ja ja! Zo zin in!quote:Op donderdag 25 september 2008 00:30 schreef J.F.Sebastian het volgende:
vrijdag weer!!
[ afbeelding ]
Wordt uitgezonden om 5.00 uur nederlandse tijd, en ja het is een aflevering van een uurquote:Op donderdag 25 september 2008 15:56 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe laat komt het altijd ook alweer?
Ik weet dat ik ze vrijdagochtend vroeg altijd kon downlo.. uh... kijken, is dat hetzelfde nu?
Ik twijfel of ik morgenochtend een half uurtje eerder op sta om het te kijkenOF is het een uur-episode?
Nou dan kijk ik hem morgenmiddag welquote:Op donderdag 25 september 2008 15:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wordt uitgezonden om 5.00 uur nederlandse tijd, en ja het is een aflevering van een uur
Amy Poehler? Da's een gemiste kans zeg...quote:Op donderdag 25 september 2008 13:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
De spin-off zou niet echt een spin-off zijn.
Een gelijkaardige comedyreeks qua humor/sfeer en gemaakt door dezelfde mensen, maar het zou niets met The Office te maken hebben. En Amy Poehler speelt daar een hoofdrol.
Is het laatste wat ik heb gelezen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:33 schreef Tim86 het volgende:
Amy Poehler is ECHT verschrikkelijk..
Ook mijn eerste gedachte, ja! Schitterende aflevering. Ik had het niet meer toen Holly tegen Angela uitviel over Kevin, prachtig.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:08 schreef tonks het volgende:
Lieten ze michael nou expres een beetje op ricky gervais lijken?
Hele goede aflevering trouwens
Inderdaad!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:08 schreef tonks het volgende:
Lieten ze michael nou expres een beetje op ricky gervais lijken?
Hele goede aflevering trouwens
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Misschien komt het doordat ik het al zo lang niet meer gezien had, maar ik vond het echt een geniale aflevering
Ja dat was geweldig!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Holly is echt grappig.![]()
Pam op de cam.
Same herequote:Op vrijdag 26 september 2008 12:48 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Inderdaad!De eerste keer dat hij in beeld kwam dacht ik ook al; David Brent!
![]()
Maar was weer genieten!
Nee hoor, maar ik vraag me af waarom? Was verbrand ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:50 schreef Tim86 het volgende:
Ben ik echt de enige die dat gezicht van meredith had gezien ofzo
Dat snapte ik ook al niet, en het is ook niet echt duidelijk, op internet ook niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:54 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vraag me af waarom? Was verbrand ofzo?
Ook geweldigquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond die scene op de weegschaal wel leuk, waar je iedereen in zijn of haar hoofd ziet berekenen hoeveel Pam weegt. Dat soort details maken het zo tof.
De eerste die hier dat tipje gaat oplichten krijgt een ban aan de broek. Gewoon goed zoeken en daarbij logisch nadenken, lamzak.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:42 schreef eriksd het volgende:
Kan iemand een tipje van de sluier oprichten waar ik kan kijken, online? Mn torrents doen het niet
Inderdaad man, daardoor was ik ook aangenaam verrast. Nu ze college chick is lijkt ze 5 jaar jonger.quote:
Kwam dit niet door die insecten spray van Dwight die ze in r gezicht kreeg?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook al niet, en het is ook niet echt duidelijk, op internet ook niet.
Het gerucht gaat dat het of a) is van dat ze in de laatste episode van seizoen 4 die wasbeer uit Holly's auto moest halen of dat er een deleted scene in 0501 zat waaruit blijkt dat ze allergisch is voor iets (fruit, cake?).
edit: Nou dat met die wasbeer kan niet, want ik kijk de episode nu voor de 2e keer () en in het begin is haar gezicht normaal.
Zal wel een deleted scene zijn waar blijkt dat ze allergisch is voor iets.
Ja, dat zou best kunnen! Hoewel ze in de scène erna, op de weegschaal, nog niks heeft.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kwam dit niet door die insecten spray van Dwight die ze in r gezicht kreeg?
Verder weer een topaflevering
quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:18 schreef Repeat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cappen is niet mn corebusiness
Die eerste pic is een beetje engquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:18 schreef Repeat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cappen is niet mn corebusiness
Inderdaad ja!quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:59 schreef mr.marcus het volgende:
Holly: He is not an idiot--
Kevin: Thank you, Holly.
Holly: --he is mentally challenged.
intens grappig
quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:45 schreef waht het volgende:
Leuke Aflevering
Ik vond Ryan in de eerste twee seizoenen niet echt goed acteren. In de 3 & 4 werd het al wat beter/leuker. Maar deze aflevering was helemaal top wat Ryan betreft.Ook dat achterlaten van Phyllis door Dwight, prachtig.
![]()
Huh watte?quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Prachtige aflevering hoogtepunt was zeker de overtrokken wereldvreemde actie van Dwight, Happy Birthday Stanley! *kick* en iedereen die em ook zo prachtig aanstaart
Dat Phyllis toch stiekem taart heeft geregeld voor Stanley en ze dat met een groepje opeten in het magazijn. En dat Dwight dus die taart op iedereen schopt.quote:Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef Asgard het volgende:
[..]
Huh watte?
Wat gebeurde er daarvoor?
Volgens mij heb ik zitten slapen tijdens het kijken
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef Breuls het volgende:
Deze week is er overigens geen The Office omdat NBC het VP debate op dat tijdstip uitzendt.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef Breuls het volgende:
Deze week is er overigens geen The Office omdat NBC het VP debate op dat tijdstip uitzendt.
quote:Thursday, October 02
8:00 PM My Name Is Earl JOY IN A BUBBLE All New
8:30 PM My Name Is Earl STOLE AN RV All New
9:00 PM NBC NEWS SPECIAL VICE-PRESIDENTIAL DEBATE #1 All New
11:34 PM The Tonight Show With Jay Leno 3632 - DENNIS MILLER, JACK'S MANNEQUIN All New
12:37 AM Late Night with Conan O'Brien 2650 - TOM ARNOLD, BEN FOLDS All New
1:36 AM Last Call with Carson Daly 930 - SHIRLEY MANSON, CUT COPY All New
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |