Dat zou ik ook wel willen ,echter ik heb een gentlemens agreement gesloten met mijn collega dat ik vandaag en morgen werkt , en hij komende week woensdag / donderdag voor mij. ik ga dan naar het HC in enschede en pokeren op de twente classics.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik denk dat ik Arma zo maar eens achterna ga.
Rotstadquote:
WTF kost dat 180 fucking euro per maand joh dat shurgard.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:09 schreef just me het volgende:
Ben lekker bezig in de vakantie, lui zijn, opruimen enzo.
We gaan dadelijk naar Shurgard om te kijken wat daar nog opgeslagen staat voor het bedrag van
¤ 180,-- per maand! Tijd om die spullen eens te koop aan te bieden of om dingen toch maar naar huis te verplaatsen!
Nou ja, in ons nieuwe pand daar zijn nu de schilders bezig. En die hebben natuurlijk weer wat stuk gemaaktquote:
Nee, ze liggen in rokjes etcquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:48 schreef Joene het volgende:
ik mag ook tot 17:00.
Lopen er lekkere wijfen Hw?
Dan tref je het met uitzicht beter dan mij 800 werkende polen met haarnetjes dikke kleding enz.quote:
Ach als je hier 10 minuten uit het raampje de fabriekshal in hebt gekeken voel je je gezegend met alles wat jij zietquote:
Vast wel, maar jij bent niet nu NOG gefrustreerder dat je aan het werk bent terwijl de Gall en Gall op 2 min zit en het park dus op 1quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach als je hier 10 minuten uit het raampje de fabriekshal in hebt gekeken voel je je gezegend met alles wat jij ziet
Hehehe , neuh drank heb ik hier niet in de buurt en ook geen park vol lekkere wijfen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast wel, maar jij bent niet nu NOG gefrustreerder dat je aan het werk bent terwijl de Gall en Gall op 2 min zit en het park dus op 1.
heerlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Ha, een dronken zwerver die alle toeristen uitscheldt voor m'n deur. Rustgevend.
Als equivalent voor 'imagening' misschien? Altijd leuk tenslotte, denkbeeldige vriend(innet)jes.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat "you are pretending the girl" nou wil zeggen.
Die dens is te diep voor me denk ik>
En jij nog beter dan mij. Ik heb 3 kwart dag in een kelder gelegen. En toen ik daar uitwas mocht ik op bezoek bij oude dames omdat ze weer wat gesloopt hadden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan tref je het met uitzicht beter dan mij 800 werkende polen met haarnetjes dikke kleding enz.
wie?quote:
Liekequote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb trouwens op Koninginnedag een aantal keer een mooie jongedame over de vloer gehad van wie ik later pas wist dat ze een bekende soapactrice is die onlangs in de playboy stond. Moet me toch eens wat vaker verdiepen in die bladen en series.
Die ja. Had dat kind nog nooit van m'n leven gezien.quote:
Nou het is prettig om kennis mee te maken lijkt me , als je dan toch een bn'r in je huis wilt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die ja. Had dat kind nog nooit van m'n leven gezien.
Dione de Graaf was haar al voorgegaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:18 schreef Joene het volgende:
Nou het is prettig om kennis mee te maken lijkt me , als je dan toch een bn'r in je huis wilt.
Heb jij een bnér inloopdag georganiseerd ? wilden ze allemaal je plee gebruiken ?quote:
Dat mag van mij welquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:37 schreef n00cL30n het volgende:
Tja... Dan zal Lieke haar vriendje er ook bij zijn geweest U?
(Ik vind Lieke trouwens zo irritant praten.)
vast welquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:40 schreef k_i_m het volgende:
Heeft ze in het echt nou ook zo'n grote neus?.
Haar neus is me niet in het bijzonder opgevallen. Dus nee.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:40 schreef k_i_m het volgende:
Maar je toilet werd dus als openbaar bnér toilet gebruikt?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Haar neus is me niet in het bijzonder opgevallen. Dus nee.
Nee, Dione is ooit jaren geleden na een avondje stappen in de Paradiso bij mij thuis beland. Helaas ging m'n beste vriend er toen met de hoofdprijs vandoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:35 schreef Joene het volgende:
Heb jij een bnér inloopdag georganiseerd ?
Lieke wel, net als vele anderen die dag die daar gebruik van wilden maken. Ik stond even met haar en haar vriendinnen te praten toen een hele groep meiden beneden kwam om gebruik te maken van m'n toilet. Zij stonden allemaal vreemd naar haar te staren en ik begreep al niet waarom.quote:wilden ze allemaal je plee gebruiken ?
Voor twee zoenen mochten de dames er gebruik van maken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:44 schreef Joene het volgende:
Maar je toilet werd dus als openbaar bnér toilet gebruikt?
Nee, velen waren een stuk enthousiaster wat resulteerde in een gemiddelde van boven de 2 zoenen per dame. Weliswaar niet allemaal op de wangen, maar ze hebben toch zwaar te lijden gehad.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:54 schreef Joene het volgende:
whehehheehehe, zijn je wangen nog heel ?
Daarna is ze nog 2 keer teruggeweest hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, Dione is ooit jaren geleden na een avondje stappen in de Paradiso bij mij thuis beland. Helaas ging m'n beste vriend er toen met de hoofdprijs vandoor.
[..]
Lieke wel, net als vele anderen die dag die daar gebruik van wilden maken. Ik stond even met haar en haar vriendinnen te praten toen een hele groep meiden beneden kwam om gebruik te maken van m'n toilet. Zij stonden allemaal vreemd naar haar te staren en ik begreep al niet waarom.Pas toen ze weg was, werd ik door MissBliss ingelicht dat zij een bn'r is.
Het beviel haar goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:13 schreef MissBliss het volgende:
Daarna is ze nog 2 keer teruggeweest hoor
Duhquote:
Ja dus, en die spullen staan daar al sinds september reken maar uit!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:20 schreef Joene het volgende:
[..]
WTF kost dat 180 fucking euro per maand joh dat shurgard.
Das een boel centjes, drop het bij katja johquote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dus, en die spullen staan daar al sinds september reken maar uit!
Goeiemorgen btw
een droger, een koelvriescombinatie, een electrisch fornuis, laminaat en ondertapijt voor een hele flat, bureautjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Das een boel centjes, drop het bij katja joh
Kan je mooi een keer wat leuks van doen iddquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:13 schreef just me het volgende:
[..]
een droger, een koelvriescombinatie, een electrisch fornuis, laminaat en ondertapijt voor een hele flat, bureautjedat gaat niet lukken!
vanavond maar eens op marktplaats zetten!!
Toevallig ook nog wat tuintegels liggen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:13 schreef just me het volgende:
[..]
een droger, een koelvriescombinatie, een electrisch fornuis, laminaat en ondertapijt voor een hele flat, bureautjedat gaat niet lukken!
vanavond maar eens op marktplaats zetten!!
nope, wel een pc staan waar nog iets aan gedaan moet wordenquote:Op maandag 5 mei 2008 08:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Toevallig ook nog wat tuintegels liggen?
Ja, zie comment van HW.quote:Op maandag 5 mei 2008 08:50 schreef Joene het volgende:
jij ook werken ouwe ?
Voorlopig nog geen tijd. Zit zelf nog in de rommel.quote:Op maandag 5 mei 2008 08:59 schreef just me het volgende:
[..]
nope, wel een pc staan waar nog iets aan gedaan moet worden
Was ook een garpjequote:Op maandag 5 mei 2008 09:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Voorlopig nog geen tijd. Zit zelf nog in de rommel.
Ach weet je ik vind prima om geen bevrijdingsdag te vieren maar tief dan ook op met je herdenking op 4 mei.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Dit gaat echt een "tegen alles en iedereen aanschopdag worden".
Waarom zijn wij toch zo'n kutland dat zijn eigen bevrijding niet viert? Volgens mij is NL het enige land waar de bevrijdingsdag geen vrije dag is....
Ja, want dat is natuurlijk gekoppeld. De twee minuten stilte op 4 mei zijn geen verplichting op wat voor manier dan ook. Het enige waar het van getuigt is een bergje respect in je donder, als je vind dat je 5 mei vrij moet hebben, dan moet je je baas aankijken. Of jezelf.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach weet je ik vind prima om geen bevrijdingsdag te vieren maar tief dan ook op met je herdenking op 4 mei.
Wel eerder vrij ?quote:
Oh het gaat me niet om de 2 minuten hoor, ik vind de herdenking opzich gewoon niet meer zo nodig.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:20 schreef GI het volgende:
[..]
Ja, want dat is natuurlijk gekoppeld. De twee minuten stilte op 4 mei zijn geen verplichting op wat voor manier dan ook. Het enige waar het van getuigt is een bergje respect in je donder, als je vind dat je 5 mei vrij moet hebben, dan moet je je baas aankijken. Of jezelf.
Waarom verdienen de mensen die een paar weken terug overleden zijn tijdens een vredesmissie dan geen herdenking ? Ze zijn in 'dienst' van ons land om het leven gekomen...quote:Op maandag 5 mei 2008 09:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh het gaat me niet om de 2 minuten hoor, ik vind de herdenking opzich gewoon niet meer zo nodig.
Dat, maar in basis is het voor iedere 'strijdkracht' die sinds het begin van de tweede wereldoorlog om het leven is gekomen.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:30 schreef just me het volgende:
Op 4 mei gedenkt je toch iedereen die je wilt gedenken!
Goed standpunt, echter zo sta ik er zelf niet in zegmaarquote:Op maandag 5 mei 2008 09:30 schreef just me het volgende:
Op 4 mei gedenkt je toch iedereen die je wilt gedenken!
klopt ook maar naarmate je ouder wordt ga je dingen breder zienquote:Op maandag 5 mei 2008 09:32 schreef GI het volgende:
[..]
Dat, maar in basis is het voor iedere 'strijdkracht' die sinds het begin van de tweede wereldoorlog om het leven is gekomen.
Voor jou zekerquote:Op maandag 5 mei 2008 09:44 schreef Joene het volgende:
Dus er is nog hoop voor me ?
Denk niet dat het veel met leeftijd te maken heeft hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 09:42 schreef just me het volgende:
[..]
klopt ook maar naarmate je ouder wordt ga je dingen breder zien
als ik om 20.00 uur stil ben herdenk ik veel mensen of ik denk hoe ik in oorlogstijden geweest zou zijn..
Ah dan zal het wel goedkomenquote:
Ik denk in een bunker.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:42 schreef just me het volgende:
[..]
of ik denk hoe ik in oorlogstijden geweest zou zijn..
quote:Op maandag 5 mei 2008 09:54 schreef just me het volgende:
* just me gaat zich eens storten op haar cursus Portugees
hoe dat zo ? ga je naar portugaaaaaaaal ?quote:Op maandag 5 mei 2008 09:54 schreef just me het volgende:
* just me gaat zich eens storten op haar cursus Portugees
Ik vind het meer een combinatie van Spaans en Deens/Zweeds.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..].
wat een ranzige taal is dat zeg, Spaans maar dan gesproken door een josti..
Echt, "voetsjebol", alleen dat is al voldoende..
Geloof je dit nu echt?quote:
Mensen met zo'n hoofd zou het verboden moeten worden om te trouwen en op foto's te verschijnen.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:49 schreef GI het volgende:
Waarom zou je je druk maken om een 'koninklijk wicht' ?
Lieke bellenquote:Op maandag 5 mei 2008 11:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Kom net onder de douche vandaan. Wat zal ik de rest van de dag eens gaan doen?
Niet alleen voor strijdkrachten, ook voor burgers.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:32 schreef GI het volgende:
[..]
Dat, maar in basis is het voor iedere 'strijdkracht' die sinds het begin van de tweede wereldoorlog om het leven is gekomen.
Joh denk je dat ik aan de foto ken zien wie het isquote:Op maandag 5 mei 2008 11:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee mźn, dat was Meebul, dit is die goedkope pizza.
quote:Op maandag 5 mei 2008 11:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Niet alleen voor strijdkrachten, ook voor burgers.
I stand corrected.quote:Tijdens de Nationale Herdenking op 4 mei worden in het hele land om 20.00 uur de Nederlandse slachtoffers herdacht die sinds het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog in oorlogssituaties en bij vredesoperaties zijn omgekomen.
Ambtenaar, I presume?quote:Op maandag 5 mei 2008 12:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is een prima dag om een Spaans stoofpotje te maken. Daar heb ik wel een paar sinaasappels voor nodig. Op naar de groenteboer.
Wat een dagvulling.
of een weekje vrijquote:Op maandag 5 mei 2008 12:26 schreef n00cL30n het volgende:
Bijna lunfeh. (Je zult toch maar verkouden zijn.)
Je weet wat "I stand corrected" betekend ?quote:Op maandag 5 mei 2008 12:41 schreef Armageddon het volgende:
Er staat toch slachtoffers, geen strijdkrachten?? Of ben ik nou gek?
quote:Op maandag 5 mei 2008 12:44 schreef Joene het volgende:
of je stagiare let niet op, en zet een linuxpartitie op je externe disk met al je images van je systemen
KILL!quote:Op maandag 5 mei 2008 12:44 schreef Joene het volgende:
of je stagiare let niet op, en zet een linuxpartitie op je externe disk met al je images van je systemen
MSN kan niet ouwe,quote:
Da's dan wel weer jammer.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Uiteraard, JMG. Ik kies alleen wel liever zelf waar m'n vrije dagen aan op gaan. Dit kost me gewoon een dag.
Zeker KILLL ja.quote:
Dat wordt een spoedcursus data-recoveryquote:Op maandag 5 mei 2008 12:44 schreef Joene het volgende:
Ik herhaal... http://www.meebo.orgquote:Op maandag 5 mei 2008 13:22 schreef Joene het volgende:
[..]
MSN kan niet ouwe,
je kan me bereiken @ me mobiel.
Mwah ik heb nu de HP USB Disk Storage utility weer gebruikt om de drive te formateren is mn externe drive gelijk weer bootable. Images aan het terugzetten nu , en dan NTFS4DOS erop en klaar.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat wordt een spoedcursus data-recovery.
Ja dat zou kunnen maar dat is niet prettig.quote:
agos.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:11 schreef MissHobje het volgende:
Nou ik zit op mijn vrije dag aardig weg te branden inclusief laptop
Morgen weer werken..
Ik wist pas achteraf dat er op de server nog images stondenquote:Op maandag 5 mei 2008 14:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eigenlijk zit je een beetje paniek te zaaien om niks, J.
Alles is weer (bijna) opgelost.
En ondertussen was ik doodongerust over je images!
Tranen met tuiten gehuild om alle verloren informatie!
whahahaquote:Op maandag 5 mei 2008 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan is het goed, J.
Als er iets ergs gebeurt, post ik het ook altijd eerst op Fok voordat ik het ga oplossen.
Leuk land lijkt me datquote:Harry had behoorlijk de pee in en hoopt nog eens naar Afghanisatan of Irak te kunnen.
Pics or movies or it did not happen!quote:Op maandag 5 mei 2008 14:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Hį. Vermaak. De meertalige buitenlandse toeristen uitscheldende zwerver is terug. Hij ging net aardig tekeer tegen een paar mediterrane alto's in een waterfiets. Volkomen terecht natuurlijk.
ik ga tenminste afsluiten.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:29 schreef Armageddon het volgende:
Zo, die kutmaandag zit er weer bijna op. Straks even lekker in de tuin met een kouwe klets.
Nice1.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:46 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga tenminste afsluiten.
De tuin in kom ik niet aan toe ouwe, ik zit meer te denken aan ff met het bootje een tochtje over het meer.
quote:Op maandag 5 mei 2008 16:46 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga tenminste afsluiten.
De tuin in kom ik niet aan toe ouwe, ik zit meer te denken aan ff met het bootje een tochtje over het meer.
Soms moet je jezelf is even lekker pesten nooc.quote:
againquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Here we go!
Ook een paar keer meegedaan in de B&W, met Sanne en MB ook nogquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Gisteravond meegedaan aan een pub-quiz. Was best leuk.
Ik heb mijn nut getoond toen er een vraag kwam over een Japanse film uit 1970.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Ook een paar keer meegedaan in de B&W, met Sanne en MB ook nog. Was altijd erg leuk, vooral als je een beetje meekan met het niveau
.
Zoiets dus jaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb mijn nut getoond toen er een vraag kwam over een Japanse film uit 1970.
We waren in de tussenstand beter dan ooit!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Gisteravond meegedaan aan een pub-quiz. Was best leuk.
ik gaat nu koken !quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:58 schreef just me het volgende:
Heerlijk aardappels, snijboontjes en een tournedos gegeten
Ben zelf ff wezen roerbakken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:58 schreef just me het volgende:
Heerlijk aardappels, snijboontjes en een tournedos gegeten
Vooral doen , wordt mn baas rijk vanquote:
Ik zit binnen, geen bier maar de jurkjes en korte topjes etc stuiteren voorbij alsof het niets isquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hola.
Ik wil eigenlijk buiten zitten met bier en langsfladderende lentejurkjes.
Kijk! Daar ga ik binnenkort maar ff mee aan de slag! Thanks!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je balkon volleggen met koffieprut is geen optie zeker?
Daar schijnen katten niet zo van te houden.
En dat hoop ik dus te voorkomen!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:19 schreef just me het volgende:
Buurkat zat van de week in m'n slaapkamer
Hoop dat hij van mij net zo geschrokken is als ik van hem !!
de enige manier voor mij om het te voorkomen is alle deuren dichthouden maar om nu zelf in de hitte te zitten voor die k*tkatquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:35 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Kijk! Daar ga ik binnenkort maar ff mee aan de slag! Thanks!
[..]
En dat hoop ik dus te voorkomen!
C!!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:26 schreef just me het volgende:
[..]
de enige manier voor mij om het te voorkomen is alle deuren dichthouden maar om nu zelf in de hitte te zitten voor die k*tkat![]()
Laat de buren zelf maar in de hitte gaan zitten
Jaaaa.. dat gaat dus niet gebeuren he!quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:26 schreef just me het volgende:
[..]
de enige manier voor mij om het te voorkomen is alle deuren dichthouden maar om nu zelf in de hitte te zitten voor die k*tkat![]()
Laat de buren zelf maar in de hitte gaan zitten
M!!!quote:
Idd al lang niet gezien nu je het zegtquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het echt raar dat Ripley totaal verdwenen is.......
quote:
Ghehehe, nou, ik hoef niet perse een kadootje, maar ik wil wel heel de dag verwend worden met ontbijt op bed, taartje bij de koffie, lekkere wijn gedurende de dag en 's-avonds uitgebreid uit eten. EN verder dat ze gewoon alles voor me halen en het hele huis poetsen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:08 schreef just me het volgende:
Als ze de hint van kadootjes maar begrijpen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het echt raar dat Ripley totaal verdwenen is.......
Ik heb op Koninginnedag nog even contact met haar gehad.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:09 schreef Joene het volgende:
Idd al lang niet gezien nu je het zegt
Dank je! Kadootje heb ik al voor dr.quote:
Echt niet!! Merel, heb je dit gelezenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:35 schreef ElizabethR het volgende:
EN verder dat ze gewoon alles voor me halen en het hele huis poetsen.
Dat is alles, helemaal niet veeleisend toch?
Wie gaat er nu naar neuzen kijken als er ook tetten en foefen in beeld zijn?!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:40 schreef k_i_m het volgende:
Doe niet zo vrolijkquote:
PMquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom niet? Mooi weer en bijna weekend!
quote:
Niksquote:
Mijn wederhelft zei dat hij er niks aan ging doen. Toen zei ik tegen hem dat dat precies de reden is waarom éérst moederdag is, en dįn vaderdag. En dat ie wel kon verzinnen wat ik dan aan vaderdag ging doenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ghehehe, nou, ik hoef niet perse een kadootje, maar ik wil wel heel de dag verwend worden met ontbijt op bed, taartje bij de koffie, lekkere wijn gedurende de dag en 's-avonds uitgebreid uit eten. EN verder dat ze gewoon alles voor me halen en het hele huis poetsen.
Dat is alles, helemaal niet veeleisend toch?
ah rot op , je bent een wijf, dus je vind het kei leuk als je op 14 februari iets krijgt van je vriendjequote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:35 schreef Faithy het volgende:
moederdag
vaderdag
valentijnsdag
commerciele troep![]()
Dat niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:09 schreef n00cL30n het volgende:
Hey J, was het nog voor elf uur geworden gister?
nee hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:39 schreef Joene het volgende:
[..]
ah rot op , je bent een wijf, dus je vind het kei leuk als je op 14 februari iets krijgt van je vriendje
Holy feck! Die is wel heel erg gaaf hoor.quote:
Ze moet er idd iets aan doen, er gewoon afblijvenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:36 schreef Faithy het volgende:
collegaatje hier vreet zich de hele dag ongans aan chocolade en andere meuk, en zit maar..
'sinds ik hier werk kom ik echt onwijs aanmoet er écht wat aan doen
![]()
'
![]()
De mijne zei dat twee keer moederdag wel wat veel van het goede was, toen vroeg ik hem of hij zich nog kon herinneren wat pikstraf ook alweer was. En dattie optioneel op 6 maanden kon rekenen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn wederhelft zei dat hij er niks aan ging doen. Toen zei ik tegen hem dat dat precies de reden is waarom éérst moederdag is, en dįn vaderdag. En dat ie wel kon verzinnen wat ik dan aan vaderdag ging doen.
ja, dat was ook wat ik zeiquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze moet er idd iets aan doen, er gewoon afblijven.
Ja, zet een fax op hun bureau.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:35 schreef Joene het volgende:
Krijg hier klachten van mensen die met onze fax2mail service werken dat het te omslachtig is
Fax komt in mailbox, fax moet worden geopend, en geprint vinden ze teveel werk.
Zijn er tools om dit te automatiseren?
Lekker belangrijk dan wat ze ervan vindtquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:43 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja, dat was ook wat ik zei
ze was niet blij
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pikstraf, echt de man die DAAR intrapt! Mag ie er bij jou niet in? ok, bij haar wel,.
Directie heeft besloten geen apparaten meer.quote:
Heetgebakerd nog welquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Doe niet zo heetgebakerd gek!! Alsof ik 6 maanden niet ga neuken!!
Dan gaan ze daar maar klagen de lutsers.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Directie heeft besloten geen apparaten meer.
de snoeppot staat ook op mijn bureauquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:21 schreef HeatWave het volgende:
Hier staat ook een snoeppot op de kamer, raak dat ding echt nooit aan. De rest maar "dit is niet goed, dit ding moet weg hier!" Graai, smak!
Nou mag ik ook geen suikerhoudende snoep, maar das detail.
i knowquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan gaan ze daar maar klagen de lutsers.![]()
Schuitema EDI ligt eruit.
quote:
een 280 ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Zo, iedereen die ons komt helpen vanavond en morgen krijgt 150% en een Dell Optiplex+monitor mee.
Nu maar hopen op arme studenten.
Digitaal fax2mail is anders een prima oplossing alleen die gasten zijn te beroerd om te klikken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Echt sommige mensen denken dat zelfs poepen geautomatiseerd kan worden.
260. Opzich niet veel bijzonders meer, maar nog best leuke bakjes als erbij oidquote:
prima studentenpctje iddquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
260. Opzich niet veel bijzonders meer, maar nog best leuke bakjes als erbij oid. En voor office/MSN/Internet natuurlijk helemaal nog prima.
Wel met 2GB ram.
Een beetje faxserver kan ook meteen redirecten naar een printer.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:35 schreef Joene het volgende:
Krijg hier klachten van mensen die met onze fax2mail service werken dat het te omslachtig is
Fax komt in mailbox, fax moet worden geopend, en geprint vinden ze teveel werk.
Zijn er tools om dit te automatiseren?
Sorry, ik vind het te warmquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Zo, iedereen die ons komt helpen vanavond en morgen krijgt 150% en een Dell Optiplex+monitor mee.
Nu maar hopen op arme studenten.
Ja, dat zeiden ze hier ook, eerst was het alleen 150% en toen kwam er niemand, nu zitten we op 13quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het te warm.
Dat leek mij ook al , overigens wil ik gewoon een file op een netwerkshare .quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zoo dan. Ik ben er ook weer. Drukdruk op het werk, en thuis had ik blijkbaar zoveel gedownload dat m'n modem er van overkookte.
2 avonden zonder internet, een vriendelijke UPC monteur en een nieuw modem verder werkt alles weer.
[..]
Een beetje faxserver kan ook meteen redirecten naar een printer.
Weet je , diegene die de oplossing heeft verzonnen mag ook zorgen dat het werkt :-)quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als die faxserver kan redirecten naar een printer kan-ie het toch ook naar, ik noem maar wat, PDFCreator sturen en als file op een server zetten?
Of zeg ik nu iets te makkelijks?.
Ik heb een waanzinnig mooie foto van mijn kinderen gekregen en daar ben ik heul erg blij meequote:
Buren hadden dus gebeld?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:32 schreef Armageddon het volgende:
Ome Arma heeft weer wat. Zit ik gezellig in de tuin vanavond met vriendinlief. Gezellig vuurkorf aan. Je kent het wel. Nu maakt ome Arma iets grotere vuurtjes dan de mensheid gewend is. Dus was dit het resultaat.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
valt toch best mee?![]()
[ afbeelding ]
Een beetje maar. Totdat er één of andere lulhannes die met ons mee was bij me aan tafel kwam zitten en die ging het over squash hebben met haar. Toen was ze snel weg.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:38 schreef n00cL30n het volgende:
Damn nice man!
Nog een beetje kunnen sjansen met d'r?
Nou! Reuze! Gister nog naar the Infadels geweest in de Melkweg en ook nog met de trein terug.quote:
Mwoach, kwam er laatst achter dat ik toch al een snelle hartslag heb.quote:
Okee, dan is het inderdaad een heel goed idee om the overdosen met caffeļne.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mwoach, kwam er laatst achter dat ik toch al een snelle hartslag heb.
Dan helpen stackers niet echt, dunkt me..
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:20 schreef Armageddon het volgende:
De TU delft staat in de fik hier!
http://delft.rtvwest.nl/nieuwsitem/17863
Niet alleen fok! heeft problemen kennelijk.quote:Warning: mysql_connect(): Too many connections in /data/www/rtvwest.nl/public_html/core/lib/ado/drivers/adodb-mysql.inc.php on line 2
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb je ze de kunst van de arma vuurkorf geleerd soms?
De Faculteit der Bouwkunde van de Technische Universiteit Delft.quote:
kunnen ze weer lekker oefenen bij het opbouwen van 't gebouwquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De Faculteit der Bouwkunde van de Technische Universiteit Delft.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb je ze de kunst van de arma vuurkorf geleerd soms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |