Dat zou ik ook wel willen ,echter ik heb een gentlemens agreement gesloten met mijn collega dat ik vandaag en morgen werkt , en hij komende week woensdag / donderdag voor mij. ik ga dan naar het HC in enschede en pokeren op de twente classics.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik denk dat ik Arma zo maar eens achterna ga.
Rotstadquote:
WTF kost dat 180 fucking euro per maand joh dat shurgard.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:09 schreef just me het volgende:
Ben lekker bezig in de vakantie, lui zijn, opruimen enzo.
We gaan dadelijk naar Shurgard om te kijken wat daar nog opgeslagen staat voor het bedrag van
¤ 180,-- per maand! Tijd om die spullen eens te koop aan te bieden of om dingen toch maar naar huis te verplaatsen!
Nou ja, in ons nieuwe pand daar zijn nu de schilders bezig. En die hebben natuurlijk weer wat stuk gemaaktquote:
Nee, ze liggen in rokjes etcquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:48 schreef Joene het volgende:
ik mag ook tot 17:00.
Lopen er lekkere wijfen Hw?
Dan tref je het met uitzicht beter dan mij 800 werkende polen met haarnetjes dikke kleding enz.quote:
Ach als je hier 10 minuten uit het raampje de fabriekshal in hebt gekeken voel je je gezegend met alles wat jij zietquote:
Vast wel, maar jij bent niet nu NOG gefrustreerder dat je aan het werk bent terwijl de Gall en Gall op 2 min zit en het park dus op 1quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach als je hier 10 minuten uit het raampje de fabriekshal in hebt gekeken voel je je gezegend met alles wat jij ziet
Hehehe , neuh drank heb ik hier niet in de buurt en ook geen park vol lekkere wijfen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast wel, maar jij bent niet nu NOG gefrustreerder dat je aan het werk bent terwijl de Gall en Gall op 2 min zit en het park dus op 1.
heerlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Ha, een dronken zwerver die alle toeristen uitscheldt voor m'n deur. Rustgevend.
Als equivalent voor 'imagening' misschien? Altijd leuk tenslotte, denkbeeldige vriend(innet)jes.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat "you are pretending the girl" nou wil zeggen.
Die dens is te diep voor me denk ik>
En jij nog beter dan mij. Ik heb 3 kwart dag in een kelder gelegen. En toen ik daar uitwas mocht ik op bezoek bij oude dames omdat ze weer wat gesloopt hadden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan tref je het met uitzicht beter dan mij 800 werkende polen met haarnetjes dikke kleding enz.
wie?quote:
Liekequote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb trouwens op Koninginnedag een aantal keer een mooie jongedame over de vloer gehad van wie ik later pas wist dat ze een bekende soapactrice is die onlangs in de playboy stond. Moet me toch eens wat vaker verdiepen in die bladen en series.
Die ja. Had dat kind nog nooit van m'n leven gezien.quote:
Nou het is prettig om kennis mee te maken lijkt me , als je dan toch een bn'r in je huis wilt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die ja. Had dat kind nog nooit van m'n leven gezien.
Dione de Graaf was haar al voorgegaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:18 schreef Joene het volgende:
Nou het is prettig om kennis mee te maken lijkt me , als je dan toch een bn'r in je huis wilt.
Heb jij een bnér inloopdag georganiseerd ? wilden ze allemaal je plee gebruiken ?quote:
Dat mag van mij welquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:37 schreef n00cL30n het volgende:
Tja... Dan zal Lieke haar vriendje er ook bij zijn geweest U?
(Ik vind Lieke trouwens zo irritant praten.)
vast welquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:40 schreef k_i_m het volgende:
Heeft ze in het echt nou ook zo'n grote neus?.
Haar neus is me niet in het bijzonder opgevallen. Dus nee.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:40 schreef k_i_m het volgende:
Heeft ze in het echt nou ook zo'n grote neus?.
Maar je toilet werd dus als openbaar bnér toilet gebruikt?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Haar neus is me niet in het bijzonder opgevallen. Dus nee.
Nee, Dione is ooit jaren geleden na een avondje stappen in de Paradiso bij mij thuis beland. Helaas ging m'n beste vriend er toen met de hoofdprijs vandoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:35 schreef Joene het volgende:
Heb jij een bnér inloopdag georganiseerd ?
Lieke wel, net als vele anderen die dag die daar gebruik van wilden maken. Ik stond even met haar en haar vriendinnen te praten toen een hele groep meiden beneden kwam om gebruik te maken van m'n toilet. Zij stonden allemaal vreemd naar haar te staren en ik begreep al niet waarom.quote:wilden ze allemaal je plee gebruiken ?
Voor twee zoenen mochten de dames er gebruik van maken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:44 schreef Joene het volgende:
Maar je toilet werd dus als openbaar bnér toilet gebruikt?
Nee, velen waren een stuk enthousiaster wat resulteerde in een gemiddelde van boven de 2 zoenen per dame. Weliswaar niet allemaal op de wangen, maar ze hebben toch zwaar te lijden gehad.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:54 schreef Joene het volgende:
whehehheehehe, zijn je wangen nog heel ?
Daarna is ze nog 2 keer teruggeweest hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, Dione is ooit jaren geleden na een avondje stappen in de Paradiso bij mij thuis beland. Helaas ging m'n beste vriend er toen met de hoofdprijs vandoor.
[..]
Lieke wel, net als vele anderen die dag die daar gebruik van wilden maken. Ik stond even met haar en haar vriendinnen te praten toen een hele groep meiden beneden kwam om gebruik te maken van m'n toilet. Zij stonden allemaal vreemd naar haar te staren en ik begreep al niet waarom.Pas toen ze weg was, werd ik door MissBliss ingelicht dat zij een bn'r is.
Het beviel haar goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:13 schreef MissBliss het volgende:
Daarna is ze nog 2 keer teruggeweest hoor
Duhquote:
Ja dus, en die spullen staan daar al sinds september reken maar uit!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:20 schreef Joene het volgende:
[..]
WTF kost dat 180 fucking euro per maand joh dat shurgard.
Das een boel centjes, drop het bij katja johquote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dus, en die spullen staan daar al sinds september reken maar uit!
Goeiemorgen btw
een droger, een koelvriescombinatie, een electrisch fornuis, laminaat en ondertapijt voor een hele flat, bureautjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Das een boel centjes, drop het bij katja joh
Kan je mooi een keer wat leuks van doen iddquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:13 schreef just me het volgende:
[..]
een droger, een koelvriescombinatie, een electrisch fornuis, laminaat en ondertapijt voor een hele flat, bureautjedat gaat niet lukken!
vanavond maar eens op marktplaats zetten!!
Toevallig ook nog wat tuintegels liggen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:13 schreef just me het volgende:
[..]
een droger, een koelvriescombinatie, een electrisch fornuis, laminaat en ondertapijt voor een hele flat, bureautjedat gaat niet lukken!
vanavond maar eens op marktplaats zetten!!
nope, wel een pc staan waar nog iets aan gedaan moet wordenquote:Op maandag 5 mei 2008 08:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Toevallig ook nog wat tuintegels liggen?
Ja, zie comment van HW.quote:Op maandag 5 mei 2008 08:50 schreef Joene het volgende:
jij ook werken ouwe ?
Voorlopig nog geen tijd. Zit zelf nog in de rommel.quote:Op maandag 5 mei 2008 08:59 schreef just me het volgende:
[..]
nope, wel een pc staan waar nog iets aan gedaan moet worden
Was ook een garpjequote:Op maandag 5 mei 2008 09:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Voorlopig nog geen tijd. Zit zelf nog in de rommel.
Ach weet je ik vind prima om geen bevrijdingsdag te vieren maar tief dan ook op met je herdenking op 4 mei.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Dit gaat echt een "tegen alles en iedereen aanschopdag worden".
Waarom zijn wij toch zo'n kutland dat zijn eigen bevrijding niet viert? Volgens mij is NL het enige land waar de bevrijdingsdag geen vrije dag is....
Ja, want dat is natuurlijk gekoppeld. De twee minuten stilte op 4 mei zijn geen verplichting op wat voor manier dan ook. Het enige waar het van getuigt is een bergje respect in je donder, als je vind dat je 5 mei vrij moet hebben, dan moet je je baas aankijken. Of jezelf.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach weet je ik vind prima om geen bevrijdingsdag te vieren maar tief dan ook op met je herdenking op 4 mei.
Wel eerder vrij ?quote:
Oh het gaat me niet om de 2 minuten hoor, ik vind de herdenking opzich gewoon niet meer zo nodig.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:20 schreef GI het volgende:
[..]
Ja, want dat is natuurlijk gekoppeld. De twee minuten stilte op 4 mei zijn geen verplichting op wat voor manier dan ook. Het enige waar het van getuigt is een bergje respect in je donder, als je vind dat je 5 mei vrij moet hebben, dan moet je je baas aankijken. Of jezelf.
Waarom verdienen de mensen die een paar weken terug overleden zijn tijdens een vredesmissie dan geen herdenking ? Ze zijn in 'dienst' van ons land om het leven gekomen...quote:Op maandag 5 mei 2008 09:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh het gaat me niet om de 2 minuten hoor, ik vind de herdenking opzich gewoon niet meer zo nodig.
Dat, maar in basis is het voor iedere 'strijdkracht' die sinds het begin van de tweede wereldoorlog om het leven is gekomen.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:30 schreef just me het volgende:
Op 4 mei gedenkt je toch iedereen die je wilt gedenken!
Goed standpunt, echter zo sta ik er zelf niet in zegmaarquote:Op maandag 5 mei 2008 09:30 schreef just me het volgende:
Op 4 mei gedenkt je toch iedereen die je wilt gedenken!
klopt ook maar naarmate je ouder wordt ga je dingen breder zienquote:Op maandag 5 mei 2008 09:32 schreef GI het volgende:
[..]
Dat, maar in basis is het voor iedere 'strijdkracht' die sinds het begin van de tweede wereldoorlog om het leven is gekomen.
Voor jou zekerquote:Op maandag 5 mei 2008 09:44 schreef Joene het volgende:
Dus er is nog hoop voor me ?
Denk niet dat het veel met leeftijd te maken heeft hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 09:42 schreef just me het volgende:
[..]
klopt ook maar naarmate je ouder wordt ga je dingen breder zien
als ik om 20.00 uur stil ben herdenk ik veel mensen of ik denk hoe ik in oorlogstijden geweest zou zijn..
Ah dan zal het wel goedkomenquote:
Ik denk in een bunker.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:42 schreef just me het volgende:
[..]
of ik denk hoe ik in oorlogstijden geweest zou zijn..
quote:Op maandag 5 mei 2008 09:54 schreef just me het volgende:
* just me gaat zich eens storten op haar cursus Portugees
hoe dat zo ? ga je naar portugaaaaaaaal ?quote:Op maandag 5 mei 2008 09:54 schreef just me het volgende:
* just me gaat zich eens storten op haar cursus Portugees
Ik vind het meer een combinatie van Spaans en Deens/Zweeds.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..].
wat een ranzige taal is dat zeg, Spaans maar dan gesproken door een josti..
Echt, "voetsjebol", alleen dat is al voldoende..
Geloof je dit nu echt?quote:
Mensen met zo'n hoofd zou het verboden moeten worden om te trouwen en op foto's te verschijnen.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:49 schreef GI het volgende:
Waarom zou je je druk maken om een 'koninklijk wicht' ?
Lieke bellenquote:Op maandag 5 mei 2008 11:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Kom net onder de douche vandaan. Wat zal ik de rest van de dag eens gaan doen?
Niet alleen voor strijdkrachten, ook voor burgers.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:32 schreef GI het volgende:
[..]
Dat, maar in basis is het voor iedere 'strijdkracht' die sinds het begin van de tweede wereldoorlog om het leven is gekomen.
Joh denk je dat ik aan de foto ken zien wie het isquote:Op maandag 5 mei 2008 11:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee mên, dat was Meebul, dit is die goedkope pizza.
quote:Op maandag 5 mei 2008 11:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Niet alleen voor strijdkrachten, ook voor burgers.
I stand corrected.quote:Tijdens de Nationale Herdenking op 4 mei worden in het hele land om 20.00 uur de Nederlandse slachtoffers herdacht die sinds het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog in oorlogssituaties en bij vredesoperaties zijn omgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |