abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:32:30 #261
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_58521003
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:09 schreef Toryu het volgende:
Ok, stel dat alle videofragmenten die wij gezien hebben aangepast zijn, en dat er geen vliegtuigen waren:
Na de aanslagen waren er binnen een half uur live-beelden op tv. Hoe werden deze zo snel aangepast, naar de omgeving, het weer, mensen die te zien zijn etc.
Je weet best hoe makkelijk het is om mensen ergens aan wezig te laten zijn. Zie Forrest Gump. Tegenwoordig kunnen ze realtime met een face-frontal . Waarom denk je dat er geen facial-expression op je paspoortfoto mag en het recht van voren moet.
quote:
Aan de kant waar het vliegtuig naar binnen vloog was er geen sprake van een explosie (alles sloeg naar binnen ipv naar buiten. Eerder een implosie dus. Hoe werd deze gecreëerd?
Dat is dus ieders vraag. Maar er zijn wel artikelen te vinden die zeggen dat er ergens op de 81 verdieping rare zaken zijn gemeld. Rare geluiden. Veel activiteit op ongebruikelijke tijden.
quote:
Aan de andere kant van het gebouw kwam het vliegtuig naar buiten en brokstukken stortte naar beneden. Waar kwamen deze vandaan? Van de te voren het gebouw in gesjouwd?
De gevonden brokstukken is niets anders dan geprepareerd materiaal. Net als dat ongeschonden paspoort.
quote:
En stel dat die ‘orbs’ de vliegtuigen projecteerde:
Waar kwamen ze vandaag? Iemand moet ze naar het WTC hebben zien vliegen. Tenzij ze naast het WTC opstegen natuurlijk.
Hoe vaak moet dat nog gezegd worden. In het eerste halfuur hebben EN de experts EN de ooggetuigen GEEN
vliegtuig gezien. Alleen een raar object of iets van een missile. + explosieven in het gebouw. Maar AB-SO-LUUT geen passiegiers vliegtuig.

Toen de vliegtuigen dus in de tv-beelden zijn gefriemeld zijn de mensen pas gaan inzien dat ze vliegtuigen hebben gezien NIET eerder. Het is dus gewoon een heel smerig mindcontrol spelletje geweest.
quote:
Is er iets vergelijkbaars. Iets kleins, met genoeg vermogen om zo’n grote en levenechte projectie te maken en niet onderhevig is aan bijvoorbeeld windkrachten (zal toch stil moeten hangen lijkt me).
Zo veel mensen hebben geen vliegtuig echt gezien. Mensen verwarren wat ze op TV hebben gezien.
Voor TV hoeft er geen hologram aan wezig te zijn. En als eenmaal een gedacht gesetteld is in je hoofd valt het er niet uit te krijgen.
quote:
Hoe wordt er überhaupt een projectie gemaakt in mid-air, zonder doek of enige andere achtergrond, op klaarlichte dag? Is die techniek er nu, en was die er 7 jaar geleden ook al?
Bekijk 911 Octopuss maar.
quote:
Als de Amerikaanse regering de aanvallen op 911 in scene had gezet, waarom deden ze dan zo moeilijk? Was het dan niet gewoon veel makkelijker, geloofwaardiger en veiliger (ivm geheimhouding) om gewoon echt 2 vliegtuigen te kapen??

Ik ben benieuwd
tja .. het probleem is dat EN de vliegtuig niet in de Registratie-database staan. Niet op de schudle EN dan UA zelf heeft gezegd dat er geen vliegtuig van hun heeft gevlogen met dat serienummer.

Dus de rare toevalligheden stapelt en stapelt zich maar op.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_58521111
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je weet best hoe makkelijk het is om mensen ergens aan wezig te laten zijn. Zie Forrest Gump. Tegenwoordig kunnen ze realtime met een face-frontal . Waarom denk je dat er geen facial-expression op je paspoortfoto mag en het recht van voren moet.
[..]
Jij hebt echt geen idee waar je over praat he?
Bij een film gaat dat niet real time, daar moeten computers dagen voor werken om een paar seconde beeld te maken.

Moet je voorstellen hoe lang ze moeten werken om allerlei verschillende versies van de twee aanvliegroutes, explosies etc te maken.

Je roept zomaar wat jou het beste uitkomt en negeert alles wat jou niet goed uitkomt. Ondertussen maak je iedereen die niet in een complot gelooft maar voor dom en weet ik wat niet allemaal meer uit. Wat denk je hier nou mee te bereiken?
Je zet alleen jezelf voor schut zo. Voor de rest bereik je niks.

Om met je eigen woorden te spreken "En als eenmaal een gedacht gesetteld is in je hoofd valt het er niet uit te krijgen." Daar ben jij wel het grootste voorbeeld van....
pi_58521120
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik zou zeggen bekijk zeitgeist.

Dat USA zijn eigen burgers op offert is om een motivatie te hebben om een oorlog te kunnen voeren. Of het nu met WO1, WOII en Vietnam is .. elk van die oorlogen heeft Amerika iets bij zichzelf aangericht wat ettelijke burgers of mariniers heeft gekost. Oorlog is geld. geld dat geleend moet worden bij de private centrale banken waarop weer rente zit.

In Irak heeft Bush nog iets aftemaken wat papa Bush niet heeft. Irak was bovendien van plan om de olie in euros'te verhandelen. Om een pijplijn aan te leggen via Afghanistan is ook nog een lucratief voor het opium.
Waarom hebben ze dan niet wat beter hun best gedaan om de daders in verband te brengen met Saddam?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:38:44 #264
52357 Lambiekje
pi_58521142
quote:
Op maandag 5 mei 2008 10:14 schreef Gercos het volgende:
het mooie van dit alles is dat er een aantal mensen zeggen dat het niet waar is en met rare stukjes bewijs komen. Het lijkt mij als het echt niet waar is dat er wel een duidelijk samenhangend rapport opgesteld kan worden. Met daarin duidelijk een aantal punten die niet kloppen. Maar het enige wat ze weten te produceren zijn vage dingen zoals "projecties" en "orbs" of "alle video's zijn fbi edits".
Kennelijk heeft niemand nog de moeite genomen om de What Planes presentatie te bekijken van Reynolds.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:42:10 #265
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_58521202
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Dat is dus ieders vraag. Maar er zijn wel artikelen te vinden die zeggen dat er ergens op de 81 verdieping rare zaken zijn gemeld. Rare geluiden. Veel activiteit op ongebruikelijke tijden.
[..]

De gevonden brokstukken is niets anders dan geprepareerd materiaal. Net als dat ongeschonden paspoort.
[..]

Hoe vaak moet dat nog gezegd worden. In het eerste halfuur hebben EN de experts EN de ooggetuigen GEEN
vliegtuig gezien. Alleen een raar object of iets van een missile. + explosieven in het gebouw. Maar AB-SO-LUUT geen passiegiers vliegtuig.

Toen de vliegtuigen dus in de tv-beelden zijn gefriemeld zijn de mensen pas gaan inzien dat ze vliegtuigen hebben gezien NIET eerder. Het is dus gewoon een heel smerig mindcontrol spelletje geweest.
[..]

Zo veel mensen hebben geen vliegtuig echt gezien. Mensen verwarren wat ze op TV hebben gezien.
Voor TV hoeft er geen hologram aan wezig te zijn. En als eenmaal een gedacht gesetteld is in je hoofd valt het er niet uit te krijgen.
[..]

Bekijk 911 Octopuss maar.
[..]

tja .. het probleem is dat EN de vliegtuig niet in de Registratie-database staan. Niet op de schudle EN dan UA zelf heeft gezegd dat er geen vliegtuig van hun heeft gevlogen met dat serienummer.

Dus de rare toevalligheden stapelt en stapelt zich maar op.
Als er zowel EN experts EN ooggetuigen die orbs hebben gezien, waarom zijn er dan geen foto's van? (en met een orb-foto bedoel ik meer dan een wazige screencap met een pijl die naar een puntje van 4 pixels wijst)
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:45:10 #266
52357 Lambiekje
pi_58521255
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:37 schreef Apropos het volgende:

[..]

Waarom hebben ze dan niet wat beter hun best gedaan om de daders in verband te brengen met Saddam?
Dat is ook het meest debiele van alles.

We zeggen dat OBL het heeft gedaan, waar echt 0,0 bewijs voor is. En vervolgens gaan we Saddam aanpakken omdat hij WMD zou hebben. En we kunnen OBL niet vinden zogenaamd. Bush die erg rare versprekingen maakt.
En regeringen als Nederland die gaan blind in die idioterie mee. Als er vooraf enig onderzoek was gedaan door journalisten wist men op voorhand al dat WMDs bullshit is. ... maar nee we gaan Saddam aanpakken. Saddam was misschien wreed maar had toch het beste ziekezorg van de wereld.

OBL was een week voor 911 in een Amerikaanse ambasade ziekenhuis. Broer van OBL op het witte huis tijdens de aanslagen. OBL weg is gesluist in de groten van Afghanistan, door zeer opzichte stupide grenscontrole. Het is opzet dus.

Het is echt een grotie larie alles berust op kolder. Maar we zijn er niet voor Olie. ja vast.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:49:56 #267
52357 Lambiekje
pi_58521329
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:42 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Als er zowel EN experts EN ooggetuigen die orbs hebben gezien, waarom zijn er dan geen foto's van? (en met een orb-foto bedoel ik meer dan een wazige screencap met een pijl die naar een puntje van 4 pixels wijst)
ik zeg niet dat ze orbs hebben gezien. Ik zeg dat ze GEEN vliegtuig hebben gezien. Waarschijnlijk is holo niet eens nodig.

Door de duizende reruns van de 6-frames impact ... is de collectieve mind al geset. In aangezien mensen NIET zelf kunnen nadenken en niet buiten de groep willen vallen houden ze maar vast aan het officiele rideltje.

Overigens zijn de experts en ooggetuigen niet meer gehoord. En zijn de gebruikte ooggetuigen geprepareerde gasten. Familieleden van en medewerkers van de stations. Er zijn wel wat filmpjes te vinden dat het opgezette acteurs waren die vliegtuigen zagen en dergelijke.

Er is nooit een object controle gedaan wie of wat de gebruikte ooggetuigen waren. Bij Pentagon is het helemaal triest van fotomanipulatie en nep-ooggetuigen.
pi_58521364
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is ook het meest debiele van alles.
O, gewoon een stommiteit van de inlichtingendiensten. Wel een geweldige schijnvertoning ten beste geven met hologrammen, maar vergeten om enig bewijs te vervaardigen.
Bin Laden verbleef helemaal niet in een Amerikaans ziekenhuis.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:52:44 #269
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_58521380
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik zeg niet dat ze orbs hebben gezien. Ik zeg dat ze GEEN vliegtuig hebben gezien. Waarschijnlijk is holo niet eens nodig.

Door de duizende reruns van de 6-frames impact ... is de collectieve mind al geset. In aangezien mensen NIET zelf kunnen nadenken en niet buiten de groep willen vallen houden ze maar vast aan het officiele rideltje.

Overigens zijn de experts en ooggetuigen niet meer gehoord. En zijn de gebruikte ooggetuigen geprepareerde gasten. Familieleden van en medewerkers van de stations. Er zijn wel wat filmpjes te vinden dat het opgezette acteurs waren die vliegtuigen zagen en dergelijke.

Er is nooit een object controle gedaan wie of wat de gebruikte ooggetuigen waren. Bij Pentagon is het helemaal triest van fotomanipulatie en nep-ooggetuigen.
Ah kijk. Je claimt dus dat er orbs rond het WTC zweefden maar je hebt geen fatsoenlijk beeldmateriaal om het ook maar enigszins te onderbouwen?
pi_58521387
quote:
Er zijn wel wat filmpjes te vinden dat het opgezette acteurs waren die vliegtuigen zagen en dergelijke.
Opgezette acteurs?! Inderdaad een eerste vereiste.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:55:24 #271
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_58521435
En lambiekje, waarom ben jij eigenlijk nog niet van je bed gelicht door de Nazi's van de NWO?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:56:05 #272
52357 Lambiekje
pi_58521442
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 01:36 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Zoals de titel al zegt: 'disaster' , ze dachten even zomaar Irak leeg te kunnen pompen door 911 in scene te zetten, maar het pakt helaas niet zo uit zoals de amerikanen hadden verwacht.

kortom; disaster.
Ze hebben het internet onderschat denk ik....en dat video-online en te snelle vaart heeft genomen. en dat web-archive alles gestreamed heeft opgeslagen. Want de fouten van WTC7 en beeldmanipulatie is pas nadat web-archive de boel heeft vrijgegeven bekend geworden.

Na films als JFK is men (nieuwe generatie) gaan nadenken over hoe triest regeringen wel niet zijn. En dat we niet zo stupide zijn als zij denken dat we zijn. Op het moment supreme zijn we misschien in een roes. Maar men wordt langzamerhand toch wakker.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:57:17 #273
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_58521464
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:55 schreef Erasmo het volgende:
En lambiekje, waarom ben jij eigenlijk nog niet van je bed gelicht door de Nazi's van de NWO?
Agent Smith is coming to get you!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:57:24 #274
52357 Lambiekje
pi_58521465
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:51 schreef Apropos het volgende:

[..]

O, gewoon een stommiteit van de inlichtingendiensten. Wel een geweldige schijnvertoning ten beste geven met hologrammen, maar vergeten om enig bewijs te vervaardigen.
Bin Laden verbleef helemaal niet in een Amerikaans ziekenhuis.
niet op amerikaans grondgebied in noordamerika als je dat soms bedoelt.
pi_58521496
quote:
Na films als JFK is men (nieuwe generatie) gaan nadenken over hoe triest regeringen wel niet zijn.
He ja, daar hadden we Oliver Stone en z'n onwaarachtige film voor nodig.
pi_58521524
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

niet op amerikaans grondgebied in noordamerika als je dat soms bedoelt.
Nee, dat bedoelde ik niet.
Denk je nou echt dat de Amerikaanse betrokkenheid bij de Eerste en Tweede Wereldoorlog louter
het gevolg is van misleiding?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:59:47 #277
52357 Lambiekje
pi_58521527
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:55 schreef Erasmo het volgende:
ohh ben ik nu op eens de knowhow .. come on!

Dat jullie nog niet deze materie onderzocht hebben is niet mijn probleem.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:04:03 #278
52357 Lambiekje
pi_58521617
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:58 schreef Apropos het volgende:

[..]

He ja, daar hadden we Oliver Stone en z'n onwaarachtige film voor nodig.
Het heeft wel mensen aan het denken gezet. Ik weet ook wel dat die film op veel feiten niet klopt. Net als dat onderzoekje van Peter R.

JFKII the Bush Connection komt wel meer in de richting.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:11:59 #279
52357 Lambiekje
pi_58521779
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:59 schreef Apropos het volgende:

[..]

Nee, dat bedoelde ik niet.
Denk je nou echt dat de Amerikaanse betrokkenheid bij de Eerste en Tweede Wereldoorlog louter
het gevolg is van misleiding?
JA! .. USA wilde ook militair meespelen in levendstratego. Omdat te willen moet je het volk achter je hebben en dat bereik je alleen door een nep-verrassingsaanval.

Denk jij echt dat Japan Pearl Parbor met een verrassingaanval had beetgenomen. tjeees.
WO1 was getriggerd door Lusitania aan te vallen

Maar dat was militair aanwezig zijn. WO1 en 2 werd al gefinancieerd voor dat de troepen aanwezig waren. Joden vergassen is mede mogelijke gemaakt door Standard Oil (ESSO). Tja het is triest maar UK en USA sponsorde beide kampen tijdens beide oorlogen

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 06-05-2008 23:19:00 ]
pi_58522245
Lambiekje, jouw kennis van techniek en realiteit is echt bedroevend. Je roept vanalles maar je kunt er geen enkele logische verklaring aan geven dus dan roep je weer wat anders, strooit met wat vage motieven.

Leg nou eens voor eens en altijd uit hoe het kan dat duizenden mensen, verschillende cameraploegen en een groot aantal fotograven LIVE een vliegtuig in een gebouw hebben horen en zien vliegen.
Hoe is het mogelijk dat verschillende TV stations verschillende beelden van het 2e vliegtuig dat de WTC toren raakte konden uitzenden.

De enige uitleg die daarvoor is, is dat er daadwerkelijk een vliegtuig in het gebouw is gevlogen. Een andere verklaring is er gewoonweg niet. Men kan niet een projectiescherm van 100'den meters maken wat ook nog eens van alle kanten bekeken kan worden op klaarlichte dag.
Het is niet mogelijk om verschillende TV zenders ophetzelfde moment real time te voorzien van CGI beelden van een vliegtuig dat een gebouw in vliegt.

Er klopt echt geen hol van jouw beweringen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')