Die andere still dan, van de Wescam, daar staat onder in beeld "second plane hits the WTC". Logisch dat er dan geen vliegtuig op staat, die was inmiddels al ingeslagen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:52 schreef Resonancer het volgende:
Ik zie die dat anders, lijkt me weinig discussie over mogelijk.
Alle stils zijn via nieuwszenders tot ons gekomen dus heeft eigenlijk geen enkele pic zin.
Wat is het nut van no planes? Waarom zou het supergeheime complot geen gebruik maken van vliegtuigen? Waar zijn de passagiers gebleven, what about de duizenden ooggetuigen, hoe verklaar je brokstukken? Zou het kunnen zijn dat de stills en joetjoebfilmpjes die je laat zien van zo'n slechte kwaliteit zijn dat die beelden niet echt betrouwbaar zijn? Ockham's en Hanlon's scheermesje enzo...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:52 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Alle stils zijn via nieuwszenders tot ons gekomen dus heeft eigenlijk geen enkele pic zin.
Evenals het DNA van de passagiers, de radargegevens op de schermen van UA, AA, vliegvelden, FAA en NORAD, de brokstukken etc etc. -edit- het heen en weer zwiepen van de torens na impact, hoe wil je dat voor elkaar krijgen zonder vliegtuigen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet niet of de Franse broers die de documentaire maakten over de NYFD al genoemd zijn, maar in die documentaire zitten toch overduidelijke beelden van vliegtuig nummer twee die inslaat? Of is dat ook allemaal in scene gezet? Inclusief de mensen op de grond die in afgrijzen reageren?
-edit- sorry, dat was blijkbaar het eerste vliegtuig. Maar dan nog, dan moet ook dat in scene gezet zijn.
Weet je wat dan zo grappig is. Nu ineens zijn die stills van nieuwszenders de absolute waarheid. Eergister werden beelden nog als nep beschouwd door een andere complotgelover.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:52 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het was dus een birdstrikequote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:47 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dat is gewoon een fucking duif man.
Denk dat Al-Qaida die duiven met een explosieve lading tegen het WTC aan hebben laten vliegen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Het was dus een birdstrike
Er waren echt geen vliegtuigen bij 9/11. Het WTC is neergehaald door een kamikazeduif
Anti-materie / death beam from space duivenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:54 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Denk dat Al-Qaida die duiven met een explosieve lading tegen het WTC aan hebben laten vliegen.
hahahahahaha!!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Anti-materie / death beam from space duiven
Dat was niet het punt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die andere still dan, van de Wescam, daar staat onder in beeld "second plane hits the WTC". Logisch dat er dan geen vliegtuig op staat, die was inmiddels al ingeslagen.
Of zie ik iets over het hoofd?
lekker suggestief uitgesneden, zo met dat gebouw ernaast. dat is gewoon een duif die ongeveer boven die staande man en die pickuptruck vliegt:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:34 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Doe dan meteen 'n echte foto van zo'n beest en geen tekening, zodat duidelijk wordt waarom de makers van de site dit beest noemen en er 'n vraagteken achter zetten.
[ afbeelding ]
http://www.angelsfortruth.com/911%20Angel%20or%20Pterodactyl.html
HERHALING:quote:
quote:Why they did'nt use planes:
Basically, the choices here split into the option of crashing a plane with passengers aboard or with no passengers aboard. Both possibilities create potentially insurmountable problems in the cover up - and a reduced likelihood of the crash being successfully targeted to begin with.
etc
In committing a crime, the idea is to leave as little mess as possible, because every bit of mess is a potential clue. Even in the event of a successfully targeted crash, real aircraft, scattering wreckage and bodies everywhere creates an enormous amount of mess to cover up compared to the relatively neat problem of a few witnesses and a few conspiracy nuts trying to tell people what the video shows.
http://www.911closeup.com/
quote:WTC Planehugger Therapy -Top 30 FAQ
Fact is: Official records of passengers boarding the flight have never been released.
Fact is also: The official "list", not linked to any records, was scrubbed immediately from the internet within days after Sep11th and then only mirrored by CNN.
To begin with, Flight 11 did not exist.
It wasn't listed in the BTS database.
etc.
http://www.911closeup.com/nico/FAQ_planehuggers.html
Wat denk jij dat een Wescam is dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:38 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat was niet het punt.
Die still is om aan te tonen dat de wescam techniek op dat moment aanwezig was.
Als je er meer over leest dan weet je b.v. dat WESCAM ook aan " the lone gunmen " meewerkte.
Dat eerste stuk gaat er dus al vanuit dat er sprake is van een complot. Dat is natuurlijk al een verkeerd standpunt als je niets anders wilt denken dan dat het een complot is.quote:
Die maker van die foto zegt ook dat die op het moment van foto maken niet in de gaten had dat er iets vloog. Hij zal ook wel niet in de gaten hebben gehad dat er een persoon met rode tas stond, dat een politieagent op zijn horloge/arm keek en nog veel meer andere dingen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:45 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
lekker suggestief uitgesneden, zo met dat gebouw ernaast. dat is gewoon een duif die ongeveer boven die staande man en die pickuptruck vliegt:
[ afbeelding ]
Daar wordt het nut dus niet uitgelegd. Wa precies zou er opgedoekt moeten worden en waarom? Wat voor bewijsmateriaal zou het complot kunnen ontrafelen? Tevens zijn de premisses bij beide quotes onjuist, ze gaan uit van cirkelredeneringen. Het is een selffulfilling prophecy aan het worden.quote:
Dat klopt dan precies, want in de OP staat al dat vogels sterker zijn dan vliegtuigen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Het was dus een birdstrike
Er waren echt geen vliegtuigen bij 9/11. Het WTC is neergehaald door een kamikazeduif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |