De statistieken mijn vriend..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wie heeft je dat wijs gemaakt? Volgens mij zit jij veel hoger
Je kan smokkelen wat je wilt, maar je statistieken vermelden toch echt een percentage van 24%..quote:
Zo zie je maar wat 1 post wel niet kan uitmakenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan smokkelen wat je wilt, maar je statistieken vermelden toch echt een percentage van 24%..
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat 1 post wel niet kan uitmaken
De gladiolen voor 200 graagquote:
russel crowquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
"welke acteur, speelde in de oscarwinnende film "Gladitor", de hoofdrol.
U tijd gaat nu in.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is in Gladiator einstein..
U bent gezakt en dus niet welkom op het feest..
die gay movies kent ie nog niet natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is in Gladiator einstein..
U bent gezakt en dus niet welkom op het feest..
Ikzelfquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
"welke acteur, speelde in de oscarwinnende film "Gladitor", de hoofdrol.
U tijd gaat nu in.
Zoek niet verder, ik roep Frankie ff voor jequote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:17 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek vrienden (met GTA IV)
Ik heb zelf geen GTA IVquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:21 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Dan ga je naar het internetcafe in Liberty City kan je online daten..
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ah, steeds meer GTA IV
Waar zijn me vriendjes
Gelukkig, ik dacht ff dat ik verkeerd zatquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:29 schreef ursel het volgende:
[..]Na Frankie de eerste 2 die er ook in trappen in de TT..
![]()
Neuh, je zat goed.. Er waren wat zwervers hier belandt..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht ff dat ik verkeerd zat![]()
Broodje bal pinda.. Al was het meer pindasaus dan bal..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:42 schreef Mrakz0r het volgende:
Groentesoep als middag lunch.. Morgen is het weer snack-dag. Hopelijk broodje kroket oid.
quote:
Met pindasaus smaken die ballen nog steeds goed hoor..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd wat we vanavond op kantoor eten. Heb honger, net uur gesquashed en nog maar 2 krentenbollen gegeten
Gelukkig hoef ik die zaal niet schoon te makenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Met pindasaus smaken die ballen nog steeds goed hoor..Ok, ze stuiteren goed, maar om ermee te gaan squashen..
Als je hem uitrolt op de Road naar Jalalalalabad, dan zou je misschien net de hoek om kunnen. Moet je wel linksaf gaan, rechtsaf loopt namelijk dood.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:18 schreef Tournesol het volgende:
gta4 is de wereld groter dan gta:sa, kleiner.. of hoe groot?
disjfa is er dus ook ingetrapt..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dit is een discussietopic, mag ik jouw verwijzen met je rtfm vragen naar Vochtig & Vies GTA IV Topic: Desillusie In Gameland!
++quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:30 schreef disjfa het volgende:
Ja! Lekker! Eikels! EIKELS! JULLIE WETEN DAT JULLIE DAT ZIJN!
GRMBL!
[ afbeelding ]s
Kolen natuurlijk, anders is het geen BBQquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:47 schreef Mrakz0r het volgende:
BBQ: electrisch of kolen?
kan ook op gasquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kolen natuurlijk, anders is het geen BBQ
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon aan het koken..
Een BBQ zonder kolen is geen BBQ..
En het allerlekkerst word het met Hickory wood!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon aan het koken..
Een BBQ zonder kolen is geen BBQ..
Uhm, gaan we proberenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En het allerlekkerst word het met Hickory wood!
http://www.qualitytimberproducts.com/hickory_wood.htmlquote:
quote:BBQ Smoker & Grilling Hickory Wood
Hickory wood has been used for centuries for cooking and smoking meat and poultry. Restaurants throughout the southern states esteem this cooking wood for the flavor it adds to meats.
• A box of our Hickory wood contains 6 convenient shrink rapped bundles of cooking wood.
• 67lb box of Hickory Wood $21.95 plus UPS.
Dat verkopen ze hier bij de buurtsuper geloof ik niet..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
http://www.qualitytimberproducts.com/hickory_wood.html
[..]
Kan ook in battlefield 2!!!!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:00 schreef IJsmuts het volgende:
GTA IV FTW!!!!!!![]()
![]()
BF2![]()
![]()
![]()
PANGPANGPANG!!! LEKKAH NIGGAZ SHOOTUH IN GTA!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |