Pityquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd een hempje eronder aan als ik ze aanheb...
Whehehe dank je Kaheem. Atari Teenage Riot is ziekelijk, daar wíl je gewoon harder van. Wat een tering herrie zegquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben je ook niet vergeten hoor schat!
[..]
Duitsland en demonstreren, ik heb meteen de Atari Teenage Riot maar even aan gezet. Dat is nog eens een band die ik niet wil luisteren terwijl ik achter het stuur zit. Daar komen dooien van!
Hehe iddquote:
Uhuhquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehe idd. Het is wel sexy als je weet dat er niets onder zit.
Opzich is het, mits je goed leest, dan ook wel weer supere muziek voor achter het stuur. Steeds harder en harder, steeds dichter bij dingen langs, steeds meer gevaar! Misschien zou dat ook eens goed voor mij adrenaline pijl zijn!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe dank je Kaheem. Atari Teenage Riot is ziekelijk, daar wíl je gewoon harder van. Wat een tering herrie zeg
Ja goed om te rijden en schoonmoeders bang mee te maken. Maar aan de andere kant, wel een beetje link, ik heb nogal eens de neiging om op te gaan in muziek, dus dan let ik af en toe niet op andere dingen die ik aan het doen ben.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Opzich is het, mits je goed leest, dan ook wel weer supere muziek voor achter het stuur. Steeds harder en harder, steeds dichter bij dingen langs, steeds meer gevaar! Misschien zou dat ook eens goed voor mij adrenaline pijl zijn!
Haha ik ken het niet, maar als het net zo wild is als Berlijners die demonstreren dan zal het aardig pittig zijn. Kreuzberg staat regelmatig in de henz rond de eerste van mei...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Duitsland en demonstreren, ik heb meteen de Atari Teenage Riot maar even aan gezet. Dat is nog eens een band die ik niet wil luisteren terwijl ik achter het stuur zit. Daar komen dooien van!
Ik heb een keer met Hatebreed op in de file gestaan, elk gaatje drukte ik de auto tussen en niks anders dan gas geven enzo. Atari Teenage Riot lijkt me dan ook sowieso geen succes.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja goed om te rijden en schoonmoeders bang mee te maken. Maar aan de andere kant, wel een beetje link, ik heb nogal eens de neiging om op te gaan in muziek, dus dan let ik af en toe niet op andere dingen die ik aan het doen ben.
gelukkig heb jij geen rijbewijsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja goed om te rijden en schoonmoeders bang mee te maken. Maar aan de andere kant, wel een beetje link, ik heb nogal eens de neiging om op te gaan in muziek, dus dan let ik af en toe niet op andere dingen die ik aan het doen ben.
De ex van me zusje was ook zo iemand, dan had ie anal cunt of cock and ball torture loeihard aanstaan, joint in de bek en en dan in zijn Foute (met hoofdletter) BMW rondscheuren. Doodsangsten uitgestaan, maar als je aankomt waar je moet zijn is het toch een hele, tja, openbaring hoe mooi het leven kan zijn, levend en wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb een keer met Hatebreed op in de file gestaan, elk gaatje drukte ik de auto tussen en niks anders dan gas geven enzo. Atari Teenage Riot lijkt me dan ook sowieso geen succes.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:23 schreef Californium het volgende:
[..]
gelukkig heb jij geen rijbewijs meer
Ik denk dat Atari Teenage Riot de muzikale verwoording is van het linkse anarchistische wat in Duitsland inderdaad behoorlijk leeft. In Nederland hebben we zulke groeperingen in mindere mate, met bijvoorbeeld het Groenfront. Qua muziek vind ik het soms wel mooi, de beelden en verhalen vind ik ook geweldig maar verder ben ik lang niet zo links, dus niks voor mij.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha ik ken het niet, maar als het net zo wild is als Berlijners die demonstreren dan zal het aardig pittig zijn. Kreuzberg staat regelmatig in de henz rond de eerste van mei...
Ik reed in een nette auto en had geen joint in de bek, dat moet het verschil geweest zijn. Maar er zijn inderdaad ook wel mensen die zo over mij praten (met doodsangsten enzo...)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De ex van me zusje was ook zo iemand, dan had ie anal cunt of cock and ball torture loeihard aanstaan, joint in de bek en en dan in zijn Foute (met hoofdletter) BMW rondscheuren. Doodsangsten uitgestaan, maar als je aankomt waar je moet zijn is het toch een hele, tja, openbaring hoe mooi het leven kan zijn, levend en wel.
Ik nietsquote:
Ohja, het is nog vroeg he.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals ik het lees heeft HostiMeister geen rijbewijs (meer)
Ach, in mijn tijd... toen reed ik ook wel eens ... tja hoe zeg je dat... niet conform met de huidige norm.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik reed in een nette auto en had geen joint in de bek, dat moet het verschil geweest zijn. Maar er zijn inderdaad ook wel mensen die zo over mij praten (met doodsangsten enzo...)
[maxima modus aan]quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik niets![]()
Hosti heeft ooit een keer ietsjes te hard gereden![]()
En toen was het doei doei tegen zijn rijbewijs
Ja ach, hele verhaal volgens mij ooit nog eens gedump hier in deze reeks omdat Dean volgens mij het fijne ervan wilde weten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
[maxima modus aan]
"Beetje dom!"
[/maxima modus uit]
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
[maxima modus aan]
"Beetje dom!"
[/maxima modus uit]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |