Ik sta nog steeds in de OP dus, tja, beter dat ik af en toe hallo kom zeggenquote:
leuk enzo....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds in de OP dus, tja, beter dat ik af en toe hallo kom zeggen
H&Mquote:
Neeeeeejquote:
Jij ziet een hip blousje, Houniet en ik een mooie meid...quote:
Ik vind m lelijkquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:32 schreef Houniet het volgende:
IK WIL HAAR BESTELLEN![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111
[ afbeelding ]
Ja, anders ga je er genadeloos uit Guusquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds in de OP dus, tja, beter dat ik af en toe hallo kom zeggen
Ja sommige mensen hier herinneren tenminste nog wel wie ik ben... *snik*quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, anders ga je er genadeloos uit Guus
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja sommige mensen hier herinneren tenminste nog wel wie ik ben... *snik*
Hoi Dean
Ik meen het Caliquote:
Moin moinquote:
"jah ik wil graag iets bestellen van pagina 15"quote:
Ja of nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:40 schreef Californium het volgende:
[..]
"jah ik wil graag iets bestellen van pagina 15"
![]()
Je kan het altijd proberen
Teveel ruitjes en teveel roze en te weinig taillequote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vind 'm wel schattigAlleen een knoop teveel
![]()
Wel twee borstenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Teveel ruitjes en teveel roze en te weinig taille![]()
Iddquote:
quote:
Ben niet zo'n blousjes mensquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Idd. Ik vind het wel een sexy blouse. Jij dan?
Ah, ik vind het wel leuk. Maar liever iets straksquote:
Verder is ie roze en met ruitjes waar jij niet van houdtquote:
Jeweettochquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Verder is ie roze en met ruitjes waar jij niet van houdt
Ja eigenlijk wel hequote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jeweettoch
En straker is beter houniet
Eensquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ah, ik vind het wel leuk. Maar liever iets straks.
Je moet Hostimen wel verwennen hequote:
quote:
Dan koop je wat lossere blousjesquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb ze niet zo vaak aan![]()
Zitten namelijk bovenaan nogal strak....Jeweetwel borsten zitten in de weg
Die zitten bovenaan goed , maar dan zit er geen taille meer in...en zitten ze niet echt meer strak.....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan koop je wat lossere blousjes.
Moet ik dan alles voorzeggen [ afbeelding ]..
Die floepen er dan toch gewoon uit? Niks aan de handquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb ze niet zo vaak aan![]()
Zitten namelijk bovenaan nogal strak....Jeweetwel borsten zitten in de weg
Daarom heb ik altijd een hempje eronder aan als ik ze aanheb...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die floepen er dan toch gewoon uit? Niks aan de hand
Ik ben je ook niet vergeten hoor schat!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja sommige mensen hier herinneren tenminste nog wel wie ik ben... *snik*
Duitsland en demonstreren, ik heb meteen de Atari Teenage Riot maar even aan gezet. Dat is nog eens een band die ik niet wil luisteren terwijl ik achter het stuur zit. Daar komen dooien van!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:28 schreef Leinonlein het volgende:
1 mei, labour day, was hier saai, waar in Duitsland overal gefeest en gedemonstreerd wordt was het vooral een luie dag in Barcelona.
Pityquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd een hempje eronder aan als ik ze aanheb...
Whehehe dank je Kaheem. Atari Teenage Riot is ziekelijk, daar wíl je gewoon harder van. Wat een tering herrie zegquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben je ook niet vergeten hoor schat!
[..]
Duitsland en demonstreren, ik heb meteen de Atari Teenage Riot maar even aan gezet. Dat is nog eens een band die ik niet wil luisteren terwijl ik achter het stuur zit. Daar komen dooien van!
Hehe iddquote:
Uhuhquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehe idd. Het is wel sexy als je weet dat er niets onder zit.
Opzich is het, mits je goed leest, dan ook wel weer supere muziek voor achter het stuur. Steeds harder en harder, steeds dichter bij dingen langs, steeds meer gevaar! Misschien zou dat ook eens goed voor mij adrenaline pijl zijn!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe dank je Kaheem. Atari Teenage Riot is ziekelijk, daar wíl je gewoon harder van. Wat een tering herrie zeg
Ja goed om te rijden en schoonmoeders bang mee te maken. Maar aan de andere kant, wel een beetje link, ik heb nogal eens de neiging om op te gaan in muziek, dus dan let ik af en toe niet op andere dingen die ik aan het doen ben.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Opzich is het, mits je goed leest, dan ook wel weer supere muziek voor achter het stuur. Steeds harder en harder, steeds dichter bij dingen langs, steeds meer gevaar! Misschien zou dat ook eens goed voor mij adrenaline pijl zijn!
Haha ik ken het niet, maar als het net zo wild is als Berlijners die demonstreren dan zal het aardig pittig zijn. Kreuzberg staat regelmatig in de henz rond de eerste van mei...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Duitsland en demonstreren, ik heb meteen de Atari Teenage Riot maar even aan gezet. Dat is nog eens een band die ik niet wil luisteren terwijl ik achter het stuur zit. Daar komen dooien van!
Ik heb een keer met Hatebreed op in de file gestaan, elk gaatje drukte ik de auto tussen en niks anders dan gas geven enzo. Atari Teenage Riot lijkt me dan ook sowieso geen succes.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja goed om te rijden en schoonmoeders bang mee te maken. Maar aan de andere kant, wel een beetje link, ik heb nogal eens de neiging om op te gaan in muziek, dus dan let ik af en toe niet op andere dingen die ik aan het doen ben.
gelukkig heb jij geen rijbewijsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja goed om te rijden en schoonmoeders bang mee te maken. Maar aan de andere kant, wel een beetje link, ik heb nogal eens de neiging om op te gaan in muziek, dus dan let ik af en toe niet op andere dingen die ik aan het doen ben.
De ex van me zusje was ook zo iemand, dan had ie anal cunt of cock and ball torture loeihard aanstaan, joint in de bek en en dan in zijn Foute (met hoofdletter) BMW rondscheuren. Doodsangsten uitgestaan, maar als je aankomt waar je moet zijn is het toch een hele, tja, openbaring hoe mooi het leven kan zijn, levend en wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb een keer met Hatebreed op in de file gestaan, elk gaatje drukte ik de auto tussen en niks anders dan gas geven enzo. Atari Teenage Riot lijkt me dan ook sowieso geen succes.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:23 schreef Californium het volgende:
[..]
gelukkig heb jij geen rijbewijs meer
Ik denk dat Atari Teenage Riot de muzikale verwoording is van het linkse anarchistische wat in Duitsland inderdaad behoorlijk leeft. In Nederland hebben we zulke groeperingen in mindere mate, met bijvoorbeeld het Groenfront. Qua muziek vind ik het soms wel mooi, de beelden en verhalen vind ik ook geweldig maar verder ben ik lang niet zo links, dus niks voor mij.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha ik ken het niet, maar als het net zo wild is als Berlijners die demonstreren dan zal het aardig pittig zijn. Kreuzberg staat regelmatig in de henz rond de eerste van mei...
Ik reed in een nette auto en had geen joint in de bek, dat moet het verschil geweest zijn. Maar er zijn inderdaad ook wel mensen die zo over mij praten (met doodsangsten enzo...)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De ex van me zusje was ook zo iemand, dan had ie anal cunt of cock and ball torture loeihard aanstaan, joint in de bek en en dan in zijn Foute (met hoofdletter) BMW rondscheuren. Doodsangsten uitgestaan, maar als je aankomt waar je moet zijn is het toch een hele, tja, openbaring hoe mooi het leven kan zijn, levend en wel.
Ik nietsquote:
Ohja, het is nog vroeg he.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals ik het lees heeft HostiMeister geen rijbewijs (meer)
Ach, in mijn tijd... toen reed ik ook wel eens ... tja hoe zeg je dat... niet conform met de huidige norm.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik reed in een nette auto en had geen joint in de bek, dat moet het verschil geweest zijn. Maar er zijn inderdaad ook wel mensen die zo over mij praten (met doodsangsten enzo...)
[maxima modus aan]quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik niets![]()
Hosti heeft ooit een keer ietsjes te hard gereden![]()
En toen was het doei doei tegen zijn rijbewijs
Ja ach, hele verhaal volgens mij ooit nog eens gedump hier in deze reeks omdat Dean volgens mij het fijne ervan wilde weten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
[maxima modus aan]
"Beetje dom!"
[/maxima modus uit]
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
[maxima modus aan]
"Beetje dom!"
[/maxima modus uit]
Ik was wel blij dat Florentina - Glasgow Rangers penalties werd.. anders had ik Heerenveen - Ajax gisteren gemistquote:
dat laffe voetbal, hoef ik niet te zien hoor, dan kijk ik PSV welquote:
Wtf..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat laffe voetbal, hoef ik niet te zien hoor, dan kijk ik PSV wel![]()
Soms is het leuk hoorquote:
Ekquote:
Dat is genaaidquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe haalt iemand het in zijn botte kop om daar zo'n sticker te plakken, op een kartonnen hoes.
Het is ronduit kut.quote:
Vervelend inderdaad. Je kan er ook niets aan doenquote:
Veel succesquote:
Ik ook, naar de treinquote:
Nicequote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Netjes. Dus het is ook beachtime in NL?
En BBQ-timequote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Netjes. Dus het is ook beachtime in NL?
Nu je het zegt, daar heb ik ook wel zin inquote:
Heb je met cremmetjes lopen stoeien Hou? Het gekke met cocos vind ik dat het wel lekker ruikt, en bounties vind ik zelfs heerlijk, maar cocos eten? Nee, laat maar...quote:
Pure cocos vind ik ook lekkerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:03 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Heb je met cremmetjes lopen stoeien Hou? Het gekke met cocos vind ik dat het wel lekker ruikt, en bounties vind ik zelfs heerlijk, maar cocos eten? Nee, laat maar...
Jij bent zo'n type wat spiritus op een brandende bbq gooit zekerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:22 schreef Yesse het volgende:
Ja maar wel als ik zo moeten bbq'en..Een steekvlam ofzo
Nee dom ben ik niet, maar dan zal er vast wel iets mis gaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent zo'n type wat spiritus op een brandende bbq gooit zeker
Vrouwen koken, mannen bbq-enquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:26 schreef Yesse het volgende:
Nee dom ben ik niet, maar dan zal er vast wel iets mis gaan.Ik ben zo onhandig
En nog uitvechten of het pannenkoeken of bbq-en wordtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat er met de meet gaat gebeuren is al bekend, nu alleen nog een datum
Dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:30 schreef Yesse het volgende:
Een man moet wel kúnnen koken (vind ik)
Of we gooien de pannenkoeken op de BBQquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
En nog uitvechten of het pannenkoeken of bbq-en wordt
Of we maken de meet lang genoeg dat we het allebei kunnen doen
In een pannetjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of we gooien de pannenkoeken op de BBQ
ik kan een eitje bakken en koken. Telt dat ook?quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
In een pannetjeIs in principe wel mogelijk geloof ik
Op een bbq hoort vlees, en veel ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of we gooien de pannenkoeken op de BBQ
gebraden kipquote:
Na 2 stukjes vlees zit ik altijd al volquote:
Utrechtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gebraden kip![]()
![]()
Hebben we trouwens ook al een locatie voor de meet?
Utrecht waarschijnlijk, al wil Kiwi dat we naar Groningen komen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben we trouwens ook al een locatie voor de meet?
we gaan wel naar jouquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Utrecht waarschijnlijk, al wil Kiwi dat we naar Groningen komen.
En als ik gek genoeg ben nodig ik jullie allemaal uit om hier naar toe te komen. Toplocatie![]()
Voor mij wel dichtbijquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Utrecht waarschijnlijk, al wil Kiwi dat we naar Groningen komen.
En als ik gek genoeg ben nodig ik jullie allemaal uit om hier naar toe te komen. Toplocatie![]()
Daaromquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
we gaan wel naar jou, is iets dichterbij dan Groningen
Maar Utrecht is wel het centraalst voor mensen uit Zeeland, Groningen en Friesland (als ver af gelegen locaties)
Ik ga dus echt niet voor een meet naar Fryslân of Groningen hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar die Friezen en Groningers zullen wel in opstand komen
Dat geldt andersom dus ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga dus echt niet voor een meet naar Fryslân of Groningen hoorDan ben ik alleen al een dag onderweg met reizen
Daar in het Gelderdome heeft het verwende knaapje niks anders gedaan dan mensen bedelen om geld voor Warchild te geven! Wanneer geeft hij daar zelf wat meer aan dan. Het is niet mijn man en niet mijn muziek, maarja de platenbazen, radiostations en het volk draagt hem op handen. Ik zal wel een slechte smaak hebben maar doe mij maar andere Nederlands talige muziek!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Marco Borsato weer op 1Hij heeft het weer voor elkaar
Is niet meer zo moeilijk hoor tegenwoordig. Paar duizend platen verkopen je bent er al.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Marco Borsato weer op 1Hij heeft het weer voor elkaar
Het gaat ook op airplay enzo toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:14 schreef jna het volgende:
[..]
Is niet meer zo moeilijk hoor tegenwoordig. Paar duizend platen verkopen je bent er al.
Ja en vaak koopt/download de platenmaatschappij er zelf zoveel dat ie op 1 komt.quote:
Hier ook, morgenquote:
Misselijkamkend eigenlijk, maar ja hoe hoog iets staat intresseert mij sowieso niet, ik haal daar zelden tot nooit mijn plaatjes uit.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:17 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en vaak koopt/download de platenmaatschappij er zelf zoveel dat ie op 1 komt.
ik geen nasi. ik had mie, fu jong hi en nog van dat soort dingenquote:
Ik houd niet zo van barbeknoeien. Ik heb mijn vlees liever niet zwart namelijkquote:
Ja maar zo buiten zitten is wel leukquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van barbeknoeien. Ik heb mijn vlees liever niet zwart namelijk
Dan moet je gewoon niet zo klootviolen dat het zwart wordtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Michael, wat zijn dat voor bloemen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon niet zo klootviolen dat het zwart wordt
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Michael, wat zijn dat voor bloemen?
Klootviolen!
Dan kún je gewoon niet bbq-enquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het ene stukje is nog rauw en het andere zwart?quote:
Dat zeg ik. Als je dat hebt kun je niet bbq-enquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het ene stukje is nog rauw en het andere zwart?![]()
Das een grill, dan nog liever gasquote:Geef mij maar elektrisch bbq-en
das heul geen grillquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Als je dat hebt kun je niet bbq-en
[..]
Das een grill, dan nog liever gas
Ghehequote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik dacht ff dat ik toch nog dronken was
je bent vergeven.. ik ben gewoon geslooptquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GheheSorry, ik ben in een vrolijke bui
ik ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GheheSorry, ik ben in een vrolijke bui
Mja, ik ook wel een beetje, maar daar word ik juist vrolijk vanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
je bent vergeven.. ik ben gewoon gesloopt
Ja, daar ligt het aan jaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:34 schreef Yesse het volgende:
Waarom is hier trouwens al voor over een uur niet gepost? Het is ook echt duidelijk een vrije dag
Over een uurquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:34 schreef Yesse het volgende:
Waarom is hier trouwens al voor over een uur niet gepost? Het is ook echt duidelijk een vrije dag
Oh sorry zo bedoelde ik het nietquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had weer een andere opmerking in gedachte
Mja, ik heb er zo nog een paar, maar die post ik maar nietquote:
Ik durf nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom maak je dan de foto'squote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik heb er zo nog een paar, maar die post ik maar niet
Omdat ik raar ben, dat weet je tochquote:
Nee, dan word ik in elkaar geslagen door 3 negers met Griekse voorouders, op het station wonendquote:
Hoe doen ze datquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dan word ik in elkaar geslapen door 3 negers met Griekse voorouders, op het station wonend
Hahahaquote:
De spreuk van de SC : "Het komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahahaDamn, ik ben lekker scherp wel
Ge-edit
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
De spreuk van de SC : "Het komt wel goed schatje"
Neeeee, laat me niet alleen met haarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:26 schreef Piles het volgende:
Ik ga dit topic maar even verlaten denk ik, laat ik jullie even alleen
Is zij zo sterk dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Bang voor sterke vrouwen?
Wanneer kom je eigenlijk terug van vakantie?
Mmh, misschien is dat wel voor iets heel andersquote:
quote:[..]
Oh![]()
Ik ben er nog hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piles gaat net weg, en ik kom hier net binnenDe Zeeuwen lossen elkaar af
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:34 schreef nicomart het volgende:
Ik zat te denken dat ik zondag wel die kan op kan komen. Met een beetje lekker weer is het misschien wel geinig om met de motor die kant op te komen, maar ik denk dat die stok niet onder mijn jas past
Ik ben toch al hierquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor
Ik kan Bart toch niet alleen laten![]()
Komen jullie zondag ook niet hier naartoe?
Nico mss wel
[..]
Mja ik ook, dus dat komt mooi uitquote:
Hihiquote:
Kan niet, mn liefdoen is op voor vandaagquote:
Heb ik niks van gemerkt. Who got all the lovequote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan niet, mn liefdoen is op voor vandaag
Nounou, je kan het ook overdrijven hequote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb ik niks van gemerkt. Who got all the love
Trustequote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen, ik ga eens naar bed, moet morgen namelijk ook weer uit bed![]()
![]()
Sorry, Melodramatischquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nounou, je kan het ook overdrijven he
Iedereen moet denk ik morgen uit bedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen, ik ga eens naar bed, moet morgen namelijk ook weer uit bed![]()
![]()
Johquote:
Aach Pilesje toch!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:57 schreef Piles het volgende:
Ik voel me wel een beetje genegeerd vanavond hier
Ik plaats weer een verschrikkelijk slechte opmerking: niemand reageert
Ik plaats een oproep voor een mini-meet: 1 iemand reageert
Ik stel me weer gigantisch aan
Hé, ik reageerde ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:57 schreef Piles het volgende:
Ik voel me wel een beetje genegeerd vanavond hier
Ik plaats weer een verschrikkelijk slechte opmerking: niemand reageert
Ik plaats een oproep voor een mini-meet: 1 iemand reageert
Ik stel me weer gigantisch aan
Ja nou zeg, beter dan niksquote:
Nee, want ik weet niet precies waar het over gaat enzoquote:
Nico(mart) komt zondag mss hierheen (naar mijn huis) om de Fokstok op te halen die ik gemaakt heb. En nu nodig ik jullie ook uitquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:05 schreef Bravebart het volgende:
Nee, want ik weet niet precies waar het over gaat enzo
2 weken denk ik ofzo. En jaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:16 schreef Piles het volgende:
Nog steeds dat zelfde stel als een paar weken geleden![]()
Ik ben verlegen en onervaren, maar zo erg
Oh, ik dacht dat al het langer geleden wasquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
2 weken denk ik ofzo. En jaMaar hij komt wel ergens blijkt nu
Niet ze spraken gewoon elke dag af, en ondertussen komen ze wat losserquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat al het langer geleden was
Maar hoe hard heb je moeten pushen?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:27 schreef Yesse het volgende:
Niet ze spraken gewoon elke dag af, en ondertussen komen ze wat losser![]()
Truste, en tot morgenavondquote:En ik ga mn bedje in duiken![]()
![]()
Moet morgen een hele dag werkenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:38 schreef PoeK het volgende:
niemand lam vanavond?
okquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet morgen een hele dag werken
En anders nog niet
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:52 schreef PoeK het volgende:
zuip je helemaal niet?
okquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind alcohol niet lekkerder ofzo, en hou niet van stomdronken mensen
ik heb wel aardig gedronken, maar niet helemaal van de kaart..!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:38 schreef PoeK het volgende:
niemand lam vanavond?
hoiquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:38 schreef PoeK het volgende:
niemand lam vanavond?
Mwa, 3 speciaalbier van 9% maar het valt nog meequote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:38 schreef PoeK het volgende:
niemand lam vanavond?
ja, ziek.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:14 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen PoeK, wat ben jij vroeg man
Alweer thuis, sinds donderdagavondquote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:27 schreef G.Fawkes het volgende:
Het is niet echt druk ofzo. Ben je nog op vakantie of alweer thuis?
Ik ben op me werkquote:
Oh.. ik zit in het zonnetje in de tuinquote:
Dat is wel nice jaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh.. ik zit in het zonnetje in de tuin(wij hebben de tuin zo dat we van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zon hebben
Ja maar dat doe ik door de weekquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is wel nice ja. Ach maar ik moet ook geldjes verdienen he
.
ik heb ook zo'n tuinquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh.. ik zit in het zonnetje in de tuin(wij hebben de tuin zo dat we van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zon hebben
Heb je niet eens een katertquote:
Wat heb je gedaan dan menquote:
Planquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:25 schreef PieterBas het volgende:
Even mijn laptop op laden en straks ook lekker in het zonnetje liggen
Aahw, zomersproetjesquote:
thanksquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:55 schreef Houniet het volgende:
Met dit mooie weer nog wel. Beterschap knulletje.
sproetjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |