Vooruit dan maar:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het testen vlotjes verloopt, dan verwacht ik dat ergens in juli de V'tjes op dat traject verdwenen zijn.
Er was iets meer aan de hand aangezien in heel Eindhoven er ook geen internet was. En de NS had het ook over een computer storing.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:23 schreef JeePee83 het volgende:
WTF is de vingerverfbrigade nu weer aan het kloten in Eindhoven dan??? Compleet ZO Brabant ligt plat. Lekker weer...
[..]
Daar moeten ze toch een keer mee ophouden bij NSR, is gewoonweg niet leuk meer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:36 schreef Zug-Chef het volgende:
... de Koploper 4059 als zeer korte IC Enschede - Schiphol...
Toen stonden er ook nog DH's in Groningen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:52 schreef ReisT het volgende:
[..]
Paar jaar terug stond daar nog een half vergane Plan U, volgens goochelkaarten.
Was geen springer maar een ongeluk. Ik zit hier tegenover de overgang en heb het zien gebeuren. Ik zal je de details besparen, maar het was geen pretje in ieder geval.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:07 schreef sander89 het volgende:
Trein verkeer tussen Utrecht en Driebergen ligt plat door trein ongeval, waarschijnlijke een springer
Oke dat had ik ieder geval gehoord want bus chauffeur moest zo nodig melden waar precies om gingquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:51 schreef SkaterSam het volgende:
[..]
Was geen springer maar een ongeluk. Ik zit hier tegenover de overgang en heb het zien gebeuren. Ik zal je de details besparen, maar het was geen pretje in ieder geval.
als je nog bij je mobiel kunt en een bericht posten op FOK! dan valt het ook nog wel meequote:Op woensdag 7 mei 2008 18:46 schreef Ravage het volgende:
Zit nu in de trein tussen Gouda en Utrecht, zit echt bomvol.. wordt er omgeroepen dat de trein langzamer gaat rijden op baanvakken met veel overwegen omdat de vluchtwegen in de trein geblokkeerd zijn..
Had ik nog niet eerder meegemaakt
Woensdag Gehaktdag...quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:51 schreef SkaterSam het volgende:
[..]
Was geen springer maar een ongeluk. Ik zit hier tegenover de overgang en heb het zien gebeuren. Ik zal je de details besparen, maar het was geen pretje in ieder geval.
Had zelfs een zitplaats, omdat ik in Den Haag al was ingestapt.. Gangpad stond wel vol, maar heb het idd wel eens erger meegemaakt. Vandaar dat ik me ook verbaasde over die mededeling (en de vraag om alle ramen open te draaien omdat de machinist bang was dat we anders te weinig zuurstof zouden krijgen)quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:53 schreef dennistd het volgende:
[..]
als je nog bij je mobiel kunt en een bericht posten op FOK! dan valt het ook nog wel mee
Whehe ja.quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:32 schreef Boschkabouter het volgende:
Op zondagnavond/nacht is de trein Den Helder - Heerlen ook lekker rustig. Op het eindstation zijn er af en toe maar 2 mensen die uitstappen.
Ik wilde een terrasje gaan pakken vanmiddagquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:47 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zo Dadelijk alle 2ejaars van Rotterdam naar Utrecht vanmiddag....
ff lotrappen in de trein enzo.. chaos
Inderdaad, stoppert uit leiden naar ut-cs via Schiphol had +10. Dus had nog tijd genoeg om een starbucksje te halen na een dagje hard werken in de zon op het platformquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Storing rond Utrecht CS. Lekkerrrrr
Media aan de Maas, ging niet door overigens, Storing Utrechtquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:08 schreef von_Preussen het volgende:
2e jaars van wat?
Goederentreinen, is een van de vele cargolijntjes in het Ruhrgebietquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wie weet wat er op dit lijntje rijd?
klik
Ik heb ff ingezoomd vanwege het vele spoor, als je uitzoomt is het wat duidelijker...
Nouja kreeg smsje van een contactje die wist dat dat transportje er aan zat te komen en waar ze heen gingen. Maarja, op de Cartesiusweg kan je alleen baggerplaten maken, leukst is natuurlijk om zoiets in de mooie natuur te doen :-) Zodoendequote:Op donderdag 8 mei 2008 22:06 schreef bork het volgende:
Weer een heleboel mooie platen Zug-Chef, hoe wist jij dat die gtw's op de Cartesiusweg stonden?
Ach, zitten was sowieso geen optiequote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef Zug-Chef het volgende:
Ahh weer zo'n huiliePlan T roelz man, moet je niet zo onderuitgezakt willen zitten, kut student
![]()
Plan T is nog wel tofquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef Zug-Chef het volgende:
Ahh weer zo'n huiliePlan T roelz man, moet je niet zo onderuitgezakt willen zitten, kut student
![]()
Met dat missende stuk dubbelspoor? Je moet er maar van houdenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:09 schreef ghizzer het volgende:
de lijn Deventer - Zwolle <33333333333333333333333333333333333333333
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |