Als ie rood had profiteren wij er wel van hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 23:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, als Ajacied kunnen wij er weinig aan doen. Best begrijpelijk dat wij er niet mee zitten als Huntelaar geen rood krijgt voor natrappen of Emanuelson geen tweede gele kaart, toch? Fouten van de scheidsrechters, wij profiteren.
Ik ken trouwens geen één speler die de laatste tijd een schorsing heeft gehad na TV-beelden. Jij?
Jan Kromkamp is géén Ajacied.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou met niet verbazen inderdaad, zal niet de eerste Ajacied zijn die zn vrouw slaat.
niets is ook weer zowat, maar als het iets was, dan was het van Huntelaar ook iets.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach ja, Lovre krijgt rood en 3 wedstrijden schorsing aan zijn broek voor zo'n zogenaamde elleboog.
Daar was ook totaal niets aan de hand.
Dat was ook onzin idd, als hij niet zo debiel gereageerd had was het misschien wel geseponeerd. Dat slaat dan overigens nog nergens op want het moet gaan over de overtreding en niet over het clowneske gedrag van Lovre, maar dat heeft natuurlijk niet postief bijgedragen aan het oordeel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach ja, Lovre krijgt rood en 3 wedstrijden schorsing aan zijn broek voor zo'n zogenaamde elleboog.
Daar was ook totaal niets aan de hand.
Scheidsrechters zijn gewoon kut in dit land.
Dan fluiten ze er wel voor, en dan weer niet. Dat kan best frustrerend zijn.
True, maar dat gedrag van Lovre komt natuurlijk ook gewoon voort uit frustratie omdat er niets aan de hand was.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:22 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat was ook onzin idd, als hij niet zo debiel gereageerd had was het misschien wel geseponeerd. Dat slaat dan overigens nog nergens op want het moet gaan over de overtreding en niet over het clowneske gedrag van Lovre, maar dat heeft natuurlijk niet postief bijgedragen aan het oordeel.
Jij wil dat graag zien, sowieso is het geen elleboog maar een domme zwaai met zijn armen om af te zetten.quote:
Klopt, en toch zie je regelmatig zon ongelukkig zwaai met rood bestraft worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij wil dat graag zien, sowieso is het geen elleboog maar een domme zwaai met zijn armen om af te zetten.
Ach, eerst maar eens zien om ons te plaatsen voor het WKquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze dingen gebeuren wel vaak in duels, volgens mij is het meer onhandigheid bij Huntelaar. Dat wordt uitkijken op het WK met die strak geinstrueerde scheidsrechters.
Klopt, maar je bent nu eenmaal ook voor óf tegen Ajax, sympathie hebben voor Ajax bestaat niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ach, eerst maar eens zien om ons te plaatsen voor het WK![]()
Wel een leuk topic trouwens.
Alle pro Ajax users vinden het uiteraard niets.
De meeste niet Ajax users vinden het minstens rood waard.
De bewustheid is niet relevant hoor, je hoort gewoon niet je elleboog in het gezicht van een tegenstander te planten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:08 schreef sjimz het volgende:
Het blijft gewoon lompheid dat zwaaien met zijn armen.
Maar echt bewuste ellebogen zij het niet.
Ik weet dat de bewustheid niet relevant is maar het is vaak niet zijn elleboog maar zijn onderarm.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:26 schreef SCH het volgende:
[..]
De bewustheid is niet relevant hoor, je hoort gewoon niet je elleboog in het gezicht van een tegenstander te planten.
Dit soort regels zijn ervoor om te voorkomen dat je de tegenstander niet blesseert. Daar is het allemaal om te doen. Bewust of niet bewust, onderarm of elleboog, er zijn gewoon grenzen aan hoe je alles maar mag laten wapperen en daar zou Huntelaar toch eens heel serieus op moeten worden aangesproken binnen zijn club, want de scheidsrechters doen het blijkbaar niet. Het is bij Suarez ook wel gelukt om hem iets minder te laten vallen toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet dat de bewustheid niet relevant is maar het is vaak niet zijn elleboog maar zijn onderarm.
Ik ben het wat dat betreft helemaal met je eens alleen vind ik het niet van toepassing op de vermeende overtreding op Dingsdag gisteren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit soort regels zijn ervoor om te voorkomen dat je de tegenstander niet blesseert. Daar is het allemaal om te doen. Bewust of niet bewust, onderarm of elleboog, er zijn gewoon grenzen aan hoe je alles maar mag laten wapperen en daar zou Huntelaar toch eens heel serieus op moeten worden aangesproken binnen zijn club, want de scheidsrechters doen het blijkbaar niet. Het is bij Suarez ook wel gelukt om hem iets minder te laten vallen toch?
Ik denk niet dat wij dat zo kunnen beoordelen en Dingsdag is er op zich het type niet naar om te faken. Als je een hand of arm zo vol in je gezicht krijgt dan hap je wel even naar adem. Je kon echt zien dat hij aangeslagen was. Maar op zich doet het er niet eens zoveel toe. Huntelaar had zeker geel moeten hebben, zeker gezien het kaartenbeleid van deze scheids gisteren. Maar belangrijker nog is dat hij leert om op een andere manier te springen en wat minder gevaarlijk voor oog, neus en aangezicht van zijn collega's te zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben het wat dat betreft helemaal met je eens alleen vind ik het niet van toepassing op de vermeende overtreding op Dingsdag gisteren.
Dingsdag overdreef nogal een beetje.
ook dat is natuurlijk ergerlijk. Maar tegenwoordig speelt zowat elke speler stervende zwaan bij een armpje rond de hoofdregio. (zie bv recent Pieters)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:44 schreef sjimz het volgende:
Dingsdag overdreef nogal een beetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |