abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58503478
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:51 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ja, als Ajacied kunnen wij er weinig aan doen. Best begrijpelijk dat wij er niet mee zitten als Huntelaar geen rood krijgt voor natrappen of Emanuelson geen tweede gele kaart, toch? Fouten van de scheidsrechters, wij profiteren.

Ik ken trouwens geen één speler die de laatste tijd een schorsing heeft gehad na TV-beelden. Jij?
Als ie rood had profiteren wij er wel van hoor
  dinsdag 6 mei 2008 @ 00:20:22 #152
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58503489
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zou met niet verbazen inderdaad, zal niet de eerste Ajacied zijn die zn vrouw slaat.
Jan Kromkamp is géén Ajacied.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 6 mei 2008 @ 00:22:00 #153
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58503513
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 00:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ach ja, Lovre krijgt rood en 3 wedstrijden schorsing aan zijn broek voor zo'n zogenaamde elleboog.
Daar was ook totaal niets aan de hand.
niets is ook weer zowat, maar als het iets was, dan was het van Huntelaar ook iets.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 00:22:17 #154
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_58503515
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 00:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ach ja, Lovre krijgt rood en 3 wedstrijden schorsing aan zijn broek voor zo'n zogenaamde elleboog.
Daar was ook totaal niets aan de hand.

Scheidsrechters zijn gewoon kut in dit land.
Dan fluiten ze er wel voor, en dan weer niet. Dat kan best frustrerend zijn.
Dat was ook onzin idd, als hij niet zo debiel gereageerd had was het misschien wel geseponeerd. Dat slaat dan overigens nog nergens op want het moet gaan over de overtreding en niet over het clowneske gedrag van Lovre, maar dat heeft natuurlijk niet postief bijgedragen aan het oordeel.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 6 mei 2008 @ 00:25:02 #155
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58503566
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 00:22 schreef Sethje het volgende:

[..]

Dat was ook onzin idd, als hij niet zo debiel gereageerd had was het misschien wel geseponeerd. Dat slaat dan overigens nog nergens op want het moet gaan over de overtreding en niet over het clowneske gedrag van Lovre, maar dat heeft natuurlijk niet postief bijgedragen aan het oordeel.
True, maar dat gedrag van Lovre komt natuurlijk ook gewoon voort uit frustratie omdat er niets aan de hand was.
Zonder het goed te willen praten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 6 mei 2008 @ 00:27:39 #156
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58503602
Maar goed, tegenwoordig wordt elke arm in het gezicht als een elleboog uitgelegd. Vaak proberen spelers echter gewoon het lichaam ervoor te zetten..\

Zo ziet een elleboog eruit:

Al vind ik de acties van Huntelaar soms ook wat verdacht..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58503661
Is dit het grote calimero jank topic?

Jorien en Robbie, kom er maar in!
Koning.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 00:33:12 #158
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58503670
Een spits met het kaliber van Huntelaar heeft dit soort dubieuze acties niet nodig, maar daarom lijkt het ook meestal te gebeuren als Huntelaar niet lekker in de wedstrijd zit. Zowel afgelopen week als vandaag.

Of hij het met opzet doet, geen idee.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58504300
Gewoon wéér een hè
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 01:31:50 #160
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58504403
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 01:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Gewoon wéér een hè
Jij wil dat graag zien, sowieso is het geen elleboog maar een domme zwaai met zijn armen om af te zetten.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58504426
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 01:31 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Jij wil dat graag zien, sowieso is het geen elleboog maar een domme zwaai met zijn armen om af te zetten.
Klopt, en toch zie je regelmatig zon ongelukkig zwaai met rood bestraft worden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_58505593
Hij deed het gisteren gewoon weer

En geen kaart, geen eens geel
  dinsdag 6 mei 2008 @ 08:05:23 #163
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_58505615
Hij heeft inderdaad wel een bepaalde manier van springen waardoor ie nogal met z'n armen zwaait tijdens een luchtduel. Denk niet dat hij dat bewust doet om zijn tegenstander te raken, maar het blijft natuurlijk gewoon een overtreding waar geel op staat. Vreemd dat ie die gele kaart niet krijgt in wedstrijden als gisteren.
pi_58505636
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze dingen gebeuren wel vaak in duels, volgens mij is het meer onhandigheid bij Huntelaar. Dat wordt uitkijken op het WK met die strak geinstrueerde scheidsrechters.
Ach, eerst maar eens zien om ons te plaatsen voor het WK

Wel een leuk topic trouwens.
Alle pro Ajax users vinden het uiteraard niets.
De meeste niet Ajax users vinden het minstens rood waard.

Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_58505638
Het blijft gewoon lompheid dat zwaaien met zijn armen.
Maar echt bewuste ellebogen zij het niet.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 08:18:32 #166
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58505714
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 08:08 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Ach, eerst maar eens zien om ons te plaatsen voor het WK

Wel een leuk topic trouwens.
Alle pro Ajax users vinden het uiteraard niets.
De meeste niet Ajax users vinden het minstens rood waard.

Klopt, maar je bent nu eenmaal ook voor óf tegen Ajax, sympathie hebben voor Ajax bestaat niet.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 6 mei 2008 @ 08:21:36 #167
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_58505740
Jan Wouters zegt van niet. Einde discussie!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_58505784
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 08:08 schreef sjimz het volgende:
Het blijft gewoon lompheid dat zwaaien met zijn armen.
Maar echt bewuste ellebogen zij het niet.
De bewustheid is niet relevant hoor, je hoort gewoon niet je elleboog in het gezicht van een tegenstander te planten.
pi_58505823
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 08:26 schreef SCH het volgende:

[..]

De bewustheid is niet relevant hoor, je hoort gewoon niet je elleboog in het gezicht van een tegenstander te planten.
Ik weet dat de bewustheid niet relevant is maar het is vaak niet zijn elleboog maar zijn onderarm.
pi_58505852
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 08:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik weet dat de bewustheid niet relevant is maar het is vaak niet zijn elleboog maar zijn onderarm.
Dit soort regels zijn ervoor om te voorkomen dat je de tegenstander niet blesseert. Daar is het allemaal om te doen. Bewust of niet bewust, onderarm of elleboog, er zijn gewoon grenzen aan hoe je alles maar mag laten wapperen en daar zou Huntelaar toch eens heel serieus op moeten worden aangesproken binnen zijn club, want de scheidsrechters doen het blijkbaar niet. Het is bij Suarez ook wel gelukt om hem iets minder te laten vallen toch?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 08:42:31 #171
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58505910
Huntelaar geeft geen echte elleboog inderdaad.. maar als je het vergelijkt met Lovre, dan is het toch op zijn minst gewoon een gele kaart. Maar Huntelaar komt er altijd mee weg.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 08:43:53 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58505924
Michael Dingsdag maakt in feite gewoon een schwalbe, hij kent de reputatie van Klaas Jan Huntelaar en probeert daar misbruik van te maken. Bijna iedere andere verdediger zou niets laten merken, maar Dingsdag maakt theater.
pi_58505933
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 08:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit soort regels zijn ervoor om te voorkomen dat je de tegenstander niet blesseert. Daar is het allemaal om te doen. Bewust of niet bewust, onderarm of elleboog, er zijn gewoon grenzen aan hoe je alles maar mag laten wapperen en daar zou Huntelaar toch eens heel serieus op moeten worden aangesproken binnen zijn club, want de scheidsrechters doen het blijkbaar niet. Het is bij Suarez ook wel gelukt om hem iets minder te laten vallen toch?
Ik ben het wat dat betreft helemaal met je eens alleen vind ik het niet van toepassing op de vermeende overtreding op Dingsdag gisteren.
Dingsdag overdreef nogal een beetje.
pi_58505951
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 08:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik ben het wat dat betreft helemaal met je eens alleen vind ik het niet van toepassing op de vermeende overtreding op Dingsdag gisteren.
Ik denk niet dat wij dat zo kunnen beoordelen en Dingsdag is er op zich het type niet naar om te faken. Als je een hand of arm zo vol in je gezicht krijgt dan hap je wel even naar adem. Je kon echt zien dat hij aangeslagen was. Maar op zich doet het er niet eens zoveel toe. Huntelaar had zeker geel moeten hebben, zeker gezien het kaartenbeleid van deze scheids gisteren. Maar belangrijker nog is dat hij leert om op een andere manier te springen en wat minder gevaarlijk voor oog, neus en aangezicht van zijn collega's te zijn.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 08:47:56 #175
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58505953
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 08:44 schreef sjimz het volgende:
ook dat is natuurlijk ergerlijk. Maar tegenwoordig speelt zowat elke speler stervende zwaan bij een armpje rond de hoofdregio. (zie bv recent Pieters)
Daar mogen ze ook wel wat meer voor straffen, het doen alsof je hoofd eraf gehakt werd. Dan blijft natuurlijk wel staan dat je je armen niet zo moet laten slingeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')