Meteen maar even de foto's meenemen uit het voorpret topic, om een beetje een beeld te geven van hoe de hut er uit zag. Ik hoop er nog wel het een en ander aan te veranderen

![]()
De voorkant, met belachelijk grote voortuin

![]()
De woonkamer. Het kacheltje is er inmiddels uit. Het rookgaskanaal laat ik zitten, voor het geval ik spijt krijg...
![]()
De eethoek, met rechts de toegang naar de keuken.
![]()
De keuken zelf. Ben er nog niet helemaal uit wat ik er mee ga doen. Optie 1 is deurtjes vervangen, blad vervangen en dan een klein stukje toevoegen (ik wil een grote kookplaat en een oven) of helemaal eruit en iets heel moois neerzetten.
Links naast de keuken is ook nog een bijkeuken te vinden met de wasmachine/droger aansluiting en flink wat ruimte. Ook al betegeld.
![]()
De 'master bedroom', de grootste van de drie. De kastenwand rechts gaat eruit om wat extra ruimte te creeren. Ligging is aan de voorkant van het huis.
![]()
De middelste slaapkamer. Achterkant huis, wordt waarschijnlijk mijn computerhok

![]()
De kleinste slaapkamer, Ook achterkant huis. Gaat de logeerkamer worden.
![]()
De ieniemienie badkamer. Prima groot genoeg voor mij, maar de meeste mensen zullen het niets vinden

Douchehoek, hangend toilet en wastafel. Douchen, piesen, tandenpoetsen. Ruim zat, en het kan desnoods allemaal tegelijk

![]()
En dan als laatste, de achtertuin. Op de foto is het kontje van de bijkeuken en de schuur te zien, daarachter zit dan nog een overkapte opslag voor containers of meubeltjes of andere zooi

Hele benedenverdieping, inclusief hal, is voorzien van tegels, woonkamer dan ook nog eens van vloerverwarming. Ketel van Vaillant uit 2006. dus ook daar geen zorgen over. Verbouwklussen zijn de deuren (alles nieuw), de keuken (zie boven), de schuur (het dak is etherniet), de zolder (dakkapel en Velux raam) en waarschijnlijk het plaatsen van HR glas.