welke?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Quaresma is cute, ook al is het een Portugees
Die Zwitser mag ook langs komen
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:38 schreef SCH het volgende:
Speciaal voor mijn vriend De Gier, waarvan ik maar niet weet of hij nou zelf een lekker ding is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beetje koorts moet je er wel voor hebben, maar die ogen maken veel goed, hij heeft iets trouwsquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:30 schreef SCH het volgende:
Ik ben niet zo van die zuidelijke types.
Is het heel ziek om te zeggen dat ik Ballack ook best een aantrekkelijke man vind?
van naakte mannen word ik lacherigquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Torres niet zoveel aan met zijn sproetengezicht... Mutu is nice... daar zijn ook naaktfoto's van online te vinden
Wat staat er in godesnaam allemaal op zijn arm trouwensquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:51 schreef sbientje het volgende:
deze is nu bezig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit - valon behrami is het
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een beetje koorts moet je er wel voor hebben, maar die ogen maken veel goed, hij heeft iets trouws
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:42 schreef sbientje het volgende:
viel me trouwens vanmorgen ineens op, torres en mutu, zijn allebei van die androgyne types... vinden mensen die 2 daarom zo mooi?
ik denk t zelf ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:51 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]![]()
.
En ik denk dat je nog gelijk hebt ook!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een beetje koorts moet je er wel voor hebben, maar die ogen maken veel goed, hij heeft iets trouws
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |