Ik zie helemaal geen foto'squote:Op zondag 8 juni 2008 22:35 schreef SCH het volgende:
Is dat hem niet dan?
De Gelderlanderquote:Cristiano Ronaldo de mooiste
De Portugese stervoetballer Cristiano Ronaldo heeft zijn eerste titel bij het EK binnen. De dribbelkoning van Manchester United is in een peiling onder 12.000 vrouwen uit heel Europa tot de knapste EK-speler uitgeroepen.
De Fransman Thierry Henry, de Italiaan Fabio Cannavaro en de Zweed Fredrik Ljungberg eindigden op gepaste afstand van Ronaldo. Nederlandse spelers kregen geen eervolle vermelding.
quote:
Fabbiequote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:20 schreef alors het volgende:
Bij Italie zat gister een mooie op de bankIk zal ff kijken of hem kan googlen
Volgens mij was het Borriello
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Typisch jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:30 schreef alors het volgende:
Wat een hoop jaloerse kerels zijn er altijd in zulke topics
ik vind de nummmer twee en drie ergerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
De Gelderlander
Hij heeft gewoon een rotkop
quote:
Oeh die isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:20 schreef alors het volgende:
Bij Italie zat gister een mooie op de bankIk zal ff kijken of hem kan googlen
Volgens mij was het Borriello
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:16 schreef poffu het volgende:
van persie heeft wel een heerlijk kapsel zeg :S
welke?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Quaresma is cute, ook al is het een Portugees
Die Zwitser mag ook langs komen
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:38 schreef SCH het volgende:
Speciaal voor mijn vriend De Gier, waarvan ik maar niet weet of hij nou zelf een lekker ding is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beetje koorts moet je er wel voor hebben, maar die ogen maken veel goed, hij heeft iets trouwsquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:30 schreef SCH het volgende:
Ik ben niet zo van die zuidelijke types.
Is het heel ziek om te zeggen dat ik Ballack ook best een aantrekkelijke man vind?
van naakte mannen word ik lacherigquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Torres niet zoveel aan met zijn sproetengezicht... Mutu is nice... daar zijn ook naaktfoto's van online te vinden
Wat staat er in godesnaam allemaal op zijn arm trouwensquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:51 schreef sbientje het volgende:
deze is nu bezig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit - valon behrami is het
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een beetje koorts moet je er wel voor hebben, maar die ogen maken veel goed, hij heeft iets trouws
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:42 schreef sbientje het volgende:
viel me trouwens vanmorgen ineens op, torres en mutu, zijn allebei van die androgyne types... vinden mensen die 2 daarom zo mooi?
ik denk t zelf ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:51 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]![]()
.
En ik denk dat je nog gelijk hebt ook!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een beetje koorts moet je er wel voor hebben, maar die ogen maken veel goed, hij heeft iets trouws
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |