quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:23 schreef Manono het volgende:
Adrian Mutu, Roemenie, niet mijn smaak maar er is vast wel iemand blij mee![]()
Qua mooiheid blijft hij nummer 1 dit toernooiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:23 schreef Manono het volgende:
Adrian Mutu, Roemenie, niet mijn smaak maar er is vast wel iemand blij mee![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:30 schreef Miam het volgende:
[..]
Dat mag.![]()
Ik gooi er toch maar even een plaatje tegenaan
[ afbeelding ]
![]()
Wat een beest
![]()
quote:
Toniquote:Op zondag 15 juni 2008 18:04 schreef Cee het volgende:
Luca Toni
afbeelding ]
Twee redenen waarom het eeuwige zonde zou zijn als Italië de groepsfase niet overleeft.
Totti is er niet bij dit EKquote:
die heeft dezelfde lieve charme als Huntelaarquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:51 schreef SCH het volgende:
Iets minder knappe voetballers kunnen toch aantrekkelijk zijn. Ik vind Arshavin bijvoorbeeld op de een of andere manier erg lekker. [ afbeelding ]
Jaa ik keek ook al de hele tijd bij Rusland van wie-is-dat-ook-al-weer, blijkt het gewoon de sterspeler te zijn haha. Arshavin is echt een schatje, en heeft wel iets weg van KJH, vanwege dat jongensachtige gezichtje en dat haar.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:47 schreef Manono het volgende:
[..]
die heeft dezelfde lieve charme als Huntelaar
en staat ook heel vaak zo op de foto:quote:
Valt dan wel weer op dat de moeder van Arshavin (waarschijnlijk) geen konijnenzaad binnen heeft gekregen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Jaa ik keek ook al de hele tijd bij Rusland van wie-is-dat-ook-al-weer, blijkt het gewoon de sterspeler te zijn haha. Arshavin is echt een schatje, en heeft wel iets weg van KJH, vanwege dat jongensachtige gezichtje en dat haar.
Net Pluk van de Petteflet
Whahahaquote:
Ik snap dat niet. Echt ieder kind heeft een beugel, ook al heeft ie een prima gebit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en staat ook heel vaak zo op de foto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
etc![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|