Mutuquote:
exactly my thoughts. Kan trouwns zelf niet echt een voetballer bedenken waar ik 't nou zo warm van krijg.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:03 schreef Isegrim het volgende:
'Schattig' is wel het juiste woord ja. Hij kan zo doorgaan voor een veertienjarige.
Precies daaromquote:Op zondag 15 juni 2008 16:03 schreef Isegrim het volgende:
'Schattig' is wel het juiste woord ja. Hij kan zo doorgaan voor een veertienjarige.
Ziet er meer uit als de leuke buurman, straatje verderquote:Op zondag 15 juni 2008 18:04 schreef Cee het volgende:
Waar de fuck is Del Piero in dit topic? Bad, bad topic.![]()
das mutu! toch?quote:
pm me even de straatnaamquote:Op zondag 15 juni 2008 18:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als de leuke buurman, straatje verder
heh ja, bah!quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 15:31 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind Afellay schattig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okay, totaal niet mijn type en ik zou er nooit op vallen, maar hij is wel lief
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
!!!!!! Voor hem zou ik echt wel moslim worden.
![]()
Van Persie is geen moslim.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
!!!!!! Voor hem zou ik echt wel moslim worden.
![]()
Hij is te handtastelijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Van Persie is geen moslim.
Maar hallo, we gaan toch nog wel voor echte kerels in plaats van al die opblaasbare piemeltjes. Wat is er mis met mijn stoere Turkse keeper?
Kadootjequote:Op maandag 16 juni 2008 08:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Van Persie is geen moslim.
Maar hallo, we gaan toch nog wel voor echte kerels in plaats van al die opblaasbare piemeltjes. Wat is er mis met mijn stoere Turkse keeper?
Nou, vooruit, als ze die kop eraf zagen.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:56 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zowaar de enige foto van Christiano Ronaldo waar ik het spontaan heet van krijg..
Dat mag.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:28 schreef Isegrim het volgende:
Ronaldo is een naar mannetje met een arrogante rotkop. Dat heb ik tegen hem.
Maar Figo is idd lekker, hoewel ook een lul.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:30 schreef SCH het volgende:
Is het heel ziek om te zeggen dat ik Ballack ook best een aantrekkelijke man vind?
Idd, lekker lichaamquote:Op maandag 16 juni 2008 20:56 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zowaar de enige foto van Christiano Ronaldo waar ik het spontaan heet van krijg..
Niiiice...quote:Op maandag 16 juni 2008 22:29 schreef marbe het volgende:
Wellicht heb ik er overheen gekeken maar waar is Arthur Boruc????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jummmmmiiieeeeeee
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |