Kankernoobquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:01 schreef Wallinator het volgende:
Waar slaat dit nou weer op? Je koopt toch geen laptop om er vervolgens 80 kabeltjes aan vast te maken? Mensen kopen zo'n Air om mobiel te zijn, die gebruiken gewoon wireless.
Klacht: Lenovo die de plank misslaat.
Jouw intelligentieniveau is ook niet je-van-het he. Mensen met een Air gebruiken 802.11n, Remote Disc en sporadisch het iPod-kabeltje.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kankernoobheb je het filmpje uberhaupt wel afgekeken? je ziet toch dat er uiteindelijk een andere laptop tevoorschijn komt zonder kabels, oftewel al die shit die erop aangesloten werd zit al in die laptop..
Ik had er ook van kunnen maken: Irriteren de users mateloos. Dan was het wel oké. KLB is aardig aan het vervuilen met die rotzooi die je post. En nee, niet alleen jij..quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Oeh, heerlijk, posts geedit door mods vanwege persoonlijke voorkeur en niet policy![]()
Boodschap gaat hier toch nogal laagdrempelig en voorspelbaar worden lijkt me, Bio... Beetje jammer.
ik vind de air nodeloos onhandig, het ontreken van veel basis dingen. die ibm is gewoon een veelzijdigere ultraportablequote:Op donderdag 1 mei 2008 20:33 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Die Lenovo is walgelijk en nog duurder dan de Air, en ze begrijpen zowizo het principe van de Air niet
De air is tov de eee's en umpc's nauwelijks ultraportable te noemen, deze chinese kist verdient dat predikaat zéker niet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind de air nodeloos onhandig, het ontreken van veel basis dingen. die ibm is gewoon een veelzijdigere ultraportable
you're missing tha pointquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De air is tov de eee's en umpc's nauwelijks ultraportable te noemen, deze chinese kist verdient dat predikaat zéker niet.
Nee hoor JIJ mist het punt. Lenovo probeert namelijk een normale laptop met een semi-ultraportable te vergelijken. Die blackbox zouden ze eigenlijk met een macbook moeten vergelijken en niet met de air. Dat jij de voorkeur geeft aan een full featured laptop is primaquote:
quote:Lenovo | notebooks/laptops
ThinkPad X300 Core Duo SL7100 1.20GHz 2x1GB 64GB SSD DVD-RW 13.3 WXGA+
bel voor informatie excl ¤ 2257.00
Dan koop je 'm toch niet? De Air heeft z'n eigen doelgroep en daar hoor jij duidelijk niet bij. En Lenovo probeert met deze reclame een punt te maken maar faalt hiermee faliekant omdat ze het idee van de Air duidelijk niet begrepen hebben.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind de air nodeloos onhandig, het ontreken van veel basis dingen. die ibm is gewoon een veelzijdigere ultraportable
een semi-ultraportbalequote:Op donderdag 1 mei 2008 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor JIJ mist het punt. Lenovo probeert namelijk een normale laptop met een semi-ultraportable te vergelijken. Die blackbox zouden ze eigenlijk met een macbook moeten vergelijken en niet met de air. Dat jij de voorkeur geeft aan een full featured laptop is prima
Ik zou er meer dan genoeg aan hebben als ik weer een weekje in taiwan zit. Ik heb nu een macbook en kan me echt niet heugen wanneer ik mijn netwerkpoort of DVD drive gebruikt heb. Wat ik WEL weet is dat ik bij een overstap in Hongkong nog een gezeul vind. Kilootje minder is best lekker meegenomen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
een semi-ultraportbale_! kom op hee nog een term erbij
maar goed, wat heb je nu echt aan laptop, hoe portable je ook wil noemen, met maar 1 usb uitgang en geen dvd-drive?
Hij is zwaarder, groter, trager en heeft (veel) minder battery life... Apples (quote:in mijn ogen bijzonder weinig, daarom vind ik dat die ibm best wat groter mag zijn, en alsnog de term ultra-portable kan dragen, aangezien gebruiksgemak en het niet mee hoeven slepen van een drive en usb hub de ultra portabiliteit zeker verhogen
gebruik mijn netwoorkpoort regelmatig, niet alle hotels hebben wifiquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou er meer dan genoeg aan hebben als ik weer een weekje in taiwan zit. Ik heb nu een macbook en kan me echt niet heugen wanneer ik mijn netwerkpoort of DVD drive gebruikt heb. Wat ik WEL weet is dat ik bij een overstap in Hongkong nog een gezeul vind. Kilootje minder is best lekker meegenomen.
[..]
Hij is zwaarder, groter, trager en heeft (veel) minder battery life... Apples () en peren vergelijken derhalve.
Joh dat JIJ meer features wil is prima, maar je mist het hele punt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
gebruik mijn netwoorkpoort regelmatig, niet alle hotels hebben wifi
dvd'tje kijken kan altijd en is heelrijek ontspnning
dan mag hij vn mij best iets groter en zwaarder zijn.... en apples met peren? het zijn beide laptops bedoeld om mee te reizen waarbij, ik vind dat dt de air teveel mist en voor mij dus de ibm een serieus alternatief zou zijn
ooh dus de air niet bedoeld om me te reizen?quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Joh dat JIJ meer features wil is prima, maar je mist het hele punt.
Apple heeft een laptop gemaakt waarbij ze behalve aan toetsenbord en scherm allerlei 'overbodige' zaken eruit hebben gesloopt om een zo draagbaar mogelijke laptop te maken met acceptabele snelheid (1.8 c2d) en batterylife.
De Macbook is een laptop om mee te reizen. DAAR zou die lenovo mee vergeleken moeten worden. Niet met de Air. Het is een compleet ander concept.
Ow en boek eens een behoorlijk hotel de volgende keer
ik kijk nooit filmpjes op mijn 80gb classicquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik kijk gewoon een mpeg4 op mijn touch
Laat ik het anders zeggen... NIEMAND die de air serieus heeft overwogen gaat die lenovo aanschaffen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dus de air niet bedoeld om me te reizen?
ik snap niet dat iemand dat ding ooit serieus kan overwegenquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen... NIEMAND die de air serieus heeft overwogen gaat die lenovo aanschaffen.
Wat mist eraan dan? Netwerkpoort? Zelfs als je die mist hebben ze een usb -> fast ethernet die even groot is als een aansteker. DVD is dus maar net of je die gebruikt, je kan filmpjes natuurlijk rippen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap niet dat iemand dat ding ooit serieus kan overwegen![]()
zelfde met een eee, er mist gewoon teveel aan
mja en dn is je usb weer bezet... ik mis dus aansluitmogelijkhedenquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat mist eraan dan? Netwerkpoort? Zelfs als je die mist hebben ze een usb -> fast ethernet die even groot is als een aansteker. DVD is dus maar net of je die gebruikt, je kan filmpjes natuurlijk rippen.
Verder vind ik een proc van 1.2 Ghz in die lenovo een grotere aderlating dan een dvd inleveren.
Wat sluit je aan dan? Je was op (zaken) reis he... remember.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja en dn is je usb weer bezet... ik mis dus aansluitmogelijkheden
De meeste mensen downloaden. Nu hoeven ze niet te branden, scheelt tijd.quote:idd filmpjes kan je rippen maar nu pak ik er gewoon 1 uit d ekast en neem het mee, scheelt tijd
Valt wel mee zegt ie.quote:1,2 is niet bijster snel daar heb je een punt.... alhoewel het met die proccesor nog wel meevalt mja
ik heb nog zo'n 400 originele dvd's en als ik wat download brand ik het als ik het gewoon op mij tv wil kijken..quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat sluit je aan dan? Je was op (zaken) reis he... remember.
[..]
De meeste mensen downloaden. Nu hoeven ze niet te branden, scheelt tijd.
[..]
Valt wel mee zegt ie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |