quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:50 schreef versteegrob het volgende:
Heerenveen ziet nog volop mogelijkheden2-0 is genoeg, maandag in de Arena. 3-0 en 4-0 dus ook. Waarom zou dat niet lukken?
Inderdaad. Ik wacht het rustig af!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:25 schreef HeatWave het volgende:
Laten we nou absoluut niet doen alsof we er al weer zijn zeg.
Alle reguliere wedstrijden waar Ajax er moest staan (PSV, Twente etc) hebben ze gefaald. En zelfs al verslaan we Heerenveen, twente zal een nog veel taaiere klus worden..
quote:Ajax wilt Rosales terug
Opnieuw is Ajax in staat om een verkochte speler terug te halen naar Amsterdam. Dit gebeurde eerder met Lindgren en Perez, nu lijkt het de beurt aan Rosales.
Marco van Basten is zeer gecharmeerd van Rosales en wilt daarom de Argentijn terug halen naar Ajax. Ajax verwacht namelijk dat Suarez Ajax dit seizoen nog verlaat voor het buitenland. Zelf hoop Rosales op een terugkeer naar Ajax omdat hij nooit Heatwave heeft kunnen overtuigen van zijn fantastische voetbal kwaliteiten, en met name de kwaliteit van het voorzetten van de bal.
Zolang we nog met koekebakkers als Kennedy, Urby en Rommedahl in de spits spelen hebben we nog aanvallers nodig. Daarbij kan je ook nog beter anticiperen op het vertrek van Huntelaar.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Idd, want we hebben nog meer aanvallers nodig
Twente is inderdaad een bijzonder lastige....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:25 schreef HeatWave het volgende:
Laten we nou absoluut niet doen alsof we er al weer zijn zeg.
Alle reguliere wedstrijden waar Ajax er moest staan (PSV, Twente etc) hebben ze gefaald. En zelfs al verslaan we Heerenveen, twente zal een nog veel taaiere klus worden..
Gelukkig maken echte journalisten niet van die tenenkrommende achterlijke taalfoutenquote:
Daarom werk ik ook niet voor VI.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig maken echte journalisten niet van die tenenkrommende achterlijke taalfouten.
Kings of Leon.quote:
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:24 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
ik wilde het net zeggen![]()
@ McFearless, heb je nog ergens een link van dat hele filmpje
Gast ik schrok me kapotquote:
quote:
Wat een mooie WIIquote:
Door verlies bij twente spelen we nu...tegen twente....quote:
quote:
Er is momenteel ook vrij weinig zinnigs te vertellenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:17 schreef Nashje het volgende:
Ik ben het wel eens met twi dat dit een tyfustopic is geworden. Iedereen ligt maar wat kansloos te reageren op elkaar
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |